Cumu un Stormtrooper Unuratu a battaglia di a so moglia cun u Cancer
Oghje, un omu compie una marchja di circa 600 chilometri da San Francisco à San Diego ... vestutu da stormtrooper. È mentre puderete pensà chì era tuttu per divertimentu, chì ùn pudia micca esse più luntanu da a verità.
Kevin Doyle hà fattu u viaghju in onore di a so moglia, Eileen Shige Doyle, artista è avida fan di "Star Wars" chì hè mortu da u cancheru di u pancreas in nuvembre di u 2012. Hè ancu pruvatu à raccoglie fondi per una carità chì hà creatu in u so nome, Eileen's Little Angels.
L'urganizazione prevede di istituisce lezioni d'arte in l'ospedali di i zitelli per i zitelli chì battenu attualmente u cancheru. Anu da ancu donu libri, coperte è ghjoculi, cù l'arte di Eileen, è urganizanu visite di persone vestite da supereroi è persunagi di "Star Wars".
"Hè a mo speranza chì sta spassighjata m'aiuti à guarisce è à dà u mo scopu di vita spartendu u spiritu di Eileen attraversu e so opere d'arte cù i zitelli chì luttanu contr'à u cancheru è mettenu un pocu di sole in a so vita", hà scrittu Doyle nantu à a so pagina Crowdrise.
Eileen hè statu primu diagnosticatu di cancheru anni fà. "Durante 12 mesi hà chjamatu u Ospedale Abbott Northwestern a so casa, soffre per ghjorni di trattamentu chì l'anu guasgi uccisa, solu per ripetelu ripetutamente finu à ch'ella avia finalmente battutu", hà scrittu Doyle nantu à Crowdrise. "Eileen hà continuatu cù speranza è famiglia mentre campava ogni ghjornu senza mai guardà in daretu, campendu u mumentu cù una nova vita davanti à ella".
Cumu si sentenu e donne chì campanu cun u cancheru a parolla "guerriera"?
Eileen hè statu novu diagnosticatu cun adenocarcinoma metastaticu in u 2011, è hè mortu 13 mesi dopu.
Doyle hà iniziatu a so andatura u 6 di ghjugnu in u famosu Rancho Obi-Wan in Petaluma, in California, chì accoglie a più grande cullezzione mundiale di souvenirs di "Star Wars". Caminendu in ogni locu trà 20 à 45 chilometri à ghjornu, oghje hè destinatu à ghjunghje à San Diego Comic-Con, una di e più grandi cunvenzioni di sci-fi è di fumetti di u pianeta.
Strada facendu, a Legione 501st, una cumunità di vuluntarii di dilettanti di "Star Wars" in costume hè stata offerta.
"Aghju persone chì venenu à mè chì luttanu contr'à u cancheru o sò sopravvissuti à u cancer, e persone è e so famiglie è volenu solu parlà cun mè è ringrazialli per sensibilizà", hà dettu Doyle à The Coast News.
«Per mè, sò solu eiu chì marchju per onurà a mo moglia, ma tandu a ghjente si riunisce è a rende veramente speciale. È a rendenu persunale per elli, ciò ch'ùn avia micca cuntatu - {textend} chì a ghjente mi riceveria in questu modu. "
Amparate più nantu à a Fundazione Eileen's Little Angels quì.