Cumu Stu Tè di 3 Spezie Guarisce u mo intestu gonfiatu
Cuntenutu
- Ogni volta chì aghju visitatu i Stati Uniti, hà fattu u distrughju in u mo sistema digestivu
- Spezie tradiziunali chì aiutanu a digestione:
- Vuliu spezie chì u mo corpu ricunnosca
Cumu e spezie cumplesse chì gustanu l'alimentu indianu ponu ancu aiutà a vostra digestione.
Mità è mità. Dui per centu. Pocu grassu. Skim. Senza grassu.
Aghju fighjatu i cartoni di latte, affundati in una suppera di ghjacciu, mentre tenia una mugula di caffè in una manu è un piattu di colazione in l'altra. Era u mo quartu ghjornu in i Stati Uniti, è era a listessa colazione in questa terra di bundanza.
Ciambelle, muffin, torte, pane. Cibo tentatore fattu guasgi interamente da solu dui ingredienti: farina di granu trasfurmata è zuccheru.
Mi sentu gonfiu è stinatu tuttu u ghjornu è avia dighjà passatu troppu minuti à pruvà à capì chì latte duverebbe andà in u mo caffè - è aghju finitu per sceglie à casu un latte acquosu, chì ancu u mo misgiu puderia alluntanassi.
A stessa matina aviu ancu scupertu una puzza orribile quandu aghju tiratu e mutandine, davanti à u bagnu senza rubinettu d'acqua.
Ogni volta chì aghju visitatu i Stati Uniti, hà fattu u distrughju in u mo sistema digestivu
Di solitu, quandu un Occidentale visita l'India, si primureghja di cascà malatu da u cibu - malgradu u fattu chì unu hè più prubabile di cascà malatu manghjendu da u buffet di un grand hotel chè e strade, induve a reputazione di u venditore ambulante hè in traccia sì u so cibu ùn hè micca frescu.
Sapendu ste storie, ùn eru micca preparatu per chì u mo sistema digestivu soffri una sorte simile, terribile. Stu cicculu di suffrenza - di stinzia è di puzza da e mo mutandine - hè ghjuntu cù ogni viaghju in i Stati Uniti è hè partutu dopu u so ritornu in India.
Dui ghjorni in casa è u mo intestinu tornerà à u so statu normale. Mi lasciava manghjà ogni pastu appena cucinatu, culuritu di curcuma, aromatizatu è furtificatu cù spezie varie.
Spezie tradiziunali chì aiutanu a digestione:
- semi di cumino: aiuta a produzzione di bile per aiutà a digestione è l'assorbimentu
- semi di finocchiu: pò aiutà contr'à i batteri chì causanu indigestione
- semi di coriandru: aiuta à accelerà u prucessu di digestione è l'indigestione
E persone in l'Occidente spessu cunfondenu a piccante cù a calidez di i peperoni o di i peperoni. Ma a grande varietà di cibo indianu da e so diverse regioni pò esse piccante senza esse caldi, è ancu calda senza esse piccante. E dopu ci sò l'alimenti chì ùn sò nè caldi nè piccanti, è ancu sò una bomba di gustu.
In i Stati Uniti, guasi tuttu ciò chì aghju manghjatu mancava una cumplessità di sapori intrecciati l'uni cù l'altri. Ciò chì ùn sapia ancu era chì a mancanza di sapori significava ancu chì mi mancavanu spezie chì tradiziunalmente aiutavanu è acceleravanu u prucessu digestivu cumplessu.
Era 2012, è eru in i Stati Uniti per a prima volta à assiste à una scola d'estate è amparà nantu à i movimenti novi novi. Ma ùn eru micca preparatu per u muvimentu di e mo viscere, è a rivolta da u mo sistema digestivu.
Quandu a puzza di e mo mutandine hà purtatu à una festa pruriginosa, sò finalmente andatu à a clinica medica di u campus. Dopu à una ora d'attesa, è un'altra mez'ora in un vistitu fragnu, pusatu nantu à una sedia di carta, u duttore hà cunfirmatu l'infezzione di u lievitu.
Aghju imaginatu tutta a farina trasfurmata, u levitu è u zuccheru cullendu inseme è metamorfosi in u mo scaricu biancu vaginale. Ùn aghju micca aspittatu per sbarrazzà cumu l'aghju trovu cusì stranu chì l'Americani si puliscinu u so daretu (è di fronte) cù solu carta, micca acqua.
Cunnessione trà infezioni di zuccheru è di levituI ricercatori cercanu sempre in u, tuttavia a ricerca ùn hè micca conclusiva. Sè avete affruntatu infezioni di levadura è prublemi digestivi, cumprese."In realtà, fate bè", avia dettu. "Cumu si suppone chì a carta asciuffi tutti i germi chì u corpu hà scartatu?" Tuttavia, aduprendu appena acqua è dopu lascendu l'acqua goccià nantu à e mutandine, creendu un ambiente umitu, ùn aiutava mancu.
Cusì simu d'accordi chì u megliu modu per asciucà si era di lavà prima cù l'acqua, è dopu asciugà cù carta.
Ma a stinzia hè stata.
In 2016, mi sò ritrovu in i Stati Uniti, in Rochester, New York, cum'è cumpagnu Fulbright. A stinzia hè vultata, cum'è prevista.
Sta volta avia bisognu d'aiutu, senza preoccupassi per l'assicuranza sanitaria è u cunfortu, al di là di sta riparazione occasionale di pasti indiani per u mo intestinu.
Vuliu spezie chì u mo corpu ricunnosca
Sapiu istintivamente chì a cumminazione di parechje spezie chjamava garam masala o ancu paanch phoron era tuttu ciò chì u mo corpu cercava. Ma cumu puderia ingerisceli?
Aghju trovu a ricetta per un tè chì hà incorporatu alcune di queste spezie in Internet.Fortunatamente, eranu facilmente dispunibili in qualsiasi mercatu di i Stati Uniti, è ùn hà micca pigliatu più di 15 minuti per fà.
Aghju bollitu un litru d'acqua è aghju aghjuntu un cucchiainu di sementi di cumin, di coriandru è di finocchiu. Dopu avè calatu u focu, aghju messu nantu à u coperchio è lasciatu infuzià per 10 minuti.
U liquidu d'oru era u mo tè in tuttu u ghjornu. In trè ore è dui bichjeri, andava à a toilette, liberendu mi di tuttu ciò chì u mo sistema arrabiatu ùn era capace di digerisce.
Hè una ricetta sminticata, ancu da l'indiani, è a ricumandemu cun piacè à chiunque abbia a minima irritabilità intestinale. Hè una ricetta fiducia, postu chì i trè ingredienti facenu un apparenza regulare in i nostri alimenti.
Ricetta di tè digestivu- Un cucchiainu di semi di cumin, semi di coriandru è semi di finocchiu.
- Bollire 10 minuti in acqua calda.
- Lascialu rinfriscà prima di beie.
A mancanza di diversità alimentaria durante u mo sughjornu m'hà purtatu à vultà versu a casa è guarì me stessu. È hà travagliatu.
Avà so di circà queste erbe - quelle chì u mo corpu avia cunnisciutu da sempre - ogni volta chì visitu di novu i Stati Uniti.
Priyanka Borpujari hè un scrittore chì riporta i diritti umani è tuttu ciò chì ci hè trà mezu. U so travagliu hè apparsu in Al Jazeera, The Guardian, The Boston Globe, è ancu di più. Leghjite u so travagliu quì.