L'ansietà hà una cura?
Cuntenutu
- Cumu hè fattu u trattamentu
- 1. Medicinali
- 2. Psicoterapia
- 3. Meditazione
- 4. Esercizii fisichi
- 5. Alimentazione
L'ansietà hè una sensazione naturale per tutte e persone, è dunque ùn hà alcuna cura, postu chì hè a manera di u corpu di percepisce chì si trova di fronte à una situazione sfida o periculosa, cum'è un'intervista di travagliu, esame, prima riunione o ancu attraversà una strada occupata.
Tuttavia, per una persona cun disordine d'ansietà, sta sensazione ùn si ne va, pò peghju cù u tempu o accade assai spessu, ancu in situazioni cumuni è ben cunnisciute, è questu pò causà sofferenza psicologica è fisica, postu chì l'ansietà hà parechji livelli, è sintomi differenti à ogni livellu.
Malgradu avè un cumpunente geneticu, u modu in cui l'infanzia è l'adolescenza anu iniziatu sò stati fattori cruciali per l'iniziu di l'ansietà generalizzata. Ci sò fattori chì prumove una crescita di l'ansietà, cum'è u cunsumu eccessivu di alcolu, caffeina, droghe illecite cum'è cocaina o cannabis è medicazione cum'è insulina o antihistamini, per esempiu .. Scuprite chì sò e cause possibili di l'ansietà generalizata.
Ancu se a probabilità di rimissione di l'ansietà hè bassa è e recidive sò frequenti, u trattamentu cù una guida prufessiunale, quandu hè seguitu attentamente, pò aiutà a persona à trattà l'ansietà cronica, rendendu possibile una vita equilibrata, più leggera è cù l'occasione di gestisce i sentimenti improvvisi di angoscia causata da l'ansietà.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di l'ansietà principia cù un cuntrollu di salute emozionale, induve u psichiatra o psicologu pone dumande nantu à i sintomi è quantu sò stati presenti per chiarisce u livellu di ansietà è se hè legatu à un altru disordine psicologicu cum'è depressione o bipolarità, per esempiu.
I disordini d'ansietà sò generalmente trattati cù psicoterapia, medicazione o entrambi, oltre à cumplementà attività di rilassamentu, cambiamenti di stile di vita è abitudini alimentari migliorati:
1. Medicinali
U trattamentu di prima linea hè l'antidepressivi di l'inibitori di u receptore di serotonina per circa 6 à 12 mesi. Inoltre, u psichiatra pò valutà a necessità di includere droghe ansiolitiche cum'è benzodiazepine per un breve periodu di tempu. Amparate nantu à altri rimedii usati per trattà l'ansietà.
Stu trattamentu ùn dura micca di solitu longu, postu chì u so scopu hè chì a persona sia capace di tornà à fà l'attività quotidiana chì era ostaculata da l'ansietà, mentre era in traccia di amparà à trattà l'ansietà.
2. Psicoterapia
A terapia cognitivo-comportamentale (CBT) hè a psicoterapia più aduprata per u trattamentu di l'ansietà generalizata. In questu tippu di terapia a persona hè furmata per identificà penseri negativi è irrazziunali recurrenti, è cumu si comporta è reagisce durante situazioni chì ponu causà ansietà è paura. A pratica di e cumpetenze suciale hè ancu furmata, chì sò essenziali per evità situazioni induve a persona perde u cuntrollu.
A psicoterapia hè generalmente indicata circa 8 settimane dopu l'iniziu di u trattamentu farmacologicu è dura circa 6 à 12 sessioni in cui sò sviluppati diversi strumenti per affrontà l'ansietà.
A psicoterapia permette à a persona di gestisce i sintomi d'ansietà in modu più efficiente, preparendu si per situazioni chì ponu esse scatenate. Scuprite chì tipi di psicoterapia è cumu si facenu.
3. Meditazione
Unu di i principii di a meditazione hè di esse presente è l'ansietà pò arrubà a presenza di a persona in u mumentu, purtendu à un futuru cun cunflitti chì forse ùn accaderanu.
In u listessu modu chì i penseri negativi ansiosi diventanu abitudine, a pratica di i penseri si vultò ancu in a realtà, sta pratica associata à esercizii di respirazione è analisi di penseri, chì a meditazione furnisce, hè u cumplementu in u trattamentu chì alleva u più a sofferenza. .
4. Esercizii fisichi
L'eserciziu fisicu pò fà una grande differenza in u trattamentu di l'ansietà, perchè durante a pratica, u cervellu libera chimichi naturali chì ponu migliurà a sensazione di benessere, cume l'endorfine chì diminuiscenu l'intensità di u ciclu di penseri negativi chì alimentanu l'ansietà.
L'attività fisica, in più di boni ormoni, aiuta à aumentà a fiducia in sè, migliora l'interazione sociale, hè un modu sanu per trattà i prublemi. Amparate à cumincià à praticà esercizii fisichi.
5. Alimentazione
Mentre ùn ci sò cambiamenti dietetichi chì ponu curà l'ansietà, esse cuscenti di ciò chì manghjate pò aiutà à cumplementà u vostru trattamentu. Attitudini cum'è l'inclusione di qualchì proteina in u primu pastu ponu aiutà à sentitevi più pieni è mantene u zuccherinu in sangue stabile, in modo da avè più energia quandu si principia a ghjurnata, evitendu a sensazione di stanchezza chì l'ansietà generalizzata pò causà.
Un altru esempiu hè l'alimenti ricchi in carboidrati cumplessi, cum'è cereali integrali, avena o quinoa, chì ponu aumentà a quantità di serotonina in u cervellu, chì hà un effettu calmante. Vede altri alimenti chì ponu aiutà à trattà l'ansietà.