A Magia Cambiante di Vita di Taglià i Vostri Capelli
Cuntenutu
- A cura di i capelli hè un investimentu in a vostra fiducia è felicità
- A vostra rilazione cù un parrucchieru hè unu di i più impurtanti chì avete mai avutu
- Ascoltami, è se a terapia capillare pò aiutà à riduce a tristezza residuale?
I mo capelli facenu sta cosa divertente induve li piace à ricurdammi di a mancanza di cuntrollu chì aghju in a mo vita. In i ghjorni belli, hè cum'è un cumerciu di Pantene è mi sentu più pusitivu è prontu à piglià u ghjornu. In i ghjorni cattivi, i mo capelli diventanu crespi, grassi, è diventanu un trigger per aumentà ansietà è irritazione.
Una volta, mentre aviu dubbi nantu à una nova relazione, aghju vistu a più nova stagione di Netflix di Gilmore Girls induve Emily Gilmore pulisce a so casa basatu annantu à u libru di Marie Kondō A Magia Cambiante di a Vita di l'Ordine. A mo casa hà da stà u disordine chì hè. Ùn mi dispiace micca. Ma i mo capelli?
È se i mo capelli sò diventati st'entità separata chì riflette u disordine chì hè a mo vita?
Sentimi fora.
A volte, quandu aghju un ghjornu fora di cuntrollu di i capelli, innesca un attaccu d'ansietà o umore depressivu. Pò dà un ochju à a mo riflessione è cumincià à spiralà ...
Capelli grassi? Ùn aghju micca a mo vita inseme.
Frizziness? Pruvate a perdita totale di cuntrollu.
Ghjorni multipli di cattivi capelli - è se u prublema sò eiu?
Ci hè qualchì scuperta chì suggerisce chì l'apparenza di i vostri capelli affetta più di u vostru umore. In una seria di cinque studii nantu à a disuguaglianza di classe, i ricercatori di Stanford anu trovu chì i ricordi di una ghjurnata di cattivi capelli anu influenzatu cume i participanti anu vistu a disuguaglianza. È hè ghjustu ricordi -chì u ghjornu propiu?
I ghjorni di capelli cattivi ponu lampà piove nantu à a vostra vita cum'è a nebbia di San Francisco. Ùn ci hè micca pioggia, ma spruzza, hè grisgiu, è si mette in strada. Sicondu u duttore Juli Fraga, psicologu licenziatu in San Francisco, spezializatu in i prublemi di salute di e donne, "I cattivi capelli, cum'è un cattivu vestitu, ponu influenzà l'umore perchè hà un impattu nantu à a nostra manera di vedeci".
A cura di i capelli hè un investimentu in a vostra fiducia è felicità
I capelli cum'è barometru per l'umore, a fiducia è a stima ùn sò micca un cuncettu novu. Aghju cercatu in u simbolicu di i capelli, è hè statu ligatu à a salute - a perdita di capelli hè una preoccupazione seria per l'omi - è a feminità per un bellu pezzu.
In u 1944, e donne francese anu rasatu a testa per punisce per a collaborazione cù i tedeschi. Oghje, e donne chì si rasanu a testa si associanu prima à u cancheru. Ancu in a cultura pop, e celebrità femine chì si taglianu i capelli sò sensazionalizati.
Entertainment Weekly hà avutu un esclusivu nantu à u cutie pixie di Emma Watson - u ghjornu chì era fora. Tuttu què mi trasmette sempre u listessu missaghju: L'aspettazioni facenu parte di u ciclu di feedback chì cresce fiducia è autovalutazione.
Dunque, i capelli ben curati sò un segnu persunale è esternu di cuntrollu, ma ancu amparà à cuntrullà i mo capelli hà pigliatu un pocu di tempu. Per furtuna, u mo dilema hè statu u risultatu di esse troppu economicu è incoerente.
A vostra rilazione cù un parrucchieru hè unu di i più impurtanti chì avete mai avutu
Finu à quandu aghju cuminciatu à travaglià à tempu pienu, cercu Craigslist per tagli gratuiti, mi basu nantu à i tirocinanti chì avianu bisognu di mudelli, o cercu posti di bilanciu per menu di $ 20. Quasi sempre, lasciu u salone sintendu chì portu a pelle d'altru.
Sì solu qualcunu m'hà dettu questu: A vostra relazione cù u to parrucchieri hè cum'è a vostra relazione cù u vostru duttore. E prime poche visite sò goffi ma necessarii, postu ch'elli ti cunnoscenu.
