Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 11 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
U Scam di l'Industria Zuccherera chì ci hà fattu tutti l'odi di grassu - Vita Di Vita
U Scam di l'Industria Zuccherera chì ci hà fattu tutti l'odi di grassu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Per qualchì tempu, u grassu era u dimòniu di u mondu di l'alimentazione sana. Puderete truvà una opzione pocu grassu di literalmente qualcosa à a buttrega. E cumpagnie li anu prumessu cum'è opzioni più sane mentre li pompavanu pieni di zuccheru per mantene u gustu. Inutile, l'America hè diventata dipendente da e cose bianche - ghjustu à tempu per capisce chì hè statu in realtà u nemicu da sempre.

Pianu pianu, avemu capitu chì "u zuccheru hè u grassu novu". U zuccheru hè u primu ingrediente chì i dietisti è i nutrizionisti vogliono fà nix, è hè culpitu per a pelle terribile, i metabolismi imbulighjati, è u risicu aumentatu di obesità è malatie cardiache. Intantu, avocado, EVOO è oliu di coccu sò lodati per e so sane fonti di grassu è tutte e cose grandi chì ponu fà per u vostru corpu. Allora cumu esattamente avemu ghjuntu à una pusizioni induve u grassu hè statu proscrittu in u primu locu?


Avemu ufficialmente a risposta: tuttu hè statu una truffa di zuccheru.

Documenti interni rilasciati di recente da l'industria di u zuccheru mostranu chì circa 50 anni di ricerca sò stati pregiudiziati da l'industria; in u 1960, un gruppu cummerciale di l'industria chjamatu Sugar Research Foundation (avà l'Associazione Zucchero) hà pagatu i circadori per sminuisce i periculi dietetichi di u zuccheru mentre indicanu u grassu satuatu cum'è culpevule di e malatie coronarie, furmendu a conversazione intornu à u zuccheru per decennii dopu, secondu a nova ricerca publicata luni in JAMA Medicina Interna.

À u principiu di l'anni 1960, ci eranu evidenze crescenti chì dimustravanu chì una dieta bassa in grassi è alta in zuccheru puderia causà un aumentu di i livelli di colesterolu siericu (altrimenti u colesterolu cattivu chì face cresce u risicu di malatie cardiache). Per prutege e vendite di zuccheru è e quote di mercatu, a Sugar Research Foundation hà incaricatu D. Mark Hegsted, prufessore di nutrizione à a Harvard School of Public Health, di compie una rivista di ricerca chì minimizava specificamente a cunnessione tra u zuccheru è e malatie coronarie (CHD) .


A rivista, "Dietary Fats, Carbohydrates and Atherosclerotic Disease", hè stata publicata in u prestigiosu New England Journal of Medicine (NEJM) in u 1967, è hà cunclusu chì "ùn ci era "senza dubbitu" chì l'unica intervenzione dietetica necessaria per prevene CHD era di riduce u colesterolu dieteticu è sustituì u grassu poliinsatuatu per u grassu saturatu in a dieta americana", secondu u luni di u luni. JAMA carta. In cambiu, Hegsted è l'altri ricercatori sò stati pagati circa $ 50,000 in dollari d'oghje. À l'epica, u NEJM ùn hà micca bisognu di i circadori à divulgà e fonti di finanziamentu o pussibuli cunflitti d'interessu (chì cuminciaru in u 1984), cusì l'influenza di l'industria di u zuccheru hè stata tenuta sottu.

A parte più spaventosa hè chì a scam di zuccaru ùn hè micca stata limitata à u mondu di a ricerca; Hegsted hè diventatu u capu di nutrizione à u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti, induve in 1977 hà aiutatu à scrive u precursore per e linee guida dietetiche di u guvernu federale, secondu u New York Times. Da tandu, a postura federale nantu à a nutrizione (è u zuccheru in particulare) hè stata relativamente stagnante. In fattu, u USDA infine hà aghjustatu una raccomandazione dietetica per limità l'ingesta di zuccheru in a so aghjurnazione di u 2015 à e linee guida dietetiche ufficiali - circa 60 anni dopu chì l'evidenza hà cuminciatu à spuntà chì mostrava ciò chì u zuccheru facia veramente à i nostri corpi.


A bona nutizia hè chì i normi di trasparenza di a ricerca sò almenu un pocu megliu oghje (ancu ancu micca induve duveranu esse - basta à guardà questi casi di ricerca di vinu rossu eventualmente fabbricatu) è chì simu più cunnisciuti quandu si tratta. à i risichi di zuccaru. Sì qualcosa, hè ancu un ricordu di piglià ogni pezzu di ricerca cun un granu di sale-er, zuccheru.

Rivista per

Publicità

Publicazioni Fresche

Lena Dunham parla di i so effetti secundarii à longu andà di u coronavirus

Lena Dunham parla di i so effetti secundarii à longu andà di u coronavirus

Cinque me i dopu à a pandemia di coronaviru (COVID-19), ci ò empre tante dumande nantu à u viru . Ca u in u puntu: L'Organizazione Mondiale di a alute (OM ) hà avvi tatu di poc...
U sicretu coreanu per a pelle senza pori

U sicretu coreanu per a pelle senza pori

L'avete inte u tuttu nanzu: "A BB americana ùn hè micca cum'è a BB coreana; u truccu coreanu hè una decina d'anni in avanti in cienza". Eppuru, quandu vi duma...