Cumu aduprà u suppositoriu per i zitelli
Cuntenutu
- Nomi di suppositori per i zitelli
- 1. Dipirrone
- 2. Glicerina
- 3. Transpulmin
- Cumu applicà u suppositoriu
- È se u suppositoriu torna?
U suppositoriu infantile hè una grande opzione per u trattamentu di a frebba è u dolore, perchè l'assorbimentu in u rettu hè più grande è più veloce, pigliendu menu tempu per alleviare i sintomi, paragunatu à u listessu medicamentu per usu orale. Inoltre, ùn passa micca per u stomacu è hè un modu faciule per amministrà a medicazione quandu u zitellu hè sempre assai chjucu o rifiuta u medicamentu.
Oltre à suppositori per alleviare u dolore è a frebba, sta forma di dosaggio hè ancu dispunibile per u trattamentu di stinzia è per u trattamentu di sputum.
Nomi di suppositori per i zitelli
I suppositori dispunibuli per l'usu in i zitelli sò:
1. Dipirrone
I suppositori di Dipyrone, cunnisciuti sottu a marca Novalgina, ponu esse aduprati per alleviare u dolore è calà a frebba, è a dose raccomandata hè 1 suppositorio finu à un massimu di 4 volte à ghjornu. Cunnosce e contraindicazioni è l'effetti secondari di u dipirone.
I suppositori di Dipyrone ùn devenu micca esse aduprati in i zitelli di menu di 4 anni.
2. Glicerina
I suppositori di glicerina sò indicati per u trattamentu è / o prevenzione di stinimentu, perchè aiutanu à causà l'eliminazione di e feci. A dosa raccomandata hè un suppositoriu à u ghjornu quandu hè necessariu o cum'è urdinatu da un duttore. In i zitelli, hè cunsigliatu per inserisce a parte più fina di u suppositoriu è tene l'altra estremità cù e dita finu à chì ci sia un muvimentu intestinale.
3. Transpulmin
Transpulmin in suppositori hà una azzione espettorante è mucolitica è, dunque, hè indicatu per u trattamentu simptomaticu di a tosse cù flegma. A dosa raccomandata hè da 1 à 2 suppositori per ghjornu, ma deve esse aduprata solu in i zitelli di più di 2 anni. Cunnosce altre presentazioni Transpulmin.
Cumu applicà u suppositoriu
Prima di applicà u suppositoriu, e mani devenu esse lavate bè è e natiche di u zitellu devenu esse sparse cù u pulgaru è l'indice, per lascià l'altra manu libera.
A pusizione curretta per piazzà u suppositoriu hè stesa da u so latu è l'ideale prima di inserì lu hè di lubrificà a regione di l'anu è a punta di u suppusitoriu cù un pocu gelu lubrificante intimu à basa d'acqua o di vaselina.
U suppositoriu deve esse inseritu cù a punta chì hà a parte piatta è dopu u suppositoriu deve esse spintu versu l'ombelico di u zitellu, chì hè a stessa direzzione chì u rettu hà. In casu chì utilizate un suppositoriu di glicerina, duvete aspittà circa 15 minuti prima di andà in bagnu, affinchì sia assorbitu, a menu chì u zitellu ùn vole evacuà prima.
È se u suppositoriu torna?
In certi casi, dopu avè inseritu u suppositoriu, pò esce di novu.Questu pò accadere perchè a pressione esercitata quandu l'introduce era chjuca è, in questi casi, deve esse applicata di novu cù più pressione, ma fendu attenzione à ùn fà male.