À a fine, seranu capaci di sbatte i stili chì cunvenenu à a vostra forma di visu, boni prudutti per a salute di i vostri capelli, è l'alti è bassi di a vostra vita.
Ma prima di amparà què, aghju avutu una longa storia di diffidenza in i mo parrucchieri. Aghju purtatu una foto à ogni sessione. Bangs? Zooey Deschanel. Capelli longu à a spalla? Alexa Chung. Livelli? Qualchì mudellu Instagram. Ciò chì stavu veramente dicendu era ... "Fà mi parè cum'è ella."
Ùn hè chè dui anni dopu à u liceu chì aghju decisu di pagà per un tagliu di capelli di 60 $, postu chì un anzianu staziatu era diventatu à tempu pienu. Per e prime poche di sessione, aghju purtatu ritratti di opere d'altri parrucchieri. Dopu un ghjornu, mentre aghju avutu una foto di un YouTuber salvata nantu à u mo telefunu, a mo ansietà hè entrata.
Mi sò messu veramente nervosu è aghju cuminciatu à sudà. È s’e l’avessi insultata ogni volta chì mostru una foto? È se tutti i parrucchieri chì avessi mai avutu sò stati ancu insultati?
Allora li aghju dettu: "Basta à ùn taglià micca troppu cortu", è aghju tenutu u ritrattu piattu.
Ùn mostru più e foto à Nora. In fatti, ùn mostru à nimu esempi prima di taglià i capelli, ciò chì hà purtatu à menu cumenti cum'è "Què ùn pare micca a foto chì m'avete fattu vede".
Per mè, hè aghjuntu à menu delusione è senza aspettative per parè Alexa Chung. Mi piace u fattu chì mi pari solu cum'è mè, ancu s'ellu ci hè vulsutu parechji anni per accettallu.
Ascoltami, è se a terapia capillare pò aiutà à riduce a tristezza residuale?
A cura di i capelli cume a terapia deve avè più creditu. Per mè, parlà cù l'amichi ùn hè micca solu tagliatu à volte. U shopping hè troppu tempurale è sò troppu nervosu per uttene un terapeuta. Ma un tagliu di capelli?
Uttene un tagliu di capelli per mè hè cum'è terapia di conversazione, terapia di vendita al dettaglio, è auto-cura rotulata in una sessione di duie ore di cuscinu scurdatu. Ié, per piacè. A veramente una bona acconciatura mi pò durà più di trè mesi, s'ellu hè tagliatu bè. È, à a fine di a ghjurnata, u to parrucchieru hè cum'è u terapeuta voi vulè -qualchissia chì hè sempre di fiancu à voi, ùn importa ciò chì hè salvatica a vostra storia.
Sò surtitu cù un zitellu chì accarezza i mo capelli tuttu u tempu, in publicu è in casa. Trè mesi dopu, aghju scupertu ch'ellu era ancu - per mancanza di un eufemisimu megliu - accarezzendu i capelli di l'altri. Mentre decide se a relazione valia a pena di esse perseguita, Marie Kondō hè venuta in mente.
"U megliu criteriu per sceglie ciò chì tene è chì scartà hè se tene lu vi rende felice, sì vi porterà gioia", dice ella in u libru "A magia chì cambia a vita di l'ordine".
Allora aghju spartutu cun ellu. Qualchì mese in carrughju, a mo amica mi accarizzava i capelli cum’è una burla. Invece di ride, tuttu ciò chì sentia era una tristezza schiacciante. Ùn hè chè sei mesi dopu, cù u passu à una nova squadra à u travagliu, chì aghju avutu a sensazione chì era ora di taglià u passatu è di ricumincià.
Nora m'hà strappatu sei mesi da e mo spalle, hà ricoloratu i mo toni d'aranci sfruttati in un marrone cenere-estiu, mi hà massagiatu u cuoio capellutu, è hà spruzzatu a nebbia prufumata d'agrumi attraversu i mo capelli appena tagliati. Era leggiu è faciule da gestisce, è mi sentu cum'è una persona nova.
A mo parte preferita avà face passà e mo dite induve eranu i vechji strati. Invece di ricordi è sentimenti, hè solu aria.
Christal Yuen hè un editore in Healthline.com. Hè cunsigliatu di taglià si dopu à una cattiva ruppa è di ùn aduprà mai "Marie Kondō hà dettu chì devu tene solu e cose di a vita chì mi portanu gioia "cum'è una ragione per spezzassi. Pudete seguità Twitter o Instagram.