A sobredose di vitamina D pò curà e malatie

Cuntenutu
U trattamentu cù overdose di vitamina D hè statu usatu per trattà e malatie autoimmune, chì si verificanu quandu u sistema immunitariu reagisce contr'à u corpu stessu, causendu prublemi cum'è sclerosi multipla, vitiligo, psoriasi, malattie infiammatorie intestinali, lupus eritematoso, artrite reumatoide è diabete di tip 1. .
In questu trattamentu, dosi assai alte di vitamina D sò date ogni ghjornu à u paziente, chì deve mantene una rutina sana è seguità bè a supervisione medica per adattà a dosa è evità sintomi spiacevuli di possibili effetti collaterali di u trattamentu.

Tuttavia, hè sempre impurtante tene à mente chì a fonte principale di vitamina D hè a so pruduzzione da u corpu stessu per mezu di l'esposizione cutanea di a pelle à u sole. Per questu, hè cunsigliatu di piglià u sole per almenu 15 minuti à ghjornu, cù a quantità massima di pelle esposta à u sole, senza filtru solare. U vestitu di vestiti leggeri pò esse una bona strategia per facilità a produzzione di Vit D da a pelle chì ferma in cuntattu cù i raggi di u sole più longu.
Vede più cunsiglii nantu à cumu fà u sole in modu efficace per pruduce Vitamina D.
Cumu travagliu u trattamentu
In Brasile, u trattamentu cù overdose di vitamina D hè guidatu da u medicu Cícero Galli Coimbra è hè destinatu à i pazienti cun malattie autoimmuni cume vitiligo, sclerosi multipla, lupus, malattia di Crohn, sindrome di Guillain Barré, myasthenia gravis è artrite reumatoide.
Durante u seguitu, u paziente piglia dosi elevate di sta vitamina, trà circa 10.000 à 60.000 IU per ghjornu. Dopu qualchì mese, novi analisi di sangue sò rifatti per valutà i livelli di vitamina D in u sangue è aghjustà a dosa data in u trattamentu, chì spessu deve cuntinuà per u restu di a vostra vita.
Oltre à a supplementazione cù sta vitamina, u paziente hè ancu incaricatu di beie almenu 2,5 à 3 litri d'acqua à ghjornu, è di eliminà u cunsumu di latte è di prudutti lattichi, attitudini necessarie per evità un elevatu aumento di calciu in u sangue, chì averebbe purtatu effetti secundarii cum'è malfunzione renale. Questa cura hè necessaria perchè a vitamina D aumenta l'assorbimentu di calciu in l'intestinu, cusì a dieta deve esse bassa in calciu durante u trattamentu.

Perchè u trattamentu funziona
U trattamentu cù vitamina D pò travaglià perchè sta vitamina agisce cum'è ormone, regulendu u funziunamentu di parechje cellule in u corpu, cume e cellule di l'intestinu, i reni, a tiroide è u sistema immunitariu.
Cù l'aumentu di a vitamina D, si intende chì u sistema immunitariu cummencia à funziunà megliu, ùn cumbatte più e cellule di u corpu stessu, interrompe a progressione di a malattia autoimmune è prumove u benessere di u paziente, chì manifesta menu sintomi.