Superfoods o Superfrauds?
Cuntenutu
À a buttrega, ghjunghjite à a vostra marca preferita di suchju d'aranciu quandu si nota una nova formula annantu à u scaffale stampata cù una bandera rossa luminosa. "Novu è migliuratu!" urla. "Avà cù echinacea!" Ùn sapete esattamente ciò chì l'echinacea hè, ma u vostru megliu amicu ghjurà per e so capacità magiche di u friddu è a lotta di a gripe. Un pocu scetticu, verificate u prezzu. U OJ furtificatu custa un pocu di più, ma decidite chì quandu l'assicuranza sanitaria va, hè un prezzu abbastanza bonu da pagà. Sempre chì u gustu hè bonu cum'è l'uriginale, probabilmente ùn ci pensate micca.
A verità hè, duvete. Quellu OJ à base di erbe hè un esempiu di a cultura crescente di "alimenti funziunali" chì affollanu e scaffalature di i buttreghi è confondenu i cunsumatori. Ancu s'ellu ùn ci hè una definizione ghjuridica o ufficiale, Bruce Silverglade, direttore di l'affari ghjuridichi per u Centru per a Scienza in l'Interessu Publicu (CSPI), dice chì u termine cummerciale definisce l'alimenti funzionali cum'è qualsiasi cunsumabile chì cuntene ingredienti destinati à furnisce benefici per a salute al di là di nutrimentu di basa . Ciò include alimenti à i quali erbe o supplementi sò stati aghjunti per suppurtamente aumentà u valore nutrizionale o per prumove l'effetti nantu à a salute di ingredienti naturali, cum'è u licopenu in i pumati.
Impostori à base di erbe?
Ùn si tratta micca di manghjà per energia o ancu longevità; l'alimenti in quistione pretendenu aumentà a funzione di u sistema immunitariu, migliurà a memoria è a cuncentrazione è ancu alluntanà a depressione.
Fortunatamente, a maiò parte di l'esperti pensanu chì i pruduttori aghjunghjenu quantità trascurabili di l'ingredienti presuntamente sani in questione chì u risultatu probabile hè chì ùn averanu alcun effettu. Ancu se u pruduttu alimentariu cuntene una dosi di erbe regulata precisamente, parechje erbe medicinali devenu esse pigliate per parechje settimane prima chì si possa vede qualsiasi effettu. In questi casi, averete simpliciamente sprecatu i vostri soldi. Eppuru, hè pussibule di overdose nantu à certe vitamine è minerali (cumpresu u ferru, a vitamina A è u cromu). Allora se a maiò parte di a vostra dieta hè custituita da alimenti superenriched, pudete esse mette in risicu.
Spinghje per pruibisce falsi reclami
U CSPI, una urganizazione di difesa di i cunsumatori senza scopo di lucro, travaglia per prutege i consumatori da ingredienti discutibili è rivendicazioni ingannevuli.L'urganizazione hà presentatu numerose lagnanze cù l'Alimentazione è Drug Administration urganizendu chì l'ingredienti funzionali sò pruvati sicuri è chì e rivendicazioni di l'etichetta sò state appruvate prima di u marketing. Anu dumandatu ancu una decisione chì impedissi à i pruduttori di cummercializà alimenti funziunali cum'è integratori alimentari per fughje i regulamenti FDA per i prudutti alimentari. "E lege sò piene di frasi chì ùn sò micca ben definite o capite", ammette Christine Lewis, Ph.D., direttore di l'uffiziu di prudutti nutrizionali, etichettatura è supplementi dietetichi di a FDA. "Hè u nostru travagliu di ricusà e rivendicazioni di i pruduttori", aghjusta. "Què pò esse difficiule à fà".
Lewis insiste chì a FDA hè "assai interessata à e prublemi chì u CSPI hà suscitatu è intensificherà i sforzi per assicurà chì l'ingredienti sò sicuri è l'etichette sò veridiche è precise". Finu à chì un mandatu ufficiale ùn sia emessu, si cunsiglia prudenza.
Promesse pump-up
Ùn crede micca tuttu ciò chì leghje. Da u Centru per a Scienza in l'Interessu Pùblicu, eccu una lista di prudutti chì ùn ponu micca esse superati chì pretendenu esse:
Tonichi Tribali Queste tisane verdi infuse di ginseng, kava, echinacea è guarana sò "destinate à ristabilisce, rivitalizà è valurizà u benessere". I pruduttori li anu etichettatu cum'è supplementi per evità e regulazioni più strette necessarie per cummercializà un pruduttu alimentariu. Questa hè una zona grisa. Bruce Silverglade di u CSPI dice: "A Food and Drug Administration a ferma una parte di u tempu, ma micca sempre. Inoltre, l'applicazione ùn hè micca una priorità primaria per a FDA".
