Suni Lee Vince l'Oliu Olimpicu in Finale Individuale di Ginnastica All-Around à i Ghjochi di Tokyo
Cuntenutu
Ginnasta Sunisa (Suni) Lee hè ufficialmente una medaglia d'oru olimpica.
L'atleta di 18 anni hà ottenutu i migliori punti ghjovi in a finale di ginnastica individuale di e donne in u Centru di Ginnastica Ariake in Tokyo, scunfendu Rebeca Andrade di u Brasile è Angelina Melnikova di u Cumitatu Olimpicu Russu, chì anu finitu secondu è terzu, rispettivamente. FYI, l'avvenimentu individuale di tuttu u circondu hè cumpostu di prestazioni nantu à a volta, barre irregolari, a trave di equilibriu è un eserciziu di pavimentu.
Lee, chì hè u primu ginnasta olimpicu americanu Hmong, hà continuatu a striscia di medaglia d'oru di u Team USA in a finale individuale di ginnastica all-around cum'è Simone Biles, chì si hè ritirata da l'avvenimentu di u ghjovi è a finale di a squadra di marti per fucalizza nantu à a so salute mentale, avia vintu a medaglia d'oru à i Ghjochi 2016 in Rio. Gabby Douglas avia vintu prima in Londra à i Ghjochi di u 2012, quattru anni dopu à Natasia Liukin in Pechino. Carly Patterson avia vintu a prima volta l'oru à i Ghjochi d'Atene in u 2004.
Dopu à a vittoria monumentale di Lee ghjovi, hà celebratu cù i so allenatori, secondu Ghjente, è u so cumpagnu di squadra Jade Carey, chì anu participatu ancu à a finale finale individuale è si sò piazzati ottu.
Lee, nativu di Minnesota, avia vintu a medaglia d'argentu, cù Biles, Jordan Chiles è Grace McCallum per a finale di a squadra di u marti. Biles hà ringraziatu i so cumpagni di squadra nantu à Instagram per u passu. "Sò cusì fieru di ste ragazze quì. Voi ragazze sò incredibilmente bravi è talentuosi! Seraghju per sempre inspiratu da a vostra determinazione di ùn rinuncià è di luttà per l'adversità! Sò intensificati quandu ùn pudu micca. Grazie per essendu quì per mè è avè a mo spalle! per sempre ti amu ", hà scrittu Biles nantu à Instagram.
Lee stessa hà ancu publicatu un messagiu toccu à Biles, chì hà ricevutu un sustegnu di celebrità postu chì hà datu a priorità à u so benessere mentale à i ghjochi. "Feru di voi è di tuttu ciò chì avete realizatu! ti ringraziu per esse un mudellu di rolu è qualcunu chì mi guardu ogni ghjornu. Ùn mi inspirate micca solu cum'è gimnasta, ma ancu cum'è persona. impussibule ùn passa micca inosservatu, vi tenimu caru! " hà spartutu Lee u mercuri.
Da ghjovi, i Stati Uniti anu un totale di 37 medaglie da i Ghjochi di Tokyo: 13 d'oru, 14 d'argentu è 10 di bronzu.