Piglià u piacè Seriu in Asheville, North Carolina
Cuntenutu
A dicimu bè, u sud hè frescu. A ghjente hè bella. L'alimentariu hè bonu è u clima, bè, malgradu l'estate calde è umide, sempre batte à esse in casa in New York durante una tempesta di neve di diciannove pollici.
Recentemente aghju passatu una ghjurnata à girà intornu à Asheville, in Carolina di u Nordu, senza dubbitu avà una di e mo novi cità preferite. Perchè pudete dumandà? Ebbè, perchè era inaspettatamente pittorescu, sorprendentemente vicinu à a casa di u lagu di novu babbu di a mo papà è una cità chì accoglie i scunnisciuti cù e bracce aperte.
Sè vo site sempre in sta cità, eccu alcuni di i mo cunsiglii nantu à i posti per stà, induve manghjà è uni pochi di altre cose chì pudete cunsiderà fà cù u vostru tempu.
Tenite in mente chì aghju avutu solu una meza ghjornu, imaginate ciò chì pudete fà cù un weekend interu!
ALLOGGI
Ùn aghju micca passatu a notte, ma aghju firmatu è visitatu i dui hoteli, dendu dui dui pollici in sopra!
Grove Park Inn Resort & Spa (www.groveparkinn.com)
Da u viaghju attraversu un vechju quartiere di u mondu per accede à a pruprietà nascosta à i posti di focu di grande dimensione in u lobby, sarete piacè di sta scelta. Ùn aghju micca avutu a furtuna, ma se avessi l'occasione di vultà in daretu, aghju certamente passatu un pocu di tempu in u so spa - intarratu sottoterra è circundatu da scogli è natura exuberante, ùn possu solu imaginà chì u massaggio si sentissi bè cum'è l'ambienti sarà mandatu in.
Grand Bohemian Hotel (www.battu-hotelasheville.com)
Splendida, simpliciamente mette è per ùn parlà micca convenientemente situatu intornu à i negozii è i ristoranti tutti à pochi passi. Per quelli chì vulianu visità u Biltmore Estate, stu tettu sopra a testa ùn hè micca un brainer. Ùn aghju mai scurdatu di stu spaziu unicu perchè u toilette chì aghju cadutu a mo nova camera rosa Canon Power Shot reside quì à u pianu principale. Bummer!
GRUB
The Corner Kitchen (www.thecornerkitchen.com)
Yum, gnam è più gnam.Aghju lampatu un squat in u bar espansivu di sta vechja casa è mi sò urdinatu un "Breakfast Bennies" propiu miridiunali per fà cumincià a mo ghjurnata (biscotti di latticci cù prisuttu affumicatu di casa, ova pocchjata, olanda speziata è granella).
U Mercatu (www.marketplace-restaurant.com)
Un vechju amicu di a Virginia Occidentale, Bill Dissen, hà seguitu u so sognu è hè avà u capimachja esecutivu è u pruprietariu di stu puntu caldu novu rinnuvatu da fattoria à tavula. A filusufia hè simplice è qualcosa chì subscriviu - credenu in l'importanza di travaglià lucalmente, micca solu aduprendu ingredienti di a so zona circundante, ma ancu in a so cuntribuzione à a cumunità. S'ellu ùn basta micca à fà una visita à stu risturante ùn sò micca ciò chì hè.
ATTRAZIONI
Biltmore Estate (www.biltmore.com)
Se ùn l'avete visitatu, andate à vedelu. Mi sò trovu à ghjucà à ghjochi di mente imaginarii mentre mi dumandava senza scopu à traversu stu castellu francese di 250 camere. Pudia guasgi sentì l'odore di a cucina cotta in l'angulu di u culinellu nantu à i piani sottu mentre i signori fumavanu i so sigari in i so quartieri dedicati sopra. Veramente incredibile è vale u prezzu di u bigliettu soprattuttu datu u novu Antler Hill Village and Winery. Degustazione di vini gratuita à qualchissia?
Biltmore Village (www.biltmorevillage.com)
Eru piacevule sorpresu da stu bellu quartiere è l'opzioni di shopping, pranzi è alloghju chì furnia. Passaghju per e strade di ciottoli sbattendu in una boutique chì avia travagliatu una volta in Atlanta quandu anu apertu per a prima volta. Monkee era un locu induve aghju amparatu tuttu ciò chì ci hè da sapè nantu à i scarpi è a donna chì farà tuttu per uttene a coppia chì u so core vole, ancu sì ciò significa sprimà u so pede in una taglia sette quandu sò in realtà una taglia nove.
Cusì ci hè. A mo visione di a piccula cità chì hè ricca di opzioni per u tripper di ghjornu o qualchissia chì cerca un weekend-get-a-way.
Firma piacè,
- Renee
Renee Woodruff blogs nantu à u viaghju, l'alimentariu è a vita di vita à u so pienu in Shape.com. Seguitàla in Twitter.