Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 23 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Anna Ferretti - Racconti dell’ Italia di ieri per cittadini di oggi (2)
Video: Anna Ferretti - Racconti dell’ Italia di ieri per cittadini di oggi (2)

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Chì hè u modu u più bullet per prevene i danni da u sole à a vostra pelle? Stà fora di u sole. Ma evità u sole hè un modu orribile per passà u vostru tempu, soprattuttu quandu i raggi di u sole sò parzialmente rispunsevuli di sullivà u vostru umore.

Allora, chì hè u megliu chì avemu da prutege a superficia di a nostra pelle è i numerosi strati sottu? Crema solare.

Avemu parlatu cù esperti è avemu fattu a ricerca per schjarisce a cumuna cumuna di u filtru solare. Da i numeri SPF à i tippi di pelle, eccu ogni dumanda chì avete avutu nantu à a crema solare, risposta.

1. Quantu devu fà casu à SPF?

U dermatistu di New York, Fayne Frey, ci ramenta chì "nisun filtru solare hè efficace à u 100 per centu per prevene i brusgi è i danni di a pelle". Ella nota ancu chì a crema solare "pò aumentà a quantità di tempu chì pudete esse fora".


È a quantità di tempu passatu fora hè un pocu correlata à SPF.

Ricerche recenti mostranu chì SPF 100, paragunatu cù SPF 50, face una vera differenza in a prutezzione di a vostra pelle da danni è ustioni. À u minimu, vulete SPF 30.

Frey aghjusta ancu chì i SPF più alti tendenu à esse più appiccicose, allora alcune persone ùn li piacenu tantu. Ma quella prutezzione in più vale a pena per una ghjurnata di spiaggia, ancu sè ùn vulete micca optà per ella ogni ghjornu.

Per riprisentà: "SPF 30 hè u minimu chì ricumandemu, ma u più altu hè sempre megliu", dice Frey. Thinkbaby SPF 30 Stick (8,99 $) copre i principii di base senza u sensu gluelike. Inoltre, u bastone facilita a riapplicazione faciule in viaghju.

Cosa hè SPF?

U SPF, o fattore di prutezzione di u sole, misura quant'è energia sulare hè necessaria per causà una brusgiatura di u sole quandu si porta un filtru solare paragunatu à a pelle senza prutezzione. Un filtru solare cù un SPF di 30, quandu hè adupratu cumu indicatu, da ghjunghje à a vostra pelle. SPF 50 blocca 98 per centu. Hè impurtante di ricurdà chì mentre i SPF più alti offrenu più prutezzione, ùn duranu più di i numeri più bassi, allora avete bisognu di riapplicarli altrettantu spessu.


2. Cumu funziona a prutezzione UVA è UVB?

U sole emette sfarenti tippi di raggi di luce, dui di i quali sò principalmente responsabili di danneghje a vostra pelle: ultravioletta A (UVA) è ultravioletta B (UVB). I raghji UVB sò più corti è ùn ponu micca penetrà in u vetru, ma sò quelli chì causanu sunburni.

I raghji UVA, chì ponu attraversà u vetru, sò più insidiosi perchè ancu quandu ùn si sente micca brusgià.

Per questa mutivu, vulete assicurà chì u vostru filtru solare dice "," "Prutezzione UVA / UVB", o "multi-spettru" nantu à l'etichetta. U terminu "spettru largu" hè quellu chì viderete più spessu in i Stati Uniti perchè hè regulatu da l'Alimentazione è Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti.

A crema solare da l'Europa o u Giappone hè megliu?

Possibile.I filtri di u sole da altri paesi anu una varietà più larga di ingredienti chì impediscenu u sole. Questi filtri solari elencanu un fattore PA, una misura di prutezzione UVA chì va da "+" à "++++". U sistema di classificazione PA hè statu sviluppatu in Giappone è principia solu à ritruvassi quì in i Stati Uniti.


Monique Chheda, dermatologa di a zona di Washington, DC, aghjusta chì "di solitu i dui ingredienti chì furniscenu una cupertura UVA sò l'avobenzone è l'ossidu di zincu, allora vulete definitivamente assicurà chì a vostra crema solare ne abbia unu."

Per riprisentà: Tramindui è segni di invecchiamento, allora optate sempre per un filtru solare à ampiu spettru cun un minimu di SPF 30 o superiore. A protezione solare Murad City Skin Age Defense SPF 50 ($ 65) hà una classificazione PA di ++++, indicendu chì hà una prutezzione eccellente contro i raggi UVA.

