Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 5 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
Fate una pausa da i Social Media è Prufittate di u Restu di l'estate - Salute
Fate una pausa da i Social Media è Prufittate di u Restu di l'estate - Salute

Cuntenutu

Sè site nantu à e rete suciale, sapete ciò chì hè di paragunà cù l'altri. Hè una verità trista ma onesta chì e rete suciale ci permettenu di seguità a vita di l'altri, ciò chì spessu significa pinnà u so megliu in ligna accantu à a nostra peghju vita vera.

U prublema s'aggrava solu in l'estate quandu si sente chì tutti sò partuti per alcune vacanze glamurose, imbevute di u sole, è sì u solu lasciatu in una realtà noiosa climatizata.

Postu chì a maiò parte di noi postemu solu nantu à i belli tempi, hè faciule d'idealizà a vita di qualcunu basatu annantu à u so contu suciale è finisce per sentesi menu chè cuntentu di u nostru.

Esse capace di vede tuttu ciò chì facenu i nostri pari pò cunduceci à senteci FOMO maiò (paura di mancassi) - ancu sì femu qualcosa di divertente ancu in u mumentu. Hè un esempiu primu di l'impattu negativu chì i media suciali ponu avè nantu à a nostra salute mentale, è cumu si pò fà sentite isolati.


Ancu quandu tù fà qualcosa di divertente o di affascinante durante l'estate, hè troppu tentatore di cuncintrà si nantu à ciò chì pudete postà per pruvà à l'altri chì ancu voi fate bè - invece di gode solu di u mumentu.

Dunque, sì vo fighjate a vita di l'altri o pruvate à mustrà a vostra, hè faciule d'esse pigliatu in sta mentalità tossica.

Cum'è Kate Happle, capimachja di una sucietà internaziunale di coaching di vita, dice à Healthline: "A più sèmplice di sperienze pò esse un piacè quandu ci immergimu pienu in elli, è l'avventure più eccitanti ponu esse perse quandu sceglemu di vedeli solu da u putenziale perspettiva di i nostri seguitori ".

Cum'è l'impulsione per sparte ogni parte di e vostre furie estive, stu missaghju hè più impurtante chè mai.

Eccu ciò chì duvete ricurdà di esse nantu à e social media sta estate per evità sta mentalità tossica è focalizassi nantu à gode di a vostra propria vita.

I posti raramente riflettenu ciò chì succede in realtà in u mumentu

I media suciali raramente riflettenu quì è avà - invece, prughjetta una vita sempre eccitante, chì simpliciamente ùn esiste micca.


A realtà hè assai più disordinata è cumplicata.

"Viu in prima persona i periculi di e persone per invià è cunsumà e social media in l'estate. Ancu i ghjorni induve passu a ghjurnata sana à curreghje incarichesi è à fà faccende, publicu una foto di noi in piaghja », dice à Healthline Amber Faust, influencer.

"Eiu, cum'è a maiò parte di l'influenzatori di e social media, aghju un cartulare interu Dropbox pienu d'imaghjini chì parenu chì facemu qualcosa di divertente quellu ghjornu", aghjusta.

À a fine di a ghjurnata, publicate solu ciò chì vulete chì l'altri vedenu, quandu vulete chì a vedenu.

Ùn avete alcuna idea se una persona hà postatu quella foto invidiabile quandu stavanu in realtà spazzendu a casa sintendu tristu per u so ex o ansiosu per inizià a scola. Puderanu ancu avè postu quella foto mentre passanu un bellu tempu. U puntu hè, ùn avete micca idea di ciò chì si passa daretu à a facciata digitale, allora pruvate à ùn saltà micca à cunclusioni.

E probabilità sò quella persona chì vedi campà a vita à u massimu in Instagram passa u più tempu à calà nantu à u lettu guardendu Netflix cum'è voi - in seriu!


Vede oltre u postu

In a listessa nota, ricurdatevi chì e rete suciale spessu mostranu solu u bè - micca u male o u bruttu.

«In particulare durante l'estate, e rete suciale seranu piene di famiglie abbronzate in lochi meravigliosi chì parenu di divertisce assai. Ùn publicaranu micca maghjine di l'argumenti, fila, stanchezza, muzzicule d'insetti è zitelli urlanti ", dice à Healthline a duttore Clare Morrison, GP è cunsigliera medica di MedExpress.

"Se site paragunatu à l'altri basatu annantu à e so publicazioni in i media suciali, vi senterete inadeguatu è inferiore per paragone. Questu puderebbe dannà a vostra fiducia è l'autoestima, putenzialmente vi farà sentu depressu è risentitu ", dice.

