E Ragazze Adulescenti Abbanduneghjanu di u Sport per Questa Ragione Deprimente
Cuntenutu
Cum'è qualchissia chì hà passatu a pubertà cù a velocità di u lampu-parlu da a taglia A cup à una cuppa D l'estate dopu à u mo primu annu di u liceu-possu capisce, è certamente empatizza cun, ragazze adolescenti chì luttanu cù cambiamenti di corpu. Malgradu i mo sviluppi apparentemente di notte, aghju sappiutu perseguite u mo amore per l'atletismu, diventendu un atleta di dui sporti in u liceu: un striker in a squadra di football in u vaghjimu, un corridore di pista (micca veloce) in a primavera.
Tuttavia, nova ricerca publicata in U Journal of Adolescent Health mostra chì e ragazze tendenu à cumincià à abbandunà u sport è à saltà i corsi di ginnastica intornu à l'iniziu di a pubertà per una ragione troppu cumuna: u sviluppu di i petti è l'attitudini di e ragazze nantu à elli. (Una donna sparte: "Cumu aghju amparatu à amassi u travagliu cum'è una ragazza tettona".
In u studiu, 2,089 scolarese inglesi da 11 à 18 anni sò stati investigati da circadori di l'Università di Portsmouth in Inghilterra. Ciò chì anu trovu hè statu menu chocante per mè, ma forse di più per tutti l'altri: Circa u 75 per centu di i sughjetti anu citatu almenu una preoccupazione legata à u senu in quantu à l'eserciziu è u sport. Pensate: Pensavanu chì i so seni eranu troppu grandi o troppu chjuchi, troppu gonfiabili o ligati troppu strettu in un reggiseno male adattatu, eranu autocoscienti per esse spugliati in un spugliatoghju è altrettantu autocoscienti per esercitassi cun abbandunu. (Ùn hè micca solu l'adolescenza; a paura di esse ghjudicati hè u numeru unu di e ragioni per chì e donne saltanu a palestra.)
Claramente, ci hè bisognu di educazione quandu si tratta di tette, pubertà è sport. Un ingente 90 per centu di e zitelle in u studiu anu dettu ch'elli vulianu sapè di più nantu à i seni in generale, è guasi a metà vulianu sapè nantu à i reggiseni sportivi è i seni specificamente in quantu à l'attività fisica. Un solu percentuale di 10 hà dichjaratu chì hà un bra di sport chì si adatta inacceptable in ogni libru di l'atleti ogni ghjornu.
Allora cuminciamu à parlà più di i nostri tette, signore. E zitelle ùn devenu micca vergugnassi di i so seni, grandi o chjuchi. E, benintesa, devenu sempre esse sustenutu-sia i petti sia e ragazze chì l'anu.