3. Chì ci hè a differenza trà i filtri solari fisichi è chimichi?

Senterete i termini solare fisicu (o minerale) è chimicu. Questi termini riferenu à l'ingredienti attivi usati.

Rinominà fisicu vs. chimicu

Siccomu l'ossidu di zincu è u diossidu di titaniu sò tecnicamente chimichi, hè in realtà più precisu di riferisce à u filtru solare fisicu cum'è "inorganicu" è chimicu cum'è "organicu". Ci hè ancu solu una differenza di 5 à 10 per centu in u modu di travagliu di questi ingredienti, chì i dui tippi assorbenu i raggi UV.

Prutettore solare fisicu (inorganicu)

Ci hè solu dui ingredienti di prutezzione solare inorganici appruvati da a FDA: ossidu di zincu è diossidu di titaniu. Hè statu pensatu chì i filtri solari inorganici creanu una barriera protettiva nantu à a superficia di a vostra pelle chì riflette è sparghje i raggi UV da u vostru corpu. Tuttavia, ricerche recenti suggerenu chì i filtri solari inorganici pruteggenu in realtà a pelle assorbendu finu à u 95 per centu di i raggi.

Migliori filtri solari fisichi
  • La Roche-Posay Anthelios Ultra-Light Sunscreen Fluid Broad Spectrum SPF 50 Mineral ($ 33.50)
  • CeraVe Lozione Visu Sunscreen Ampiu Spettru SPF 50 ($ 12,57)
  • EltaMD UV Fìsicu Spettru Largu SPF 41 ($ 30)

Fatti di bellezza! I filtri solari fisichi tipicamente lascianu daretu un colpu biancu, a menu chì ùn stiate aduprendu un pruduttu tintatu o quellu chì utilizza a nanotecnulugia per rompe e particelle. Inoltre, mentre i filtri solari fisici sò marcati cum'è "naturali", a maiò parte ùn sò micca è anu da esse trattati cù chimichi sintetici per chì u filtru solare scorri pianu nantu à a vostra pelle.

Crema solare chimica (organica)

Tutti l'altri ingredienti attivi chì ùn sò micca zincu o titaniu sò cunsiderati ingredienti chimichi di u sole. I filtri solari chimichi assorbenu in a vostra pelle cum'è lozione invece di formà una barriera sopra a pelle. Questi ingredienti attivi "causanu una reazione chimica chì converte a luce UV in calore in modu chì ùn pò micca dannà a pelle", spiega Chheda.

I migliori filtri solari chimichi
  • Neutrogena Ultra Sheer Dry-Touch Sunblock Large Spectrum SPF 30 ($ 10,99)
  • Biore UV Aqua Rich Watery Essence SPF 50+ / PA ++++ (16,99 $)
  • Nivea Sun Protect Water Gel SPF 35 ($ 10)

Chheda incuragisce i so pazienti à aduprà qualunque tippu preferiscenu, ma avverte chì quandu sceglite un filtru solare puramente fisicu, duvete circà unu cù almenu una concentrazione di 10 per centu di ossidu di zincu per uttene una copertura à spettru largu.

4. Quantu volte devu applicà a crema solare?

"Portu una crema solare 365 ghjorni à l'annu", dice Frey. "Mi lavu i denti in a mattina è aghju messu a mo crema solare".

Sia chì passiate u dopu meziornu à u sole o micca, assicuratevi di applicà abbastanza crema solare per ch'ellu sia effettivamente efficace - a maiò parte di noi ùn la femu micca. Frey è Chheda dicenu tramindui chì a persona media in un costume da bagno hà bisognu di un'oncia piena (o di un vetru pienu à colpu) per copre tutte e zone esposte, cumpresu u to visu, ogni duie ore. Per fà una dumanda più faciule, pruvate una crema solare spray cum'è Banana Boat Sun Comfort Spray SPF 50 (7,52 $).

Sè vo site à u mare per a ghjurnata cù a vostra famiglia - dite sei ore à u sole - ogni persona hà bisognu à u minimu una buttiglia di trè uncesi solu per elli. Se ùn site micca in l'acqua, ghjittassi nantu à una cammisa è un cappellu è pusate à l'ombra. Ogni pezzu di copertura face a differenza.

E persone cù i tonalità di a pelle scura o quelli chì si bronzanu faciule ùn devenu micca schisà mancu.