Allora ricordate chì ciò chì l'altri publicanu ùn hè micca una prova chì sò felici o chì campanu una bona vita - hè qualcosa chì decidite per voi stessu da u vostru telefunu.

Benintesa, alcune persone ponu mandà candidamente nantu à i so mumenti cattivi o disordinati ancu, ma hè sempre solu un sguardu di ciò chì si passa in realtà. Una sola foto o video di 15 secondi ùn pò micca catturà e cumplessità di a vita.

I media suciali sò una versione filtrata, editata è curata di a realtà.

Ùn lasciate micca FOMO arruvinà u vostru divertimentu d'estate

Ùn hè micca secretu chì e rete suciale ponu esse dannose per a nostra salute mentale.

Pigliate un studiu di u 2018 chì hà trovu chì i participanti chì anu riduttu l'usu di i media suciali à 30 minuti à ghjornu anu segnalatu avè un benessere megliu megliu, cù una diminuzione notevole di depressione è di solitudine.

In più di questu, a so ansietà è FOMO diminuinu ancu.

Mentre chì ognunu riceve FOMO in un certu puntu, più u tempu passate à analisà a vita "perfetta" di l'altri in i social media, più faciule hè di sente.

"Aghju spessu vede e persone cun FOMO nantu à ciò chì vedenu in ligna, chì ùn riescenu micca à capì chì creanu u so propiu" MO "fighjendu più nantu à l'esperienza ch'elli prughjettanu à u mondu ch'è quella chì stanu avendu", dice Happle.

Senza parlà, e cose chì vi sentite cum'è "mancanti" ponu esse eventi in cui ùn avreste mai andatu in realtà in a vita vera.

I media suciali ci permettenu di scrutassi in a vita di l'altri è di vede ciò ch'elli facenu - sì hè u nostru megliu amicu, o un cunniscente, o un mudellu casuale in u mondu. Allora quandu vi sentite lasciatu fora, pensate à a ragione vera chì ùn site micca in a vita vera - hà probabilmente assai più sensu.

Invece di gode di u mumentu o d'aspittà cun impazienza e vostre proprie avventure, finisci per scorrerà e immagini modificate nantu à Instagram, chì vi ponu cunduce à sente cum'è nunda di ciò chì fate.

"Ciò chì hè periculosu per questu hè chì pudete avè assai di i vostri piani meravigliosi, ma l'accessu rapidu chì e social media furnisce à tutte e cose chì site micca fà pò cuntribuisce à alcuni penseri è sentimenti incredibilmente difficiuli ", dice à Healthline Victoria Tarbell, cunsigliera autorizata in salute mentale.

"Più tempu nantu à e rete suciale equivale à menu tempu in u vostru mondu reale. Hè faciule di vede cumu menu tempu vivendu a vostra vita pò cuntribuisce à sti stessi penseri è sentimenti difficili ", dice Tarbell.

Un modu per cumbatte questu hè di pruvà à riservà u tempu di e social media per quandu ùn fate micca veramente nunda - per esempiu, mentre viaghjate o rinfriscate trà e cumissioni.

Attenti à u vostru circondu quandu u aduprate: Site in Instagram mentre andate à cena cù l'amichi o a famiglia? Vede e storie di a ghjente quandu si suppone di guardà un filmu cù u vostru boo? Campà in u mumentu pò aiutà à apprezzà a vostra propria vita è e persone in ella.

A priorità di a vostra salute mentale

Attenti à cume i media suciali ti facenu sente.

S'ellu hè aggradèvule è voi veramente amate vede ciò chì l'altri publicanu, hè grande. Ma sì avete a sensazione chì i social media vi lascianu sentimenti d'ansietà, tristezza o disperazione, pò esse ora di rivalutà quale seguitate o quantu tempu passate nantu à queste app.

L'estate pò esse un mumentu particolarmente duru per parechje ragioni. L'aumentu di e foto di e persone in costume da bagno o chì mostranu a pelle chì emergenu in i media suciali in l'estate pò esse un grande prublema.

"Questu lascia à quelli chì si battenu cù l'imaghjini di u corpu, in particulare e femine adulescenti, à u risicu di sentenu male per u so corpu stessu". Kate Huether, MD, dice à Healthline.

Benintesa, ognunu hà u dirittu di pustà una fottò chì li faci sentesi belli, ùn importa ciò chì portanu. Ma se una foto vi scatta, u seguitu o u silenziu di qualcunu hè ancu cumpletamente ghjustu.

Se scontra una foto chì vi face sente inadegwata o scomoda nantu à u vostru propriu corpu, prova à tene à mente chì hè sempre una versione filtrata di a realità.

