Aghju pigliatu un bagnu di sonu è hà cambiatu u modu di meditazione
Cuntenutu
Un paru anni fà, aghju intesu ABC News l'ancora Dan Harris parla à a Chicago Ideas Week. Ci hà dettu à tutti noi in u publicu cumu a meditazione di a cunsulenza hà cambiatu a so vita. Era un autoproclamatu "scetticu fidgety" chì hà avutu un attaccu di panicu in aria, dopu hà scupertu a meditazione è hè diventatu una persona più felice, più focalizzata. Sò statu vendutu.
Benchì ùn mi categorizessi micca necessariamente cum'è un "scetticu fidgety", mi sentu spessu cum'è una sfera umana di u caosu, pruvendu à bilancià u travagliu, fà e cose in casa, passendu tempu cù a famiglia è l'amichi, esercitassi, è ghjustu chilling out. I lotta cù l'ansietà. Mi vene sopraffattu è stressatu facilmente. È più a mo lista di e cose da fà è u calendariu si riempenu, menu diventu focu.
Dunque, se piglià ancu uni pochi di minuti à ghjornu per respirà letteralmente mi aiutaria à gestisce tuttu què, eru definitivamente falatu. Aghju amatu l'idea di cumincià ogni matina cù una bella, pacifica meditazione di cinque à 10 minuti per schjarisce a mo testa prima di immersione in a mo ghjurnata. Pensu per sicuru seria a risposta per rallentà, calmà, è focalizà a mo mente. Invece, m'hà fattu un pocu arrabbiatu: aghju pruvatu à medità nantu à mè stessu utilizendu diverse tecniche chì aghju lettu è sottu a guida di ogni tipu d'app, ma ùn pudia micca impedisce a mo mente di vagare à tutti i stressors chì stava pruvatu à evitari. Allora invece di svegliate è di piglià quelli cinque à 10 minuti per mè prima di cumincià à e-mail è u travagliu, aghju provatu (è sporadicamente) è fiascatu à truvà u mo zen. Dui anni è mezu dopu, ùn avia micca rinunziatu cumpletamente, ma vengu à pocu à pocu à vede a meditazione cum'è una faccenda, è micca una chì mi sentu soddisfatta dopu avè compiu.
E dopu aghju intesu parlà di bagni sonori. Dopu à a decadenza iniziale quandu aghju scupertu chì ùn eranu micca una sorta di sperienza spa fresca chì implicava acqua, bolle, è forse qualchì aromaterapia, sò diventatu incuriusitu da ciò ch'elli eranu in realtà: una forma antica di terapia sonora chì utilizza gong è ciotole di cristallu di quarzu durante a meditazione per prumove a guarigione è u rilassamentu. "Differenti parti di i nostri corpi - ogni organu, ossu, etc. - vibranu à una freccia specifica chì hè unica per voi quandu simu in un statu di salute è benessiri ", dice Elizabeth Meador, pruprietariu di Anatomy Redefined, u Chicago. studio di meditazione sonora e Pilates. "Quandu diventemu malati, stressati, incontremu malatie, ecc., A frequenza di e diverse parti di u nostru corpu cambia in realtà, è u nostru corpu stessu pò sperimentà una disarmonia letterale. Attraversu a meditazione sonora, u vostru corpu hè capace di assorbe onde sonore à aiuta à ristabilisce l'armunia à u corpu, a mente è u spiritu. "
Per esse onesto, ùn eru micca (è ùn sò ancu) sicuru se i gong ponu veramente aiutami à guarì nantu à stu tipu di livellu. Ma aghju lettu chì i soni danu à a vostra mente qualcosa da focalizà, rendendu più faciule di facilità in u statu meditativu, chì hà fattu assai sensu. "In u nostru mondu mudernu occupatu è mudernu, a nostra mente hè cusì abituata à avè qualcosa à fighjà", dice Meador. "Avemu cambiatu da u telefunu à l'urdinatore per a tableta è cusì, lascendu a mente corre. Pigliate u travagliadore mediu è mette li in una stanza silenziosa dopu una ghjurnata caotica pò esse sfida per chiunque, ancu menu quelli novi in a meditazione. Cù un meditazione sonora, a musica calmante dà in realtà à a mente qualcosa da focalizà per tene la occupata, guidendoti delicatamente in un statu di meditazione profonda ". Forsi ciò chì mancava tuttu questu tempu in i mo sforzi era un sonu bonu è forte per fucalizza. Sempre vulendu abbraccià a meditazione malgradu a lotta, mi sò andatu in u studiu di Meador per pruvà à mè stessu.
Prima, sia onestu: ùn eru micca di bon umore quandu sò ghjuntu quì. Era a fine di una longa ghjurnata, eru stancu, è aghju guidatu per u trafficu di l'ora di punta di prova di pacienza di Chicago per quasi tutti i quattru chilometri da u mo condominiu à u studio. Quandu aghju intrutu, vulia veramente esse in casa nantu à u mo divano, stendu cù i mo misgi è u mo maritu, chjappà l'ultime di Bravo. Ma aghju pruvatu à mette quelli sentimenti daretu à mè, chì hè diventatu più faciule quandu aghju intrutu in u studiu stessu. Era una stanza bughjicosa, illuminata solu da candele è da qualchì apparechju decorativu dolce. Cinque gong è sei ciotole bianche in varie dimensioni eranu davanti, è à u pianu ci eranu sei cuscini rettangulari, ognunu disposti cun un coppiu di cuscini (unu per appughjà i pedi o e gambe, se vuliu), una manta, è un ochju . Aghju pigliatu a mo piazza annantu à unu di i cuscini.