"U vostru tonu di a pelle ùn deve micca decide quantu crema solare si porta. Tuttu u mondu, indipendentemente da u culore di a pelle, deve applicà una quantità adatta di filtru solare per assicurà una prutezzione piena ", cunsiglia Chheda. I tassi di sopravvivenza di u cancheru di a pelle sò più bassi in pupulazioni chì ùn sò micca bianche, ciò chì pò esse dovutu à chì i toni di a pelle più scuri ùn anu micca bisognu di crema solare.

5. Averaghju bisognu di purtalla se seraghju in casa a maiò parte di a ghjurnata?

Ancu sè ùn passate micca u dopu meziornu à a piscina, site sempre garantitu di vene in cuntattu cù i raggi UV attraversu a finestra o fighjulendu fora. I studii mostranu chì l'usu cutidianu di u filtru solare pò abbassà significativamente u risicu di u cancheru di a pelle è (definitu da e rughe, l'iperpigmentazione è e macchie scure).

Ricurdativi di Reapplicazione: Riapplicate sempre a crema solare. Scopu per ogni duie ore se site fora. Ciò chì avete messu inizialmente pò spostà o spostassi per tutta a ghjurnata. Ci vole ancu circa 20 minuti per u filtru solare per travaglià. Sì u vostru filtru solare hà ossidu di zingu più spessore, puderete pudè scappà cù menu filtru solare, ma sè ùn site sicuru, ùn risicate micca!

6. Ci hè una differenza trà u filtru solare di u visu è di u corpu?

Per ciò chì tocca à a prutezzione di u sole, secondu Frey, l'unica vera differenza trà u filtru solare di u visu è di u corpu hè a dimensione di a buttiglia chì hè venduta. Ùn avete micca bisognu di cumprà una buttiglia separata di filtru solare per a vostra faccia se ùn vulete micca . Ci sò alcuni grandi prudutti combo etichettati per u visu è u corpu cum'è La Roche-Posay Anthelios SPF 60 (35,99 $).

Dittu chistu, a to fàccia hè spessu più sensibile chè u restu di u vostru corpu, cusì tante persone preferenu una creme solare leggera è pocu grassu formulata apposta per a faccia, soprattuttu per l'usura di tutti i ghjorni. Quessi sò menu propensi à intuppà i pori, à causà ruppi, o à irrità a pelle. Neutrogena Sheer Zinc Dry Touch SPF 50 (6,39 $) si adatta bè à questi criteri.

Duvete ancu evità d'utilizà spray sunscreens nantu à a vostra faccia, postu chì ùn hè micca sicuru per inspirallu. Sè vo site in un pizzicu, spray u filtru solare nantu à a manu prima è frottu in.

Stick sunscreens, cum'è Neutrogena Ultra Sheer Stick Face è Body SPF 70 ($ 8,16), facenu una bella alternativa in viaghju è sò faciuli da applicà à a pelle delicata intornu à l'ochji.

7. I zitelli è i criaturi devenu aduprà sfarenti solari cà l'adulti?

Per i zitelli è i zitelli, è quelli chì anu una pelle sensibile, i dermatologi raccomandanu creme solari fisiche postu chì sò assai menu propensi à causà eruzioni cutanee o altre reazioni allergiche. Per i chjuchi, un filtru solare ipoallergenicu formulatu cù ossidu di zincu cum'è Thinkbaby SPF 50 (7,97 $) hè una grande scelta.

Siccomu pò esse difficiule per i zitelli chì sò un pocu più vechji di stà tranquilli per l'applicazioni di u filtru solare, spray spray sunscreens, cum'è Supergoop Antioxidant-Infused Sunscreen Mist SPF 30 (19 $), ponu fà u prucessu menu di una caccia. Assicuratevi di mantene l'ugliu vicinu è spray finu à chì a pelle brilla per esse sicuru chì stai applicendu abbastanza.

8. Devu esse preoccupatu per l'ingredienti dannosi in u mo filtru solare?

Tutti i dermatologi cù i quali avemu parlatu anu enfatizatu chì l'ingredienti attivi in ​​a crema solare sò vigorosamente testati per a sicurezza da a FDA. Dittu chistu, sò d'accordu chì l'assorbenti chimichi sò più propensi à causà irritazione di a pelle, allora sì avete una patologia di a pelle cum'è eczema o rosacea, o sì sì propensu à reazzioni allergiche, attaccate cun filtri solari chì utilizanu ossidu di zincu è diossidu di titaniu.

E fragranze sò ancu irritanti per parechje persone, dunque un filtru solare fisicu chì hè ancu senza fragranza è ipoallergenicu hè ideale.