I media suciali permettenu à e persone di mandà a megliu foto da una serie d'opzioni è di editallu finu à chì si adatta à e so preferenze. Fà cose cum'è zoom in è paragunà e parte di u corpu di qualchissia cù u vostru ùn averà altru chè un impattu negativu annantu à u vostru benessere mentale.

In ogni casu, ùn hè mai sanu per paragunà u vostru corpu à l'altru.

"Quelli chì luttanu cun autostima è gestendu a fiducia in relazione à a so fisicità è estetica sò più vulnerabili sta volta di l'annu per sente ansiosi o preoccupati per a so apparizione", Jor-El Caraballo, prufessiunale di salute mentale è cofundatore di Viva Wellness , dice Healthline.

Fate una pausa da i social media

A menu chì u vostru travagliu ùn abbisogna direttamente di passà u tempu nant'à e rete suciale, ùn ci hè scusa perchè ùn pudete micca fà una pausa in i media suciali durante l'estate, soprattuttu quandu site in vacanze.

"Ùn avete micca da eliminà i vostri conti, ma forse cuminciate da ùn avè micca u vostru telefunu cun voi in ogni momentu o eliminendu temporaneamente alcune app triggering", dice Tarbell. "Una volta chì vi sentite un pocu più chjaru è cunnessu cun voi stessu, invece di u vostru telefunu, sò prubabili chì sarete più in sintonia cù a ghjente, i lochi è e cose chì vi rende veramente felici".

Arricurdatevi: Ùn avete micca da documentà ciò chì fate per pruvà chì avete un bellu tempu.

Se avete più prublemi per eliminà e vostre app di social media di ciò chì aspettavate, capite chì i social media sò veramente dipendenti.

"A dipendenza da i media suciali ùn hè micca assai diversa da qualsiasi altra dipendenza cum'è droghe è alcolu. Quandu una persona chjama l'attenzione nantu à i social media, sia per mezu di Mi piace, missaghji o cumenti, sperimentanu quelli sentimenti pusitivi. Ma stu sintimu hè tempurale è ci vole à cacciallu continuamente ", dice à Healthline u duttore Sal Raichbach, PsyD, in u Centru di Trattamentu Ambrosia.

"Quandu avete l'attenzione, un neurotrasmettitore chjamatu dopamina rispunsevule per a felicità è u benessere hè liberatu in u cervellu. Hè a stessa chimica cerebrale chì hè liberata quandu una persona usa droghe, ghjè per quessa chì certe persone verificanu compulsivamente i so conti suciali ", dice.

Superà a necessità di stu sintimu pò esse sfida ma, per cumincià, pudete esse onestu cun voi stessu nantu à ciò chì i conti anu un impattu poveru nantu à a vostra autostima.

"Una bona strategia per esse più attenti hè di dumandassi:" Cumu mi face sente questu postu o contu? »Benintesa, stabilisce qualchi limiti di tempu in ligna hè bonu per aiutà à gestisce què», dice Caraballo. À novu, una volta chì fate questu, andate avanti è fate cliccà nantu à u buttone unfollow o mute.

Ùn duvete micca à nimu per vede posti chì vi facenu male in ogni modu.

Purtà si

I media suciali ponu esse un ottimu modu per seguità cù l'amichi è a famiglia è tene caru i vostri ricordi. Ma durante l'estate, pò diventà problematicu quandu si inizia à focalizassi nantu à tuttu u divertimentu chì l'altri stanu avendu è perde di vista a vostra vita.

Dunque, tenite contu di cumu si sente è ricurdate chì ciò chì vedete nantu à i social media ùn hè micca a vita vera.

Sì pigliate una pausa cumpleta da i social media o micca, tenite à mente chì l'estate dura solu qualchi mesi. Ùn lasciate micca passà per voi mentre vo circate u vostru telefunu fighjendu altre persone gode di ellu.

Sarah Fielding hè una scrittora basata in New York. A so scrittura hè apparsa in Bustle, Insider, Men’s Health, HuffPost, Nylon, è OZY induve copre a ghjustizia suciale, a salute mentale, a salute, i viaghji, e relazioni, l'intrattenimentu, a moda è l'alimentazione.

Populari

Amparate à piglià u Test Stereu di Cecità è trattà

Amparate à piglià u Test Stereu di Cecità è trattà

A cecità tereo hè un cambiamentu di vi ione chì face chì l'immagine o ervata ùn abbia ni una prufundità, ghjè per que a hè difficiule di vede in trè di...
Reumatismu di sangue: chì hè, sintomi è trattamentu

Reumatismu di sangue: chì hè, sintomi è trattamentu

A frebba reumatica, chjamata popularmente reumati mu in u angue, hè una malattia cau ata da una reazione autoimmune in u corpu dopu infezioni cau ate da batteri. ta malatia hè più cumun...