U nuvatore paralimpicu Jessica Long hà datu a so primura à a Salute Mentale in una Manera Intera Davanti à i Ghjochi di Tokyo
Cuntenutu
I Ghjochi Paralimpici di u 2020 anu da principià in Tokyo sta settimana, è a nuvatrice americana Jessica Long ùn pò mancu cuntene a so eccitazione. Dopu à una uscita "duru" à i Ghjochi Paralimpichi di Rio in u 2016 - à l'epica, avia luttatu cù un disordine di l'alimentazione è cù ferite à e spalle - Long si sente avà "veramente bè" sia fisicamente sia emotivamente. È questu hè grazia, in parte, à a priorità di u so benessiri in un modu completamente novu.
"L'ultimi cinque anni aghju veramente travagliatu nantu à a mo salute mentale è vedendu un terapeuta - chì, hè cusì divertente perchè aghju pensatu chì, andendu in terapia, avessi da parlà tuttu di nuotà, è sì qualcosa, ùn parlu mai nuoto, "Long diceForma. (Assuciatu: Perchè Tutti Pruvanu Terapia almenu una volta)
Ancu se Long hà natatu in cumpetizione dapoi anni - fendu u so debutu paralimpicu à l'età di 12 anni in Atene, in Grecia - l'atleti di 29 anni sà chì u sport hè parte di a so vita è micca tutta a so vita. "Pensu chì quandu puderete separà i dui, è, aghju sempre un amore per questu, aghju sempre una passione da vince, è una passione per esse u megliu chì possu esse in u sport, ma so ancu à a fine di u ghjornu, hè solu natazione ", spiega Long. "E pensu chì hè veramente, veramente aiutatu cù a mo salute mentale chì si preparava per Tokyo". (Assuciatu: 4 Lezioni Essenziali di Salute Mentale Tuttu ugnunu duverebbe cunnosce, secondu un Psicologu)
U sicondu Paralympian più decoratu in a storia di i Stati Uniti (cun 23 medaglie è cunti), Long hà iniziatu a so storia inspirante luntanu da a so casa adottiva in Baltimore Maryland. Hè nata in Siberia cù una malattia rara cunnisciuta cum'è hemimelia fibulare, induve e fibule (l'osse stinali), l'osse di i pedi è e caviglie ùn si sviluppanu currettamente. À l'età di 13 mesi, hè stata aduttata da un orfanatu russu da i genitori americani Steve è Elizabeth Long. Cinque mesi dopu, hà avutu amputate tramindui i so ghjambi sottu à i ghjinochji per pudè amparà à marchjà cù gambe protetiche.
Da una ghjovana età, Long era attivu è hà fattu sport cum'è ginnastica, basket, è arrampicata, secondu NBC Sports. Ma ùn hè micca finu à l'età di 10 anni ch'ella hè entrata in una squadra di nuota competitiva - è dopu hè stata qualificata per a Squadra Paralimpica di i Stati Uniti solu dui anni dopu. "Amu a natazione; mi piace tuttu ciò chì mi hà datu", dice Long di a so carriera di 19 anni, parti di quale sò stati cronizzati in un annunziu di Super Bowl per Toyota chì celebrava l'Olimpiadi è i Ghjochi Paralimpichi di questu annu. "Quandu mi feghju in daretu à a mo vita, sò cum'è" Oh, Diu, aghju natatu u mondu sanu? Quantu chilometri aghju in fattu natatu? "
Oghje, u regime di furmazione di Long si compone di allungamentu matinale è una pratica di duie ore. Poi stringhje in qualchì shuteye prima di saltà in piscina di novu a sera. Ma prima di dumandà, no, l'agenda di Long ùn hè micca tutta natazione è senza cura di sè stessu. In fattu, Long si tratta regolarmente di "mi date", chì includenu qualchì R&R in a tina."Quandu sò stancu o s'è aghju avutu un travagliu eccessivamente o aghju avutu una pratica veramente dura, hè quì chì aghju da fà un passu in daretu è pensu:" Va bè, duvete piglià un pocu di tempu per voi stessu, avete da mette in un bona mentalità, 'è unu di i mo modi preferiti per fà ciò hè di ripurtà lu in u centru ", dice Long. "Mi piace à piglià i bagni di sali di Epsom. Mi piace mette una candela, leghje un libru, è solu piglià un secondu per mè ". (Assuciatu: Immergiti in l'Autocura cù Sti Prudutti di Bagnu)
Longa conta a Soluzione di Soffiu di Salt Epsom di u Dr. "Aghju rotatu i mo bracci migliaia di volte in pratica, allora per mè, hè un pocu di u mo me-time, hè a mo salute mentale, è hè ancu a mo recuperazione, è mi permette di rialzà è di fà tuttu torna , per piglià u ghjornu, è mi sentu cusì, cusì incredibile ", dice.
È mentre Long hè pronta à affruntà Toyko - senza cuntà i Ghjochi Paralimpici in Parigi in u 2024 è in Los Angeles in u 2028, prubabilmente l'ultimi ghjochi di a so carriera - face dinò u megliu per mantene a so mentalità pusitiva è ogni dubbitu à baia. "Per mè, pensu chì tutti noi atleti ponu esse in relazione, solu à a quantità di pressione", spiega Long. È mentre Long hè bè cù appoggià in a pressione "un pocu", ella sapi ancu quandu hè u tempu di retrocede per impedisce di pensà eccessivamente. "Ogni volta chì pensu à Tokyo o à ogni corsa o ghjunghje à e prestazioni, vogliu pensà super pusitivu", dice ella. (Connessu: Simone Biles S'alluntanà da l'Olimpiadi hè esattamente ciò chì a rende u G.O.A.T.)
In quantu à ciò chì Long aspetta di più dopu avè potenzialmente raccoltu più hardware in Tokyo? Una dolce reunione statale cù a so famiglia è u maritu Lucas Winters, cù quale ella hà maritatu in uttrovi 2019. "Ùn aghju micca vistu a mo famiglia dapoi aprile, è ùn aghju micca vistu u mo maritu dapoi .... serà circa trè è -un mezu mesi ", dice Long, chì hè statu in furmazione in Colorado Springs. "Hè quellu chì m'hà da ripiglià quandu mi toccu u 4 di settembre, è avemu dighjà un cuntu à l'altru".