13 Modi per Gestisce i Capezzoli Dolori da l'Allattamentu
Cuntenutu
- Chì causa i capezzoli dolorosi mentre allatta?
- 1. Verificate u fermu
- Cumu uttene un bonu fermu
- 2. Aiutate u zitellu à sbluccà
- 3. Trattate a cravatta di a lingua, se u vostru zitellu hà sta cundizione
- 4. Ajuste a vostra presa
- 5. Riduce l'ingorgu
- 6. Impedisce u tordulu
- 7. Idratate i vostri capezzoli
- 8. Sceglite u scudu di a pompa di senu di a misura ghjusta
- 9. Applica cumpressi freschi
- 10. Verificà è trattà i sangu
- 11. Purtate un bra di sustegnu
- 12. Aduprate cuscinetti d'idrogel per calmà i capezzoli dolorosi
- 13. Offre ghjoculi di dentizione se u zitellu hè di dentizione
- Quandu cercà aiutu
- Outlook
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì causa i capezzoli dolorosi mentre allatta?
I capezzoli dolorosi sò assai cumuni per e donne chì allattanu. A prevenzione hè pussibule è u trattamentu dipende da quale hè a causa. E cause più cumuni includenu:
- un criaturu ùn si ferma bè
- scruccuneria
- tordulu
- adattendu si à sta nova abilità
Puderete ancu avè più di una causa di capezzoli addulurati.
Leghjite per amparà di più nantu à e cause possibili è cume trattà è prevene i capezzoli dolorosi da l'allattamentu.
1. Verificate u fermu
L'allattamentu maternu spessu richiede tempu per amparà. Parechji ciucci è mamme anu bisognu di praticà per uttene u fermu giustu. Un fermu infermieru sanu, prufondu nantu à u pettu, darà à u zitellu u più latte è prevene u dulore per voi.
Un criaturu pò avè prublemi à chjappà in parechje manere. Un prublema cumunu hè un lucchettu troppu prufondu. Arricurdatevi chì si chjama l'allattamentu, micca l'alimentazione di i capezzoli. E labbre di u to zitellu devenu esse intornu à a maiò parte o à a totalità di a to areola quandu allatta.
Un fermu pocu fondu mette troppu aspirazione ghjustu nantu à i capezzoli è diventa dulurosu. Un cattivu fermu pò ancu contusà i capezzoli.
Cumu uttene un bonu fermu
Per incuragisce una bona serratura:
- Tenite pianu pianu u mentone di u criaturu è aprite mentre s'avvicinanu di u pettu per alimentassi.
- Tickle u labellu superiore di u criaturu cù u capezzulu è aspittà chì a so bocca sia aperta (cum'è un sbadellu) prima di guidalli delicatamente versu u pettu.
- Tirateli è ricuminciate di novu s'elli ùn si fermanu bè à u primu.
- Sè vo cunsignate à l'uspidale, dumandate à l'infermiere di verificà u fermu di u to zitellu durante u vostru sughjornu in ospedale. Se avete mandatu in casa, dumandate à a vostra levatrice o doula per guida.
- Aduprate solu un protettore di nipple temporaneamente è sottu a guida di un cunsultante in allattamentu.
Se continuate à avè prublemi, avete dolore, o u vostru zitellu sembra frustratu mentre allatta, cuntattate un consulente in allattamentu. Un cunsultante autorizatu pò dà aiutu persunalizatu. Parechji accettanu l'assicuranza sanitaria. Alcuni ospedali anu un cunsultante in u persunale cù quale pudete parlà durante u vostru sughjornu.
Dumandate puru sì u vostru ospedale accoglie classi di sustegnu à l'allattamentu.
2. Aiutate u zitellu à sbluccà
Sì avete bisognu di sbluccà u vostru zitellu, hè impurtante di rompe l'aspirazione prima di tiralli fora per prevene u capezzolu adduluratu.
Per aiutà u criaturu à sbloccà, appiccate delicatamente u ditu trà u vostru pettu è e so gengive per rompe l'aspirazione, è poi guidate a testa di u criaturu da u to pettu.
3. Trattate a cravatta di a lingua, se u vostru zitellu hà sta cundizione
I capezzoli persistentemente maligni ponu accade se u vostru zitellu hà una cravatta in lingua. Solu un duttore o un cunsultante in allattamentu autorizatu pò diagnosticà è trattà una cravatta linguistica. U trattamentu pò esse chirurgicu, o ponu esse capaci di aiutà vi à travaglià intornu à ellu è amparà à uttene sempre un bonu fermu.
