Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 25 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu aghju apertu nantu à a mo Depressione à u travagliu - Salute
Cumu aghju apertu nantu à a mo Depressione à u travagliu - Salute

Cuntenutu

Da quandu aghju occupatu un travagliu, aghju campatu ancu cù malatie mentali. Ma s’è tù fussi u mo cumpagnu di travagliu, ùn l’aviate mai sapiutu.

Mi sò statu diagnosticatu di depressione 13 anni fà. Mi sò diplomatu à l'università è mi sò unitu à a forza lavoro 12 anni fà. Cum'è tanti altri, aghju campatu secondu una verità prufonda chì ùn pudia micca è ùn devu mai parlà di depressione in ufficiu.Forse l'aghju amparatu fighjendu u mo babbu luttà cù una depressione maiò mantenendu una carriera ghjuridica di successu. O forse hè qualcosa più grande di a mo propria esperienza individuale - qualcosa chì noi cum'è sucietà ùn simu micca sicuri di cumu trattà.

Forse sò tramindui.

Qualunque sia a ragione, per a maiò parte di a mo carriera, aghju piattatu a mo depressione da i mo colleghi. Quandu eru in travagliu, eru veramente in opera. Aghju prosperatu fora di l'energia di fà bè è mi sentu sicuru in i cunfini di a mo persona prufessiunale. Cumu puderia esse depressu quandu facia un travagliu cusì impurtante? Cumu puderia sentu ansia quandu aghju avutu un'altra rivista di prestazione stellare?


Ma aghju fattu. Mi sentia ansiosu è tristu guasi a metà di u tempu chì eru à l'uffiziu. Daretu à a mo energia senza limiti, prughjetti perfettamente organizzati, è un gigantescu surrisu, era una cunchiglia spaventata è esausta di me. Eru spaventatu di lascià cascà à qualcunu è eru in permanenza eccessivu. U pesu di a tristezza mi schiaccerà durante e riunioni è in u mo computer. Sintendu chì e lacrime cuminciavanu à cascà torna, curreraghju versu u bagnu è pianghje, pienghje, pienghje. È po schjattà a mo faccia cù acqua ghiacciata è fredda per chì nimu ùn sia capace di dì. Tante volte sò partutu da l'uffiziu mi sentu troppu stancu per fà qualcosa di più cà cascà in lettu. E mai - mancu una volta - ùn aghju dettu à u mo capu ciò chì passava.

Invece di parlà di i sintomi di a mo malatia, diceraghju cose cum'è: "Sto bè. Sò stancu oghje. " O, "Aghju assai in u mo piattu avà."

«Hè solu un mal di testa. Seraghju bè ".

Un cambiamentu di perspettiva

Ùn sapia micca cumu fusiona Amy Prufessiunale cù Amy Depressu. Parianu esse duie figure opposte, è sò diventatu sempre più stancu da a tensione chì esistia in me stessu. Fingendu si sgotta, soprattuttu quandu si face per ottu à 10 ore à ghjornu. Ùn era micca bè, ùn era micca bè, ma ùn aghju micca pensatu chì duverebbe dì à qualcunu di u travagliu chì mi luttava cù una malattia mentale. È se i mo cumpagni di travagliu anu persu u rispettu per mè? È se fussi cunsideratu pazzu o incapace di fà u mo travagliu? E se a mo divulgazione limiterà l'opportunità future? Eru altrettantu disperatu d'aiutu è spaventatu da u risultatu pussibile di dumandallu.


Tuttu hè cambiatu per mè in marzu 2014. Avia luttatu dapoi mesi dopu à un cambiamentu di medicazione, è a mo depressione è l'ansietà si stavanu scappendu fora di cuntrollu. Di colpu, a mo malatia mentale era tantu più grande di qualcosa chì puderia piattà à u travagliu. Incapace di stabilizzami, è temendu per a mo propria sicurezza, mi sò verificatu in un ospedale psichiatricu per a prima volta in a mo vita. A parte da cume sta decisione averebbe un impattu nantu à a mo famiglia, eru obsessivamente preoccupatu per cume puderia dannà a mo carriera. Chì penserianu i mo culleghi? Ùn pudia micca imaginà di fronte à nessunu di elli mai più.