Se avete dumande nantu à a prutezzione di u filtru solare, Dustin J. Mullens, un dermatologu in Scottsdale, Arizona, ricumanda di verificà a guida di u filtru solare di u Gruppu di travagliu ambientale, chì dà valutazioni di sicurezza à centinaie di filtri solari basati nantu à i dati scientifichi è a letteratura.

9. U mo filtru solare uccide e barriere coralline?

In maghju 2018, Hawaii hà pruibitu l'ingredienti chimichi di a prutezzione solare oxybenzone è octinoxate, chì i scientifichi credenu chì contribuiscenu à u sbiancamentu di i barriera corallina.

Ma a nova lege di Hawaii ùn entre micca in vigore finu à u 2021, dunque per avà l'ingredienti mirati sò sempre in circulazione annantu à i scaffali di i magazini.

In generale, ùn hè micca una gattiva idea per esse proattivu è optà per filtri solari sicuri di i scogli chì ùn includenu micca oxybenzone o octinoxate, cum'è Blue Lizard Sensitive SPF 30 (26,99 $) chì ottiene a so prutezzione UV da ossidu di zincu è diossidu di titaniu.

Micca tutti i filtri solari minerali sò in tuttu chjaru. Parechji filtri solari minerali cuntenenu particule microscòpiche di ossidu di zincu è diossidu di titaniu chì sò chjamate nanoparticule. Ricerche recenti, sempre in i primi stadii, suggerenu chì queste nanoparticule ponu ancu esse dannose per i barrieri di corallo.

Se vulete un errore da u latu di a prudenza, andate cù un filtru solare chì include ossidu di zincu micca nanu nantu à a lista di ingredienti, cume Elementi Raw Face + Body SPF 30 ($ 13,99).

Disrupzione di u filtru solare

Oxybenzone hè un ingrediente chimicu di prutezzione solare chì hè statu ligatu à a perturbazione ormonale. Tuttavia, un documentu 2017 nota chì duverebbe aduprà stu ingrediente continuamente per 277 anni per ch'ellu disturbassi i vostri ormoni. Studii attuali mostranu ancu chì e nanoparticule sò sicure per l'omu è ùn entranu micca in a vostra pelle (solu nantu à u stratu mortu esterno).

10. Cumu possu sceglie a crema solare adatta per u mo tippu di pelle?

Da Amazon à Ulta, avete letteralmente centinaie da sceglie. Pudete principià cù i fundamenti: Sceglite un spettru largu è un SPF di almenu 30. Da quì, cunsiderate fattori chì sò impurtanti per voi cum'è sì avete una patologia di a pelle o se preferite l'applicazione di un bastone nantu à una crema.

Tipu di pelleRaccomandazione di u pruduttu
seccuAveeno Smart Essentials Moisturizer Daily SPF 30 ($ 8,99)
scuruNeutrogena Sheer Zinc Dry-Touch SPF 50 (6,39 $)
acne-propensuCetaphil DermaControl Moisturizer Daily SPF 30 (44,25 $ per 2)
grassuBiore UV Aqua Rich Watery Essence SPF 50 PA +++ (19,80 $ per 2)
sensibileCotz Sensitive UVB / UVA SPF 40 (22,99 $)
vistutu di truccuDr. Dennis Gross Skincare Minerale Spray Sun Minerale Spettru Spettivu SPF 50 ($ 42)

Altre manere di copre

À a fine di a ghjurnata, "u megliu filtru solare hè quellu chì avete da aduprà", dice Frey. È se site veramente in cerca di copre, portate un cappellu, investite in vestiti di prutezzione di u sole, è stà à l'ombra o in casa - in particulare in u sole luminosu di u dopu meziornu trà meziornu è 4 ore.

Rebecca Straus hè scrittore, editore è esperta di piante. U so travagliu hè apparsu nantu à Rodale's Organic Life, Sunset, Apartment Therapy, and Good Housekeeping.

Selezziunà Amministrazione

Tuttu ciò chì ci vole sabre nantu à e infezioni vaginali per hongos

Tuttu ciò chì ci vole sabre nantu à e infezioni vaginali per hongos

Una infezione vaginale per hongo , ancu cunni ciuta cum'è candidia i, hè una affezzione cumuna. In una vagina ana i contra bacteria è alcune cellule di levadura. Ma quandu i altera ...
Truvà u Migliore Reumatologu Quandu Avete Spondiliti Anchilosante

Truvà u Migliore Reumatologu Quandu Avete Spondiliti Anchilosante

Un reumatologu hè un duttore chì tratta l'artrite è altre malatie di l'o e, di l'articuli è di i mu culi. ì avete pondiliti anchilo ante (A ), u vo tru reumatologu...