Brain Gum Questa gomma da masticà cuntene fosfatidil serina, una sostanza fatlike estratta da a soia. U pruduttu, chì pretende "migliurà a cuncentrazione", hè vendutu cum'è supplementu per ùn avè micca da rispettà e regule FDA chì regulanu l'alimenti.
HeartBar Questa etichetta di snack bar furtificatu à L-arginina sustene chì pò esse aduprata "per a gestione dietetica di e malatie vascolari". (L'arginina hè un aminòcidu necessariu per pruduce l'ossidu nitricu, un dilatatore di vasi sanguigni.) Hè tichittatu cum'è alimentu medicu per l'usu sottu a supervisione di un medicu per eludà e regule di pre-mercatu di a salute di u FDA.
Heinz Ketchup L'annunzii vantanu chì u licopenu in ketchup "pò aiutà à riduce u risicu di u cancer di prostata è di u cervicu". A cumpagnia face solu l'affirmazioni in l'annunzii è micca in l'etichette perchè a Cummissione Federale di u Cummerciu, chì regula a publicità, ùn hà micca bisognu di sustegnu di pre-mercatu di tali rivendicazioni, mentre chì una tale dichjarazione nantu à l'etichetta di l'alimentu ùn hè micca permessa da a FDA. à una ricerca inadegwata.
Juice V8 di Campbell L'etichetti dichjaranu chì l'antioxidanti in u pruduttu "puderanu ghjucà un rolu impurtante in rallentà i cambiamenti chì si verificanu cù l'anziane normale", una pretensione basatu annantu à l'evidenza scientifica preliminare. U zuccu hè ancu altu in sodiu, chì prumove a pressione di u sangue in i persone sensibili à u sodiu, una cundizione chì diventa più prevalente cù l'anziane.
Cumpratore attenti: 7 prublemi cù alimenti funziunali
1. L'industria hè sempre senza regulazione. "I pruduttori di l'alimentariu aghjunghjenu nutrienti è botanichi à l'alimentariu volenu-nilly", dice Mary Ellen Camire, Ph.D., prufissore di scienza di l'alimentariu è di nutrimentu umanu in l'Università di Maine. In parechji casi, ùn cercanu micca se l'ingredienti ponu esse aduprati da u corpu in quella forma, o ancu se sò dannosi o benefichi. (Una eccezzioni notevuli sò i pruduttori di zucca d'aranciu fortificata cù calciu: Perchè u calciu hè assorbutu megliu quandu hè pigliatu cù vitamina C, questu hè un sensu nutrizionale perfettu).
2. Ùn ci hè micca Indennità Ghjurnali Raccomandate. "L'erbe medicinali ponu certamenti cumplementarii a medicina convenzionale", dice Bruce Silverglade di u CSPI, "ma ùn appartenenu micca in l'alimentariu. Quandu cumprate patatine di granu cù kava, ùn avete micca manera di sapè quantu di l'arba chì avete. A Kava hà un effettu sedativu. È se un zitellu manghjava tuttu u saccu? "
3. S'ellu pare un candy bar... L'imballaggio di snacks cù erbe è presunti nutrienti hè "un truccu di marketing per fà chì a ghjente manghja junk food", dice Camire.
4. U duttore ghjucatore pò mette in difficultà. Alcune di e erbe in questione sò destinate à curà e condizioni di salute chì u consumatore ùn pò micca è ùn deve micca valutà da sola. "Saint Johnswort hè statu dimustratu per esse utili per trattà a depressione", dice Silverglade. "Cumu sapete s'è vo site ghjustu o clinicamente depressu? Avete da manghjà zuppa superfortificata o vede un psichiatru?"
5. Un binge di patata-chip pò mette in periculu più di a vostra cintura. Presumemu chì tuttu in u nostru frigorifero hè sicuru da manghjà, ma ùn hè micca u casu di questi alimenti. "Se avete da piglià erbe medicinali, pigliate in forma di supplementu è cunsultate u vostru duttore nantu à e pussibuli interazioni di droga", urge Silverglade. "U cunsumu alimentariu hè un modu poveru per ottene una dosa curretta di medicina".
6. Dui sbagliatti ùn facenu micca un dirittu. "Ùn pudete micca aduprà alimenti furtificati per cumpensà indiscrezioni dietetiche", dice Camire.
7. Una volta ùn basta. I sperti suspettanu chì a maiò parte di e formule arricchite à base di erbe ùn cuntenenu micca abbastanza di ingredienti attivi per avè alcun effettu. Ancu s'ellu l'anu fattu, l'erbe medicinali spessu deve esse pigliate per parechje settimane prima di i beneficii.