4. Ajuste a vostra presa
A manera di pusà è tene u to criaturu durante l'allattamentu pò influenzà quantu hè cunfortu per voi è u zitellu. Ci hè una quantità di pusizioni di allattamentu. Pudete truvà libri è risorse in ligna per pruvà tutti, o dumandà un cunsigliu di allattamentu per raccomandazione.
Una presa sana mantene a faccia di u to zitellu parallella à u vostru pettu (in modu orizzontale o verticale), è mantene a so panza in cuntattu cù u vostru corpu.
Per avè una bona presa:
- Mantene i fianchi è a faccia di u zitellu girati versu voi mentre allatta.
- Pruvate più pusizioni è cambiate di pusizione per evità d'esse malatu.
- Pruvate l'accessori cum'è un cuscinu d'infermiera o un poggia-pedi s'elli aiutanu.
- Tenite u criaturu vicinu à u to pettu invece di accovuccallu.
5. Riduce l'ingorgu
L'ingorgimentu accade quandu i petti si pieni troppu di latte. Questu accade se passate troppu longu trà l'infermiera, o sì site ancu in i primi stadii è a vostra pruvista si adatta à i bisogni di u zitellu.
I petti ingurgati ponu ferisce. Puderanu ancu fà più difficiule per u to zitellu à chjappà si nantu à u pettu. Pudete avè bisognu di liberà un pocu di latte prima di allattà se questu accade.
Pruvate unu di sti metudi per liberà u latte:
- Appughjate nantu à un lavamanu è aduprate una cumpressa asciugamana calda è umida nantu à un pettu à a volta.
- Aduprate una pompa di pettu per sprime un pocu di latte (pudete magazzinallu se vulete).
- Massate cù dolcezza i seni mentre site in a doccia è lasciate chì u latte goutte.
6. Impedisce u tordulu
I vostri capezzoli si bagnanu cù u latte ogni volta chì allattate. Chì pò purtà à u tordulu, chì hè una infezzione di levitu di i capezzoli. U tordulu pò passà trà mamma è zitellu durante l'allattamentu. Deve esse trattatu da un duttore.
I capezzoli cù u tordulu ponu esse rosati brillanti è ferenu assai.
Per prevene u tordulu, asciugate trà l'alimentazione. Pudete soffià o pate u capezzolu cù un asciugamanu per asciugà, o pudete camminà in topless per asciugà à l'aria. Quandu vi bagnate, aduprate un sapone dolce nantu à i vostri capezzoli è risciacquate bè.
Sì avete a tendenza à perdite regolarmente u latte, aduprate cuscinetti di pettu è cambialli spessu per prevene l'umidità intrappulata. I reggiseni umidi è i capezzoli sò un terrenu di ripruduzzione per u levitu.
7. Idratate i vostri capezzoli
Mentre vulete mantene i vostri capezzoli puliti è secchi, pudete ancu bisognu di idratalli. I capezzoli sò sensibili è ponu crepà è purgà durante l'allattamentu s'elli diventanu troppu secchi.
Pudete truvà una varietà di creme per i capezzoli in a farmacia. Hè impurtante chì aduprate solu prudutti di capezzoli chì sò sicuri per i zitelli, postu chì mettenu a bocca direttamente nantu à u vostru capezzulu. Leghje e etichette di i prudutti è dumandate à u vostru duttore chì creme cunsiglianu.
Per utilizà una crema di capezzoli, pulite a zona cù l'acqua, poi applica a crema subitu dopu avè manghjatu u to zitellu per chì a to pelle abbia u tempu di assorbe prima di a prossima alimentazione.
8. Sceglite u scudu di a pompa di senu di a misura ghjusta
Se aduprate una pompa di pettu, aduprà u scudu di pettu di dimensioni sbagliate pò causà i vostri capezzoli per esse irritati è dolorosi. Pò ancu influenzà a quantità di latte chì sprimi quandu pompi.
Se vedete assai di a vostra areola in u scudu mentre pompi, avete probabilmente bisognu di un scudu più chjucu. È sì i vostri capezzoli sfreganu contr'à l'internu di u scudu, avete probabilmente bisognu di un scudu più grande.
Seguitate e guide di a vostra marca di pompa di pettu per piglià u scudu ghjustu. Pudete truvà novi scudi in linea è in i principali rivenditori. Pudete ancu chjamà a marca di pompa direttamente per scopre da induve uttene scudi di dimensioni diverse.
Puderete bisognu di cambià e dimensioni chì i vostri seni cambianu cù u tempu. Inoltre, assicuratevi di aduprà una forza di aspirazione è una velocità chì si sente comoda per voi mentre pompi. Fà chì a pompa sia troppu forte ùn resulterà micca in più latte, ma vi pò ferisce.
