U Musculu chì Stai Trascurendu Chì Puderia Seriu Migliurà A Vostra Corsa
Cuntenutu
Benintesa, sapete chì a corsa richiede un pocu di forza di u corpu inferiore. Avete bisognu di glutine putenti, quad, hamstrings, è vitelli per spinghje vi in avanti. Puderete ancu ricunnosce u rolu cruciale di i vostri abs in u mantenimentu verticale è alluminendu a carica nantu à a vostra metà inferiore.
Ma ci hè un musculu chì probabilmente ùn penserete mai quandu si tratta di u vostru passu. Parlemu di i vostri lati (o latissimus dorsi) -u più grande musculu di a vostra parte superiore di u corpu.
Chì ligami anu da fà cù a corsa?
Tenite à mente, a corsa hè un eserciziu tutale di u corpu, dunque ancu quelli grossi musculi di u corpu superiore si implicanu. Per capisce cumu i vostri lats affettanu a vostra prestazione di corsa, pensate à a vostra andatura o u vostru mudellu di muvimentu mentre corre, dice David Reavy, fisioterapeuta, espertu di terapia di performance è fundatore di React Physical Therapy. "Quandu a gamba manca manca in avanti, u vostru bracciu dirittu oscilla in avanti, cusì create una forza di rotazione", spiega. "I vostri addominali è i vostri latti aiutanu à stu muvimentu".
Più sò forti i vostri lati, più faciule serà stu muvimentu di torsione è più efficacemente inchiodate u vostru passu. Inoltre, i lati forti aiutanu à assicurà chì u restu di i vostri musculi ùn anu micca da travaglià in overdrive. Traduzzione: Ùn ti stancate micca cusì prestu è puderete corre per più tempu.
"Ciò chì ti faticava prima ùn stancherà micca cusì veloce, perchè portate più musculi à a festa ", dice Reavy, chì dice chì sarete sorpresu di quantu i vostri lats eranu una parte di l'equazione una volta chì vi cuncentrate nantu à rinfurzà elli. (Psst: Una lettera aperta à ogni corridore chì pensa ch'ella ùn pò micca curriri longu distanze)
Un modu faciule per sapè se avete bisognu di aumentà a vostra forza lat è di valutà a vostra forma. Eccu un coppiu di segni rivelatori da circà quandu currite: Cuminciate à falà in avanti o affannatu o a testa hè in avanti è i vostri omoplati striscianu da l'arechje. O vi succede? Allora hè ora di pagà un pocu di più attenzione à i vostri lati.
Allora, cumu rinfurzate i vostri latti?
Puderete principià quì cù i migliori esercizi di lat per principianti è stesi. Ma prima di qualcosa altru, avete bisognu di assicurà chì i musculi circundanti ùn entranu micca in u modu di i vostri obiettivi. Per esempiu, i triceps stretti (a parte posteriore di u bracciu) o u trapeziu superiore (induve a vostra spalla incontra u collu) ponu inibisce i vostri lati da attivà durante l'esercitazioni. Questu funzionerebbe contr'à i vostri migliori sforzi.
Eccu cumu per allentà quelli altri musculi:
- Liberazione di i triceps: Stenditi da u vostru latu è piazzate un rullu di schiuma o una palla di lacrosse sottu à i vostri triceps induve si sente strettu. Piegate è allargate u codu per 10 à 15 ripetizioni in ogni locu. Repetite da l'altra parte.
- Rilasciu di a trappula superiore: Pigliate una palla di lacrosse è piazzate nantu à a vostra trappula, duv'è tù senti a tensione. Allora, truvate l'angulu di un muru chì pudete stà contr'à in una pusizioni piegata, è appughjà u ballu in a vostra trappula. Allora, alluntanate a testa da u ballu, è avanti è avanti per 20 à 30 reps mentre a trappula libera.
Avà chì site liberu è arruinatu, site prontu à travaglià per rinfurzà i vostri latti cù questi trè esercizii di banda di resistenza da Reavy:
- Mantene a banda di resistenza sopra a testa cù e duie mani, i palmi rivolti in avanti è i braccia in una forma di Y. Ritrae i vostri omoplati, tirandoli in u vostru spinu, è tirate a banda mentre pigliate daretu à a testa è culpisce una forma di T. Alzate i vostri bracci ind'un Y è ripetite per 15 ripetizioni.
- Mantene a banda di resistenza daretu à a vostra schiena, palme in fronte. Retract i vostri omoplati, tirandoli in u vostru spinu, è tirate a banda à parte cum'è u vostru alzate i vostri braccia finu à l'altitudine di a spalla per chjappà un T. Lower back down and repeat for 15 reps.
- Mantene a banda di resistenza davanti à voi, palme rivolte in daretu. Mantenendu e spalle, tirate a banda à parte mentre pigliate a banda sopra è tuttu u modu daretu à voi, furmendu un semicerculu. Pigliate una T daretu à voi, poi pigliate a banda torna sopra è giù davanti à voi è ripetite per 10 reps.
Un altru esercitu grande è faciule hè u zombie slide, dice Reavy: Stendu nantu à un serviziu slick a faccia in giù cù una spugna sottu à u to pettu. Stendi i vostri bracci à una forma Y sopra u capu è mantene u to sguardu è testa in ghjò. Aduprate i vostri lats per tirassi in avanti, cusì u to pettu vene quasi trà e vostre mani è i gomiti da i vostri lati, cum'è un lat pull-down ma stendu à u pianu. Esse cuscenti di ùn alzà solu e spalle è tirà e scapole in giù è indietro. Mantene i vostri avambracci è i gomiti vicinu à a terra. Poi spingiti indietro è ripeti per 15 ripetizioni.
Da quì, pudete passà à chin-ups è pull-ups-dui grandi esercizii per rinfurzà i vostri latti.
Sì tuttu stu discorsu di prestazione in esecuzione ùn vi porta micca à travaglià nantu à i vostri musculi lat, cumu circa stu benefiziu: Seduta attiva, chì hè basalmente rinforzendu u vostru core, accatastendu a spina dorsale, è impegnendu si attraversu i lati quandu site allughjatu à u vostru scrivania o pusatu à a tavula di cena ùn rinforzerà micca solu i musculi di u schernu ma migliurà dinò a vostra postura.