Pigliate u vostru Lunge à u Next Livellu per un corpu più forte
Cuntenutu
Probabilmente avete digià fattu assai lunges. Ùn ci hè micca surpresa; hè un eserciziu di pesu di corpu chì, quandu hè fattu correttamente, pò aumentà a flessibilità di u flessore di l'anca mentre stringe i quads, i glutei è i musculi. Ancu megliu: hè un muvimentu cusì simplice chì pudete facilmente aghjunghje altre sfide per rinfurzà a to tonalità in tuttu! Pruvate queste trè variazioni per affinà i musculi di a gamba in minuti. (Psst ... Pudete Saltà u vostru Via per Appughjà e Gambe cù un Unu Eserciziu.)
Partite cù a cumbinazione di lunge. Avanzate a gamba sinistra in avanti da una pusizione verticale in una fuga (assicuratevi chì a vostra coscia sia parallella à a terra!). Allora porta u pede manca torna à a pusizione di partenza. Pigliate a gamba sinistra in un affondu inversu, poi spinghje i vostri dita per vultà per inizià. Alternate i lati per 30 seconde. Riposa 15 secondi, poi ripeti altri dui giri.
Aghjunghjite una sfida extra cù l'impulsu di impulsu in avanti alternatu. Stand altu, mani daretu à a testa è i dita di i piedi in fronte. Avanzate u pede drittu in una affonda, è pulsate su è falà duie volte, alzendu è abbassendu i fianchi micca più di sei pollici. Assicuratevi chì u vostru ghjinochju ùn passa micca i vostri ditti, ancu se pò passà leggermente oltre a vostra caviglia. Spinghje a terra cù u calcagnu dirittu, tornendu à a pusizione di partenza. Alternate i lati per 30 seconde. Riposa 15 secondi, poi ripeti altri dui giri.
Pronti per un pocu plyo? (Sapiate chì vene!) Per i salti di lunge, cuminciate in una pusizioni stante è avanzate nantu à a vostra gamba dritta in un lunge. Piegate e gambe è saltate, cambiendu a pusizione di a gamba in aria è sbarcendu cù u pede manca in avanti. Mantene u to torsu drittu! Alternate i lati per 30 seconde. Riposa 15 secondi, poi ripeti altri dui giri.
Seguitate cum'è Jennifer Forrester, allenatrice basata in Seattle, si lampa sopra. Allora hè u vostru turnu !