Fighjendu in daretu à quellu tempu, possu vede avà chì eru di fronte à un cambiamentu di prospettiva maiò. Aghju affrontatu una strada rocciosa davanti, da una malattia seria à a ripresa è torna à a stabilità. Durante guasi un annu, ùn pudia più travaglià. Ùn puderia micca trattà a depressione piattendumi daretu à prufessiunale Amy perfetta. Ùn pudia più finta di stà bè, perchè ovviamente ùn era micca. Sò statu ubligatu à scopre perchè aghju fattu tantu enfasi nantu à a mo carriera è a mo reputazione, ancu à u mo detrimentu.


Cumu preparassi per 'A Conversazione'

Quandu u tempu hè venutu per mè di vultà à u travagliu, aghju avutu l'impressione di cumincià da novu. Aviu bisognu à piglià e cose pianu, dumandà aiutu, è stabilisce cunfini sani per mè.

À u primu, eru spaventatu da a prospettiva di dì à un novu capu chì stava luttendu cù a depressione è l'ansietà. Prima di a cunversazione, aghju lettu uni pochi di cunsiglii per aiutami à sente mi più comodu. Quessi sò quelli chì anu travagliatu per mè:

  1. Fate in persona. Era impurtante parlà in persona piuttostu ch'è per telefunu, è definitivamente micca per email.
  2. Sceglite un tempu chì hè adattatu per voi. Aghju dumandatu una riunione quandu mi sentu relativamente tranquillu. Era megliu à palisà senza pienghje o cresce e mo emozioni.
  3. A cunniscenza hè putenza. Aghju spartutu qualchì infurmazione di basa nantu à a depressione, cumpresu chì circava aiutu prufessiunale per a mo malattia. Sò venutu cun un elencu urganizatu di priorità specifiche, chì descriveva i compiti chì sentia di pudè gestisce è induve aghju bisognu di supportu addizionale. Ùn aghju micca spartutu i dati persunali cum'è quale era u mo terapeuta o chì medicazione aghju pigliatu.
  4. Mantene prufessiunale. Aghju espressu apprezzamentu per u supportu è a capiscitura di u mo capu, è aghju sottumessu chì mi sentu ancu capace di fà u mo travagliu. È aghju mantenutu a cunversazione relativamente corta, astenendu di sparte troppu dettu nantu à a bughjura di a depressione. Aghju trovu chì avvicinassi à a cunversazione in modu prufessiunale è francu hà datu u tonu à un risultatu pusitivu.

E lezioni chì aghju amparatu

Mentre aghju ricustruitu a mo vita è aghju fattu scelte nove, à u travagliu è in a mo vita persunale, aghju amparatu unepoche di cose chì mi piacerebbe avè cunnisciutu da l'iniziu di a mo carriera.

1. A depressione hè una malattia cum'è qualsiasi altra

A malatia mentale si sentia spessu più cum'è un prublema persunale imbarazzante ch'è una cundizione medica legittima. Aghju desideratu di pudè francà lu pruvendu un pocu di più. Ma, cum'è cumu ùn pudete micca desiderà u diabete o una malatie cardiaca, quellu approcciu ùn hà mai funzionatu. Duvia accettà fundamentalmente chì a depressione hè una malattia chì hà bisognu di trattamentu prufessiunale. Ùn hè micca colpa o a mo scelta. Fà stu cambiamentu di perspettiva informa megliu cumu aghju avà trattatu a depressione à u travagliu. A volte aghju bisognu di un ghjornu malatu. Aghju lasciatu a culpa è a vergogna, è aghju cuminciatu à piglià megliu cura di mè.

2. Ùn sò micca solu à trattà a depressione à u travagliu

A malattia mentale pò esse isolata, è mi trovu spessu pensendu chì eru u solu à luttà cun ella. Attraversu a mo recuperazione, aghju cuminciatu à amparà di più nantu à quante persone sò influenzate da e condizioni di salute mentale. Circa 1 in 5 adulti in i Stati Uniti sò affettati da malatie mentali ogni annu. In fattu, a depressione clinica hè u mondu. Quandu pensu à queste statistiche in u cuntestu di u mo ufficiu, hè quasi sicuru chì ùn eru micca è ùn sò micca solu à trattà a depressione o l'ansietà.

