Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Maghju 2025
Anonim
Succu d'aranciu è papaia per stinimentu - Salute
Succu d'aranciu è papaia per stinimentu - Salute

Cuntenutu

U suchju d'aranciu è di papaia hè un ottimu rimediu casanu per curà a stinzia, postu chì l'aranciu hè riccu in vitamina C è hè una ottima fonte di fibre, mentre a papaia cuntene, in più di a fibra, una sustanza chjamata papaina, chì stimula i muvimenti intestinali, facilitendu l'espulsione di feci.

A stinzia genera sintomi cum'è sgabelli duri è secchi chì ponu esse difficiuli à esce è causanu dolore, è ancu gonfiore di u ventre è dolore addominale. Generalmente, stu prublema hè causatu da manghjà cibi à bassa fibra è da mancanza di attività fisica, è in più di stu suchju, hè impurtante manghjà una dieta ricca di fibre è esercitassi regolarmente. Vede chì cibi cuntenenu u più fibru.

Ingredienti

  • 1 media papaia
  • 2 aranci
  • 1 cucchiaia di semi di lino

Modu di preparazione

Eliminate tuttu u suchju d'aranciu cù l'aiutu di un spremiagrumi, poi tagliate a papaia à a mità, sguassate a buccia è e sementi è batte tutti l'ingredienti in u frullatore.


Stu suchju d'aranciu è di papaia pò esse presu ogni ghjornu o quandu hè necessariu. Una bona strategia hè d'avè 1 bichjeru pienu di stu suchju per a colazione è un altru à mezu meziornu, per 2 ghjorni.

Scuprite ciò chì manghjate è cumu trattà a stinzia in modu naturale à:

  • Rimediu casanu per a stinzia
  • Alimenti di Stipsia

Articuli Populari

Succu di Aloe: à chì serve è cumu fà

Succu di Aloe: à chì serve è cumu fà

U uchju di Aloe hè preparatu da e foglie di a pianta Aloe vera, e endu una eccellente fonte di nutrienti chì furni cenu parechji benefici per a alute, cume l'idratazione di a pelle, i ca...
Cosa hè l'emiplegia, cause, sintomi è trattamentu

Cosa hè l'emiplegia, cause, sintomi è trattamentu

L'emiplegia hè un di ordine neurologicu induve ci hè parali i da un latu di u corpu è chì pò accade per via di parali i cerebrale, malatie infettive chì affettanu u i...