Un natatore hè statu squalificatu da vince una corsa perchè un ufficiale sentia chì u so vestitu era troppu revelatore

Cuntenutu

A settimana passata, a natatrice di 17 anni, Breckyn Willis, hè stata squalificata da una corsa dopu chì un ufficiale hà ritenutu ch'ella hà violatu e regule di u so liceu mostrà troppu di u so dorsu.
Willis, nuvatrice à u Liceu Dimond in Alaska, avia ghjustu vintu una corsa di 100 iardi in freestyle quandu a so vittoria hè stata lampata per via di cume u so costume da bagno era in sella. Ma Willis ùn hà micca sceglie u vistitu ch'ella purtava. Era un uniforme di squadra chì li hè stata emessa da a so scola. È ancu s'è ella è i so cumpagni di squadra eranu vestiti in modu identicu, era u solu unu citatu per una violazione uniforme.
U distrettu sculare Anchorage hà pigliatu nota di questa discrepanza è hà subitu presentatu un appellu à l'Associazione d'Attività Scolastiche di l'Alaska (ASAA), chì guverna l'atletica in a scola di u statu, secondu U Washington Post. U distrettu sculare hà dumandatu à l'ASAA di rivalutà a squalifica basendu annantu à u fattu chì era "pesante è innecessariu", è chì Willis era "miratu basatu solu nantu à cume un uniforme standard, scolasticu, hè accadutu per adattassi à a forma di u so corpu ." (Assuciatu: Smettemu di ghjudicà l'altri corpi di e donne)
Fortunatamente, a vittoria di Willis hè stata restaurata menu di una ora dopu l'appellu hè statu fattu. A decisione di l'ASAA di annullà a squalificazione citava una regula chì dice chì i funzionari sò supposti di avvisà un coach di vestiti inappropriati. prima u calore di un atleta, secondu a stazione di stampa locale KTVA. Siccomu Willis avia digià cumpetitu cù u stessu vestitu u stessu ghjornu, a so disqualificazione era nulla.
L'ASAA hà ancu inviatu una lettera di guida à tutti i funzionari di nuoto è immersione, ricurdenduli chì sò tenuti à cunsiderà se un nuotatore hè intenzionalmente arrotolò un costume da bagno per esporre i suoi glutei prima di emettere alcuna squalifica.
Ma parechji credenu chì a squalifica di Willis era più cà solu una malintesa o un giudiziu spiazzatu.
Lauren Langford, un coach di natazione in un altru liceu di a zona, hà dettu U Washington Post ch'ella crede chì "u razzismu, in più di u sessismu", hà ghjucatu un rolu, cunsiderendu chì Willis hè unu di i pochi nuvatori chì ùn sò micca bianchi in u distrettu sculare.
"Tutte ste zitelle portanu tutte e tuta chì sò tagliate di listessa manera", hà dettu Langford U Post. "È l'unica ragazza chì hè squalificata hè una ragazza di razza mista cù caratteristiche più tonde, più curvose".
"Què per mè hè cusì inappropriatu", aghjustò Langford, nutendu chì e nuatrici femine sò spessu accusate di fà una camminata apposta per i so vestiti quandu hè di solitu qualcosa chì accade involuntariamente. (In cunnessione: Perchè u Vergogna à u Corpu hè un Problema cusì Grande è Chì Pudete Fà per Falla)
"Avemu un termini per questu - hè chjamatu un vestitu wedgie", hà dettu Langford. "È i mazzeri accadenu. Hè scomodu. Nimu hà da marchjà intornu à questu modu intenzionalmente".
Si scopre, ùn hè micca a prima volta chì l'abbigliamento di Willis hè statu messu in discussione. L'annu passatu, un genitore maschile hà pigliatu una foto di u so dorsu (!) Senza u so permessu è l'hà spartutu cù l'altri genitori per dimustrà chì e ragazze di a squadra portavanu costumi di bagnu "inappropriati", secondu u Distrittu Scola di Anchorage.
L'ufficiali di u distrettu sculare anu pigliatu seriu prublema cù l'approcciu di stu genitore senza nome. L'assistente principale di Dimond High hà dettu à u genitore chì "ùn era permissibile per ellu di piglià ritratti di i zitelli di l'altri è chì deve firmà immediatamente".
Cumprendibile, a mamma di Willis, Meagan Kowatch ùn hè micca cuntenta cù u modu chì a so figliola hè stata trattata. Mentre hè felice chì a vittoria di a so figliola sia stata ripristinata, sente assai di più da fà per cuncilià l'incidentu.
"Hè un principiu lodevule, ma questu ùn finisce micca quì, sì hè tuttu ciò chì anu avutu", hà dettu Kowatch KTVA. "Avemu da finisce cun un prucessu. Dunque, simu ottimisti chì e cundizioni seranu megliu ma à questu puntu, ùn hè micca solu abbastanza".
Kowatch vole chì l'ASAA scusassi a so figliola. "ASAA deve esse tenuta per contu di ciò chì hè accadutu à [a mo figliola]", hà dettu.
Intantu, Kersten Johnson-Struempler, direttore senior di l'istruzione secondaria di u Distrettu Scolasticu di l'Alaska, hà dettu chì u distrettu hà lanciatu un'inchiesta nantu à a squalifica di Willis è "farà di più per assicurassi chì i so studienti si sentinu sicuri", secondu KTVA. (Relativu: Studiu trova chì a vergogna di u corpu porta à un risicu di mortalità più altu)
"Vulemu veramente chì i zitelli sianu ghjudicati per u meritu di u so ghjocu nantu à un campu, o una piscina, o un tribunale, qualunque sia u so sport", hà dettu Johnson-Struempler KTVA. "Ùn avemu micca veramente un desideriu per i zitelli per sentenu cum'è esse vergognati di corpu o ghjudicati per via di a forma di u so corpu o di a dimensione. Vulemu veramente ch'elli sianu impegnati cumplettamente in queste attività è cuncentrazione solu in u so sport. è nunda altru ".