3. Sempre più impiegatori sustenenu u benessere emozionale in u situ di travagliu

L'estigma di salute mentale hè una cosa vera, ma ci hè una cunniscenza crescente di cume a salute mentale pò influenzà l'impiegati, soprattuttu in imprese più grandi cù dipartimenti di risorse umane. Dumandate di vede u manuale di persunale di u vostru impiegatore. Questi documenti vi diceranu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i vostri diritti è benefici.

Trasfurmendu u mo spaziu di travagliu in un spaziu sicuru

Per a maiò parte di a mo carriera, aghju cridutu chì ùn devu dì à nimu chì aghju avutu depressione. Dopu u mo episodiu maiò, aghju avutu a sensazione di avè bisognu à dì à tutti. Oghje aghju stabilitu un mezu mezu sanu à u travagliu. Aghju trovu unepoche di persone in cui fidu di parlà cumu mi sentu. Hè vera chì tutti ùn si sentenu micca à u cunfortu parlendu di malatie mentali, è di tantu in tantu averaghju un cummentariu disinformatu o dannusu. Aghju amparatu à scuzzulà ste rimarche, perchè ùn sò micca un riflessu di mè. Ma avè poche persone in cui possu cunfidassi mi aiuta à sentemi menu isolatu è mi offre un sustegnu criticu durante e tante ore chì passu in ufficiu.

È a mo apertura crea un locu sicuru per chì si aprinu ancu. Inseme stemu scumpientu u stigma nantu à a salute mentale in u situ di travagliu.

U vechju eiu, è tuttu u me

Attraversu una quantità tremenda di travagliu duru, curaghju è auto-esplorazione, Amy Persunale hè diventata Amy Prufessiunale. Sò sanu. A listessa donna chì entra in ufficiu ogni matina ne sorte fora à a fine di a ghjurnata di travagliu. A volte mi preoccupu ancu di ciò chì pensanu i mo culleghi nantu à a mo malattia mentale, ma quandu stu pensamentu vene, u ricunnoscu per ciò chì hè: un sintimu di a mo depressione è ansietà.

Durante i primi 10 anni di a mo carriera, aghju spesu una quantità enorme di energia pruvendu à guardà bè per l'altri populi. A mo più grande paura era chì qualcunu li capissi è pensessi menu à mè per avè depressione. Aghju amparatu à dà a priorità à u mo benessere annantu à ciò chì qualchissia altru puderia pensà à mè. Invece di passà innumerevoli ore à superà, ossessionà è finge, sto mettendu quella energia à guidà una vita autentica. Lascià ciò chì aghju fattu sia abbastanza bonu. Ricunnoscendu quandu mi stanu sopraffendu. Dumandendu aiutu. Dì innò quandu ci vole.

U fondu hè chì esse OK hè più impurtante per mè ch'è d'esse appuntu OK.

Amy Marlow vive cù depressione è disordine d'ansietà generalizata, è hè l'autore di Blu Chjaru, chì hè statu chjamatu unu di i nostri Migliori Blog di Depressione. Seguitàla in Twitter à @Corse_Matin.

Populari Nantu À U Portale

Medica manipulata: chì ghjè, vantaghji è cumu sapè se hè affidabile

Medica manipulata: chì ghjè, vantaghji è cumu sapè se hè affidabile

E droghe manipulate ò quelle chì ò preparate pre entendu una ricetta medica econdu u bi ognu di a per ona. Que ti rimedii ò preparati direttamente in farmacia da un farmaci ta adup...
Esame BERA: chì hè, per chì serve è cumu si face

Esame BERA: chì hè, per chì serve è cumu si face

L'e ame BERA, cunni ciutu ancu BAEP o Potenziale Evucatu Auditivu di u Cervellu, hè un e ame chì valuta tuttu u i tema uditariu, verificendu a pre enza di perdita uditiva, chì p...