9. Applica cumpressi freschi
E cumpresse fresche ponu aiutà à calà i capezzoli dolorosi dopu allattà, riducendu u gonfiore. Pudete aduprà una cumpressa fresca nantu à u vostru senu è u capezzolu è ancu sottu à u vostru bracciu.
Aduprate un pezzu di tela trà a vostra pelle è qualcosa di fretu cum'è un pacchettu di ghiaccio. Ùn appiccicate mai un ghjacciu direttamente nantu à a vostra pelle. Applica a cumpressa pochi minuti à volta. Pudete fà questu nantu è fora per qualchi ora finu à chì u gonfiore sia riduttu.
10. Verificà è trattà i sangu
Un latte di latte hè un poru di u nipple bluccatu. Apparisce cum'è una piccula bolla bianca o gialla nantu à u capezzolu. Un blister di latte pò andà da per ellu o pò ripresentà.
Pudete pruvà à massaghjallu cù oliu d'oliva (un rimediu folcloricu) ma ùn pigliate micca perchè pò causà sanguinamentu è infezioni. Pudete ancu pruvà à applicà una cumpressa calda è poi sprimà a manu un pocu di latte per vede s'ellu rilascia u bloccu.
Parlate cù u vostru duttore se avete un blister doloroso è recurrente.
11. Purtate un bra di sustegnu
Sceglite un bracciu traspirante per prevene scruccuneria. S'ellu hè difficiule di truvà un braccialettu chì si adatti cunzistente mentre si adatta à l'approvvigionamentu di latte è a taglia di u senu, cercate e cime di camisole infermierie chì tendenu à avè più allungamentu.
Alcuni duttori ùn cunsiglianu micca bracciale sottu à u filu mentre allattanu perchè dumandate à u vostru duttore ciò chì hè megliu per voi.
12. Aduprate cuscinetti d'idrogel per calmà i capezzoli dolorosi
Qualunque sia a causa di capezzoli addulurati, i pads d'idrogel ponu aiutà à calà u dolore. Marchi cum'è Lansinoh è Medela fabricanu pads d'idrogel. Pudete aduprà à a temperatura ambiente o mette in u frigorifero per più raffreddamentu.
E pasticci di gel impediscenu ancu chì i vostri capezzoli si appicchinu è sciappinu nantu à u tessutu di u bra. Questu hè specialmente utile se i vostri capezzoli sò dighjà cracked o sanguinanti.
13. Offre ghjoculi di dentizione se u zitellu hè di dentizione
Sì u vostru zitellu hà uni pochi di mesi è di colpu si capiscenu i capezzoli, fate attenzione per vede se u vostru zitellu ghjoca intornu o gumming nantu à i vostri capezzoli quandu duverebbenu manghjà. Stu novu cumpurtamentu cumencia qualchì volta quandu i criaturi cumincianu a dentizione.
Offre un anellu di dentizione è ùn lasciate micca chì u zitellu gum in gomma u vostru capezzulu durante o trà l'alimentazione, ancu s'elli ùn anu ancu denti. Sì u vostru ciucciu vi morde è ùn lascia micca andà, utilizate i cunsiglii sopra per sbluccà u vostru zitellu.
Quandu cercà aiutu
A maiò parte di e donne sperimentanu u dolore di u nipple quandu cumincianu à allattà, ma ùn aspettate micca troppu per uttene aiutu. I primi ghjorni è settimane sò impurtanti per a mamma è u zitellu per amparà un allattamentu sano.
Cuntattate subitu u vostru pediatre sè site preoccupatu chì u to zitellu ùn abbia micca abbastanza latte. Un segnu chì u vostru zitellu ùn puderebbe micca avè abbastanza hè s'ellu ùn anu micca abbastanza pannolini umidi ogni ghjornu.
Cuntattate subitu u vostru duttore se u vostru dolore hè severu o avete qualchì segnu di mastite. A mastite hè una infiammazione di u tessutu mammariu chì include qualchì volta infezioni.
I segni di mastite includenu:
- frebba
- i seni caldi à u toccu
- petti gonfii o addulurati
- rossu
- pus
- dulore o ardenti mentre allattendu
Outlook
I capezzoli addulurati sò cumuni in e donne chì allattanu, ma ci sò manere di gestisce è riduce stu sintomu. Chiedi cunsiglii à e mamme sperimentate, è travaglia cù u vostru duttore per prevene è curà i capezzoli dolorosi.
Se vulete allattà, fate cura di voi in modu chì sia una sperienza reciprocamente benefica per voi è u vostru zitellu.
Healthline è i nostri partenarii ponu riceve una parte di i rivenuti se fate un acquistu cù un ligame sopra.