Aghju cessatu di parlà di u mo corpu per 30 ghjorni, è u mo corpu s'hè sbulicatu
Cuntenutu
- E persone di tutte e forme è dimensioni sò scuntenti di u so corpu.
- Hè difficiule da evità e cunversazione di e rete suciale.
- Verificà i vostri * penseri * hè un'altra storia interamente.
- Ùn si tratta solu di ciò chì dite-si tratta di cumu si sente.
- Parlà di a vostra salute hè una cosa diversa.
- Aghju decisu di rinfurzà a conversazione.
- Rivista per
Ùn aghju micca vistu u mo corpu à traversu a lenti di l'autovalutà finu à ch'e eru in sestu gradu è sempre purtava vestiti compru in Kids R Us. Una gita in u centru cummerciale hà revelatu prestu chì i mo pari ùn portavanu micca e ragazze di taglia 12 è invece anu fattu cumprà in i magazzini per l'adolescenza.
Aghju decisu di bisognu di fà qualcosa per questa disparità. Allora a dumenica dopu à a chjesa, aghju equilibratu nantu à i mo ghjinochje nodose è fighjulà u crucifissu appiccicatu à u muru, implorendu à Diu per dà mi un corpu chì puderia mette in vestiti di juniors: altezza, fianchi - aghju pigliatu qualcosa. Vuliu mette in i vestiti, ma sopratuttu, vulia adattammi cù l'altri corpi chì i purtavanu.
Allora, aghju culpitu a pubertà è i mo petti "entranu". Intantu, facia sit-ups in a mo camara per uttene abs cum'è Britney. In u culleghju, aghju scupertu a queso è a biera à bon pattu - inseme cù corsa à longa distanza è l'abitudine occasionale di binging è purgà. Aghju amparatu ancu chì l'omi puderanu avè opinioni annantu à u mo corpu, ancu. Quandu un tippu cù u quale stavu surtendu m'hà ficcatu u stomacu è hà dettu: "duvete fà qualcosa per quessa", l'aghju riduta, ma dopu aghju pruvatu à scaccià e so parolle cù ogni perla di sudore. (Relativu: A ghjente Tweeting annantu à a prima volta ch'elli eranu vergognati da u corpu)
Dunque, nò, a mo relazione cù u mo corpu ùn hè mai stata sana. Ma aghju trovu ancu chì e rilazioni malsane sò temi populari per mè è per i mo amichi femini, s'ellu si parla di boss, ex-boyfriends, o di a pelle chì avemu in. Dicendu cose cum'è "Aghju avutu solu quattru chilò di pizza. Sò un mostru disgustoso", o "ugh, aghju bisognu di lampà mi in palestra dopu stu weekend di nozze", eranu a norma.
Aghju cuminciatu à ripensà questu quandu u rumanzeru Jessica Knoll hà publicatu un New York Times articulu d'opinione chjamatu "Smash the Wellness Industry". Hà utilizatu a prova di Bechdel cum'è un puntu di riferimentu è hà prupostu un novu tipu di teste in 2019: "E donne, pudemu riunite dui o più di noi senza mintuvà u nostru corpu è a dieta? . " Aviu passatu tanti ghjorni à piglià altre sfide - una sfida di yoga di 30 ghjorni, rinunziendu dolci per a Quaresima, una dieta keto-vegana - perchè micca questu?
E regule: Ùn parleraghju micca di u mo corpu per 30 ghjorni, è pruvaraghju cun dulcezza di chjude a chjachjarata negativa di l'altri. Quantu puderebbe esse? Simu simpliciamente ghost un testu, corse versu i bagni, cambiassi sughjettu ... In più, eru luntanu da a mo squadra di solitu (u travagliu di u mo maritu ci hà trasferitu recentemente in Londra), allora aghju pensatu d'avè menu opportunità per tutti sta scimità per cumincià.
Comu si gira fora, stu tipu di chatter hè in ogni locu, s'ellu si tratta di cena cù facci novi o What's App convos cù vechji amichi. L'imagine negativa di u corpu hè una epidemia glubale.
