4 passi per caccià i calli da e to mani
Cuntenutu
- 1. Pone a manu in una suppera d'acqua
- 2. Rubate u callu cù pumice
- 3. Eliminate a pelle seca
- 4. Idrata a pelle
U modu casanu u più adattu per caccià i calli hè per esfoliazione, chì pò esse fatta inizialmente aduprendu a pietra pomice e poi una crema esfoliante à u locu di u callu. Dopu, una crema idratante deve esse applicata à a pelle per mantene a pelle dolce è setosa, chì aiuta ancu à prevene a furmazione di novi calli.
I Curnali sò u risultatu di una bassa ossigenazione di i tessuti per via di a pressione causata da strumenti di travagliu o ancu strumenti musicali, induve certe regioni di e mani chì sò constantemente stimulate creanu una specie di "stratu protettivu", chì face a pelle più spessa.
Verificate u passu per passu per rimuovere i calli sottu:
1. Pone a manu in una suppera d'acqua
Unu di i modi più simplici per rimuovere i calli hè di mette a manu cù u callu in una ciotola d'acqua calda cun poche gocce d'oliu essenziale. Hè cunsigliatu di lascià a manu in l'acqua per circa 10 minuti per addulcisce a pelle per fà più faciule a rimozione di u callu.
2. Rubate u callu cù pumice
A pumice hè ancu un ottimu modu per rimuovere l'eccessu di cheratina chì dà origine à u callu in certe zone di e mani. Dunque, dopu avè lasciatu a manu in l'acqua, duvete rubà u callu cù a pietra pomice in a regione di u callu per pochi minuti.
3. Eliminate a pelle seca
Tandu, una crema esfoliante à basa di oliu d'amanduli dolci è di farina di granu deve esse applicata, chì elimina u stratu più esterno di a pelle, lascendu a manu liscia è idrata. Tuttavia, sta sbuffulazione, essendu più intensa, deve esse effettuata solu in ghjorni alterati finu à chì u callu scompaia cumpletamente.
Per preparà sta machja, mischjà 30 mL d'oliu d'amanduli dolci è 1 cucchiaina di farina di granu o di zuccheru. Dopu frottenu nantu à e vostre mani, in particulare in a zona di u callu per prumove a rimozione di a pelle più spessa.
Scuprite altre opzioni esfolianti per rimuovere i calli.
4. Idrata a pelle
L'ultimu passu in u prucessu di rimozione di u callu hè di applicà una crema idratante per tene a pelle dolce è setosa, essendu più adatta à aduprà una crema per e mani, chì hè più efficace. Inoltre, rimedii cù pruprietà esfolianti chì aiutanu à a rimozione di granu ponu ancu esse aduprati.
Per impedisce chì un novu callu si formi in u stessu locu, hè impurtante prutegge e vostre mani evitendu a frizione chì hà causatu u callu inizialmente, è per questu, i travagliadori duveranu purtà guanti di gomma spessa o di tela.