Meador, chì guidava a classe, hà pigliatu pochi minuti per spiegà i benefici di un bagnu sonu (cunnisciutu ancu cum'è meditazione gong, bagnu gong, o meditazione sonora) è di i strumenti chì avaria da aduprà. Ci sò quattru "gongs planetari", chì ella dice chì vibranu à a listessa frequenze cum'è i so pianeti currispundenti è tiranu in "e qualità energetiche, emotive è astrologiche di i pianeti". Se site sempre cun mè, vi daraghju un esempiu: u Venus gong aiuta in teoria à e questioni di u core o à incuraghjisce l'energia femminile; mentre chì u gong di Mars incuragisce l'energia "guerriera" è inspira curaggiu. Meador interpreta ancu un gong "Fiore di Vita" chì dice "hà una energia assai fundamentale è calmante chì nutre u sistema nervosu". In quantu à e ciotole chì cantanu, ella dice chì certi praticanti di u sonu credenu chì ogni nota coordina à un centru di energia specificu o chakra nantu à u corpu, ancu s'ellu hè difficiule da sapè se ogni sonu affetta u corpu di ogni persona in u listessu modu. Indipendentemente, e note si mischianu bè cù i gong per una sperienza sonora equilibrata. (Assuciatu: Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à u travagliu energeticu-è perchè duvete pruvà)
Meador ci hà dettu ch'ella ghjocaria per un'ora è ci hà dumandatu di stenderà è di mette à l'aise sottu à e mantelli. Ella hà nutatu chì a nostra temperatura di u corpu calarà da circa un gradu in u statu meditativu. Aviu subitu emozioni miste: C'era a panica quandu mi resu contu chì mi sterebbe stesu quì per un'ora cù solu soni è micca qualchì guida vocale - Ùn possu micca medità per cinque minuti da solu, assai menu un'ora! Dopu, l'installazione era abbastanza comoda. Tutte e mo app di meditazione mi dicenu di pusà ghjustu cù i mo gammi incrociati o i pedi piani nantu à u pianu. Stendu nantu à un cuscinu squishy sottu una manta paria assai più a mo velocità.
YO! Fotografia
Aghju chjosu l'ochji è i soni cumincianu. Eranu forti è, à u cuntrariu di i soni ambientali chì a volte accumpagnanu e meditazioni, impossibili da ignorà. Per i primi pochi minuti, mi sò sentitu abbastanza focalizatu nantu à a mo respirazione è i soni è, se u mo focu cuminciava à svanisce, ogni novu colpu di un gong u riportava. Ma mentre u tempu passava, a mo mente hà cuminciatu à girandulà è ancu quelli rumuri forti si sò svaniti in fondu. In u corsu di l'ora, aghju ricunnisciutu parechje volte chì avia persu u focu è era capaci di ritruvà à u compitu in manu. Ma ùn pensu micca mai cascatu in un statu meditativu. Per quessa, eru un pocu delusu-in parte cù u bagnu di u sonu per ùn esse a soluzione di meditazione miraculosa chì vulia chì sia, ma di più cun mè per ùn esse capace di sottumettesi cù successu à l'esperienza.
Ci aghju pensatu un pocu di più quandu sò ghjuntu in casa quella notte. U cattivu umore chì eru in quandu sò ghjuntu in studio era andatu, è mi sentu più rilassatu. È sicuru, chì puderia esse u casu dopu à qualsiasi attività senza schermu, "me"-time ch'e puderia avè fattu dopu un ghjornu longu nantu à u mo urdinatore. Dopu dinò, aghju ancu capitu chì, mentre ci era una certa delusione, ùn sò micca surtitu da quella meditazione frustrata è arrabbiata cum'è aghju fattu cù i mo numerosi, assai tentativi precedenti. Allora aghju decisu di ùn scontà micca.
Aghju scaricatu una app di Gong Bath è hà cuminciatu u ghjornu dopu cù una sessione di cinque minuti, stendu nantu à u mo squishy shag rug sottu una manta. Ùn era micca una meditazione perfetta - a mo mente vagava ancu un pocu - ma era ... bella. Allora aghju pruvatu torna u ghjornu dopu. È u prossimu. In u mese da quandu aghju pigliatu a classa, aghju utilizatu l'app più matine chè micca. Ùn sò micca sapè se e mo frequenze internu sò riarmunizate o i mo chakras sò stati riallineati cù ogni mini-sessione, è ùn sò micca sicuru di cumprà in tuttu u pianeta. Ma sò chì qualcosa di questu bagnu sonu mi mantene torna. Piuttostu chè di sentirmi ubligatu, mi sentu ubligatu à fà la di mane. Quandu u timer si spegne à a fine, a volte u ricumincu per qualchì minutu in più, piuttostu chè di sentermi allevatu hè fattu.