In u cursu di un mese, eccu ciò chì aghju amparatu:
E persone di tutte e forme è dimensioni sò scuntenti di u so corpu.
Una volta ch'e aghju cuminciatu à prestu attenzione à queste conversazioni, aghju capitu chì tutti l'avevanu, indipendentemente da u tipu di corpu è a dimensione. Aghju parlatu cù e persone chì rientranu in u 2 per centu di e donne americane chì anu veramente corpi di pista, è anu ancu e so lagnanze. E mamme sentenu chì ci hè questu orologio chì dicta quandu * duverà * tornà à u pesu pre-zitellu. E spose pensanu chì *deveru* perdennu deci chilò perchè tutti (me cumpresu) dicenu "u stress fa cadere u pesu ghjustu". Claramente, stu prublema hè di più di grandezza o di u numeru nantu à a scala.
Hè difficiule da evità e cunversazione di e rete suciale.
Ùn sò mai statu unu per mette e foto di u mo corpu, soprattuttu perchè ùn sò mai statu abbastanza fieru di fà u stintu. Ma hè sempre difficiule per evità tutte e cunversazioni chì avemu annantu à i nostri corpi in Internet. Certi di quelli cunvosi sò veramente pusitivi per u corpu (#LoveMyShape), ma sè vo circate di evità a chiacchierata in tuttu, Instagram hè un campu minatu.
È un ingannatore. Prima di sta sfida, a mo surella m'hà dimustratu l'applicazioni chì vi permettenu di chjappà u to stomacu è tirà i fianchi è ottene una siluette Kardashian in pocu toccu. Mentre visitava a mo amica amica Sarah in i Stati Uniti, avemu scaricatu unu chì facia chì i nostri quadri fessinu più svelter, denti più brillanti, è a pelle più liscia. Avemu finitu per publicà e nostre foto inedite, ma lasciami dì, era tentatore di publicà quelli più lusinghieri. Allora, cumu sapemu chì foto nantu à u nostru feed sò veri, è quale sò photoshopped?
Verificà i vostri * penseri * hè un'altra storia interamente.
Ancu s'ellu ùn parlava micca di u mo corpu, era pensendu nantu à questu constantemente. Aghju tinutu ghjurnali ogni ghjornu nantu à l'alimentu chì aghju manghjatu è e cunversazioni chì aghju intesu. Aghju avutu ancu un incubo in u quale era statu pisatu publicamente nantu à una scala giganti, chì mostrava in numeri rossi brillanti chì era 15 liri più pesanti ch'e aghju mai statu. Ancu s'ellu aghju avutu i mo prublemi di l'imaghjini di u corpu, ùn aghju mai sognu di u mo pesu prima. Hè cum'è mi fossi obsessionatu micca obsessing.
Ùn si tratta solu di ciò chì dite-si tratta di cumu si sente.
Ùn mi sentu micca bè. Questu sughjettu silenziatu era cum'è un elefante goffu cusciente di u pesu in a stanza. Pruvendu à truvà equilibriu, stavu scappendu fora di cuntrollu. Travagliava ogni matina. Pruvava à ùn pensà micca troppu à a mo dieta ma inconscientemente fendu un bilanciu. Aghju saltatu u colazione; per pranzu, manghjeria una insalata è una tazza di burru di arachidi à a cicculata vegana cacciata da un doppiu espresso; post-travagliu Mi piacerebbe intrattene i visitatori più di 10 ore pub grub, è quandu l'orologio hà toccu 5 ore di mattina, saltu da u lettu per puniscimi cù un altru allenamentu. Benintesa, una rutina di allenamentu regulare hè una bona cosa per parechje persone, ma stavu fingendu casualità mentre spinghjendu u mo corpu per fà a pendenza più alta è u MPH più veloce in Bootcamp di Barry. È ùn mi piaceva micca. In un certu modu, stu sperimentu hà cuminciatu à imbulighjà cù a mo testa-è a mo salute. (Relazionatu: Ciò chì si sente di avè bulimia di eserciziu)
Parlà di a vostra salute hè una cosa diversa.
