Soni stimulanti per i neonati
Cuntenutu
Alcuni soni ponu esse stimolanti per u neonatu, chì sò capaci di stimulà u so cervellu è a so capacità cognitiva, facilitendu a so capacità di amparà.
In questu modu, l'usu di soni stimulanti in a vita quotidiana di u zitellu, durante u so primu annu di vita, aiuta à u sviluppu di e so capacità linguistiche, motorie, sensibili, emotive è intellettuali, è più prestu a musica hè introdotta in l'ambiente u più potenziale chì u zitellu hà da amparà.
Soni chì stimulanu u zitellu novu
Alcuni soni o attività musicali chì stimulanu u zitellu novu ponu esse:
- U sonu di sonagli;
- Cantate una canzona per i zitelli fà diverse voci, cambià u tonu, u ritimu è cumprendu u nome di u zitellu;
- Ghjucate à parechji strumenti musicali o, in alternativa, mette in musica strumentale, varianu u strumentu musicale;
- Mettite musica cù diversi stili musicali, per esempiu, un ghjornu per mette musica classica è l'altru ghjornu per mette nantu à un pop o una ninna nanna.
Inoltre, u sonu di a lavatrice o di u cappucciu, perchè sò simili à u sonu chì u zitellu hà intesu in u ventre di a mamma, pò calmà u zitellu, è ancu calmi canzoni cù melodie ripetute chì ghjucanu pianu pianu accantu à u zitellu, ancu fà per falla sente più calmu è più sicuru.
Quandu stimulerà u zitellu
Queste attività cù soni stimulanti per i zitelli devenu esse eseguite u più prestu pussibule, durante u primu annu di vita di u zitellu, è quandu hè spertu è svegliatu.
À u principiu, u zitellu ùn pò micca risponde à stimuli sonori o pò piglià un pocu di tempu per risponde, tuttavia, in u primu mese di vita, duveria dighjà esse capace di reagisce è ricunnosce a musica chì hà intesu durante a gravidanza è dopu u terzu mese , duvete dighjà reagisce à i soni, girendu a testa cum'è se circassi à circallu.
Ligami utili:
- L'impurtanza di i soni è di a musica per u zitellu
- Ciò chì face un criaturu