Avete una Allergia à u Sole?
Cuntenutu
- Pudete esse allergicu à a crema solare?
- Chì sò i sintomi?
- Chì pudete fà per trattà una allergia à u filtru solare?
- Cumu pudete prevene una reazione allergica?
- Quandu duvete vede un duttore?
- Cunsiglii di sicurezza sulare
- Purtà si
Pudete esse allergicu à a crema solare?
Mentre i filtri solari ponu esse sicuri per alcune persone, hè pussibule chì alcuni ingredienti, cume fragranze è oxybenzone, possanu causà una reazione allergica. Questu pò causà una eruzione allergica, trà altri sintomi.
Se sperimentate eruzioni cutanee da u sole, hè impurtante identificà e cause sottostanti. Invece di rinuncià à u filtru solare in tuttu, duverete aduprà invece un altru tipu cù altri ingredienti chì ùn portanu micca à reazzioni allergiche. Leghje per amparà di più.
Chì sò i sintomi?
I sintomi di un'allergia à u filtru solare parenu simili à quellu di un'allergia à u sole (chjamata dinò avvelenamentu da u sole), è ancu una rash termica o sunburni. Tutte queste condizioni implicanu eruzioni rossi, à volte pruriginose.
Altri sintomi di allergie à u filtru solare ponu include:
- urticaria
- sbocchi alzati
- gonfiore
- vesciche
- sanguinante
- scalendu
- dulore
U tempu necessariu per sviluppà una reazione allergica dipende da a persona. Pò accade in pochi minuti o pò piglià tantu dui ghjorni per affissà qualsiasi segnu.
Certe volte ùn pudete micca avè una reazione finu à chì a crema solare nantu à a vostra pelle sia esposta à u sole cù i raggi UV. Stu tipu di reazzione hè chjamata dermatite da cuntattu fotoallergica.
Pudete esse in un risicu aumentatu di allergie à a crema solare se avete avutu dermatite da cuntattu cù altri prudutti. E persone cù a pelle sensibile sò ancu più propensi à sensibilità chimiche in i prudutti di a pelle. Se avete dermatite da cuntattu à certi materiali, pudete ancu esse sensibile à fragranze è altri ingredienti chimichi.
Duvete ancu esse prudenti quandu aduprate un novu filtru solare se l'allergii à u filtru solare currenu in a vostra famiglia.
Chì pudete fà per trattà una allergia à u filtru solare?
L'allergia à u filtru solare hè trattata di manera simile à l'altre reazioni allergiche di a pelle. In casi più lenti, l'eruzione si calerà da sola. I casi moderati à severi ponu richiede steroidi topichi o orali per riduce l'infiammazione è a reazione. L'antihistaminichi orali ponu ancu aiutà cun prurite è risposta allergica.
L'esposizione à u sole cuntinuata pò ancu causà un aggravamentu ulteriore di una eruzione cutanea per a prutezzione solare. Hè impurtante di stà fora di u sole in questu mumentu finu à chì a vostra pelle sia sana sana. Pò piglià parechji ghjorni per una sana recuperazione, secondu a gravità.
Cumu pudete prevene una reazione allergica?
U megliu modu per prevene una reazione allergica à a crema solare hè evitendu ingredienti chì sapete chì site sensibile. Tuttavia, ùn hè micca sempre pussibule di sapè chì ingrediente hè un allergenu per voi. A menu chì ùn abbiate vistu un allergistu per esaminà, scopre à chì site allergicu pò implicà un pocu di prova è errore.
Puderete vulete evità alcuni di l'ingredienti di a protezione solare più comunemente cunnisciuti chì causanu reazioni. À sente l'American College of Allergy, Asthma, and Immunology, questi includenu:
- benzofenoni (in particulare benzeophenone-3, o oxybenzone)
- dibenzoylmethanes
- cinnamati
- aghjunghjenu fragranze
I filtri solari cù ossidu di zincu è diossidu di titaniu ponu menu risicu per e reazioni allergiche, è prutegenu ancu da i raggi UVA è UVB.
Cum'è cù qualsiasi novu pruduttu per a cura di a pelle, hè una bona idea di aduprà un test di patch quandu si prova un novu filtru solare. Vulete vulete fà questu almenu un ghjornu o dui prima di u tempu.
Per fà un test di patch:
- Stringhje una piccula quantità di filtru solare in a manu è strufinate nantu à una zona pocu visibile di a pelle. L'internu di u to codu funziona bè.
- Aspettate è vedi s'ellu ci hè una reazione. Puderete bisognu di espone a zona à u sole per vede chì avete una reazione.
- Se nunda accade in dui ghjorni, allora pudete applicà a crema solare à u restu di u vostru corpu.
Quandu duvete vede un duttore?
I casi ripetuti o severi di allergia à u filtru solare devenu esse valutati da un duttore. Un dermatologu pò aiutà diagnosticendu a situazione di a pelle è trattendu. Puderanu ancu offre suggerimenti per l'usu di a crema solare è esposizione à u sole.
Puderete ancu bisognu di vede un allergistu. Puderanu fà testi di sangue o di pelle chì identificanu i vostri allergeni esatti. L'opzioni di trattamentu per l'allergii severi pò include antihistamini è ancu allergii.
Cunsiglii di sicurezza sulare
Un altru modu per riduce u risicu per l'allergia à a crema solare hè minimizendu l'esposizione diretta à i raggi UV. U cunsigliu di u sole ogni ghjornu hè cunsigliatu quandu site fora, ma pudete ancu piglià altre misure per prevene l'esposizione UV. Questu include u portu di cappelli, maniche lunghe, è pantaloni quandu hè pussibule. Cerchite a ropa cù a prutezzione di u filtru solare integrata in l'attrezzatura esterna o in i negozi di campeghju.
Pudete ancu riduce a quantità di attività all'aperto chì participate trà 10: 00 è 4: 00 pm, chì hè quandu u sole hè à a so intensità più alta in parechji posti in i Stati Uniti.
Purtà si
L'allergii à u filtru solare ùn sò micca super rari. U megliu modu per prevene e reazioni allergiche da u vostru filtru solare hè di assicurassi di evità qualsiasi ingredienti cunnisciuti à i quali sì sensibile. Riduce a vostra esposizione generale à u sole pò ancu prutege a vostra pelle da i danni.
L'utilizazione di u filtru solare hè una parte impurtante di a prevenzione di u cancheru di a pelle, allora duvete pruvà à truvà un pruduttu efficace chì ùn cause micca una reazione quandu hè pussibule.
Se continuate à sperimentà reazzioni malgradu cambià u vostru filtru solare, pò esse ora di vede un duttore per cunsiglii.