Aghju nutatu ciò chì pensu chì era una eruzione di calore dopu u yoga un ghjornu. L'aghju ignoratu per uni pochi di ghjorni finu à chì u dolore à a basa di u mo craniu è i zappi di scossa elettrica sottu a rash m'hà purtatu à u GP. Mi sentu scemu quandu aghju dettu à u duttore chì tuttu paria ligatu. Ma avia ragiò. M'hà diagnosticatu cù l'herpes zoster à l'età di 33 anni.
U mo sistema immunitariu era cascatu. U mo duttore m'hà dettu chì ùn puderia micca travaglià, è aghju cuminciatu à pienghje. Questa era a mo unica forma di stress-relief, è cercava di fà novi amichi pianificendu e date di l'allenamentu. L'eserciziu è u vinu eranu l'uniche cose chì sapia fà per ligami cù e donne. È avà ùn pudia avè nè. U mo duttore hà dettu di manghjà cibi sani, dorme un pocu, è abbandunà u travagliu per u restu di a settimana.
Una volta aghju asciugatu e mo lacrime, aghju avutu una sorte di sollievu chì mi lavava. Per a prima volta in a mo vita, parlava di u mo corpu in una manera significativa - micca cum'è una estensione fisica di a mo autostima, ma cum'è una macchina vitale chì mi face camminà in posizione verticale, respirà, parlà è lampà. È u mo corpu parlava in daretu, mi dicia di rallentà.
Aghju decisu di rinfurzà a conversazione.
À mezu à sta sfida - è u mo diagnosticu - sò vultatu in i Stati Uniti per dui matrimonii. È mentre u mo scopu era di ùn parlà micca di u mo corpu, aghju trovu chì u silenziu forse ùn era micca u megliu elisir. Ciò chì hà cuminciatu cum'è una missione secreta di chjude e cunversazioni hè diventatu un modu per inizià dialoghi pusitivi è fà chì a ghjente sia più attenta à queste abitudini negativi chì laccianu e nostre storie è sò state tramandate per mezu di i media, di i nostri mudelli o di e mamme via e so mamme mamme.
Aviu avutu l'ansia se mi mancava un allenamentu o manghjava troppu carboidrati, ma mentre visitava New York, aghju cuminciatu à girandulà per e strade induve aghju campatu per più di un decenniu. Mi svegliu prestu è camminu vinti blocchi in un caffè arbitrariu chì aghju sceltu nantu à Google Maps. Questu m'hà datu u tempu cù i mo pinsamenti, per sente i podcasts, per fighjà u caosu è i corpi capaci chì funzionanu intornu à mè.
Ùn aghju micca firmatu di parlà di u mo corpu è di a mo salute. Ma quandu e cunversazioni si sò rivolte à diete o insatisfaczione, aghju da purtà l'articulu di Jessica Knoll. Cunsiderendu a zero - è sguassate - l'erba pervasive chì hà superatu a narrativa di benessere, aghju trovu chì pudemu fà spaziu per cresce e novi conversazioni.
Dunque, in u spiritu di queste nuove conversazioni, sto piggybacking a so sfida cun una sfida di me. Invece di cummentà nantu à e caratteristiche fisiche di u vostru amicu, andemu più in prufundità: Ringraziemu u vostru amicu per avè lasciatu chjappà per una settimana quandu pensavate chì aviate cimici di u lettu (solu eiu?), Dite à u vostru divertente collega chì u so sensu torcitu di l'umuri vi hà fattu attraversu u 2013 , o fate sapè à u vostru capu chì a so perspettiva cummerciale vi hà inspiratu per uttene u vostru MFA.
Mi piacerebbe tirà una piazza à quella tavula è immergermi senza paura in qualunque sughjettu chì discutemu - è a tina di l'oliu d'oliva chì stemu annacquendu i nostri grissini.