Aghju 5 Figlioli, ma Senza Superpotenze. Eccu u mo Secretu
Quandu eru avutu solu un zitellu, pensu chì e mamme di parechji sapianu qualchi trucchi magichi chì ùn aghju micca.
Avete mai vistu una mamma cù una mansa di zitelli è avete pensatu: "Wow, ùn sò micca cumu si face? Sò annegatu cù una sola! "
Ebbè, lasciami cuntà un picculu secretu annantu à quella mamma: Puderia parè fà un travagliu megliu chè voi - {textend} ma ùn hè sicuramente micca per a ragione chì pensate.
Benintesa, forse à l'esternu sembra più calma di voi, perchè hà pochi anni di sperienza per sapè chì sì u zitellu tira una furia in mezu à u magazinu è duvete lascià un carrettu pienu di generi alimentari mentre tutti feghjanu tu (statu quì), ùn hè veramente micca cusì grande di un affare cum'è pare in u mumentu.
Ma dentru, hè sempre frasturnata.
È sicuru, forse i so figlioli si comportanu in realtà è ùn agiscenu micca cum'è scimmie salvatiche chì pendenu per i navi, l'infernu piegatu à distrughje u più numeru di oggetti rompibili pussibule. Ma hè forse perchè u più anzianu tene a manu di u più chjucu è a mamma li hà furmatu dapoi anni chì, se passanu stu viaghju, ricevenu un biscottu.
Ciò chì dicu hè, se guardate abbastanza bè - {textend} sì veramente, veramente guarda, à a mamma cù trè, quattru, cinque o più figlioli, viderai chì ci hè veramente una differenza maiò trà voi è ella, è u grande secretu di cumu si stà "megliu" di voi hè questu:
Hà digià accettatu chì nisuna mamma ùn hà mai veramente, hà veramente tuttu inseme. È ùn hè micca necessariamente una cattiva cosa.
Puderete pensà chì u "scopu" di i genitori hè di esse a mamma chì l'avete inseme - {textend} a mamma chì hà capitu cumu ammaestrà a so rutina di cura di a pelle è u so regime d'eserciziu, hà sappiutu frenu u so cunsumu di caffeina à un giudiziale una tazza di caffè à ghjornu (hahahaha), travagliu di ghjonghje, zitelli malati, ghjorni di neve, a so salute mentale, e so amicizie, è a so relazione cun facilità - {textend} ma ùn l'aghju micca compru.
Invece, pensu chì l'ubbiettivu di a parentalità sia d'esse apertu à fiaschi costanti, ripetuti, ma cumbattendu sempre per migliurà.
Se pensessi di fà tuttu "bè", ùn circaraghju micca di amparà modi per aiutà e mo figliole cù i prublemi chì stanu à luttà; Ùn faraghju micca di u mo megliu per tene mi aggiornatu nantu à e raccomandazioni sanitarie è mette in opera; Ùn m'interessa micca di piglià passi per pruvà una nova strategia parentale o tattica chì puderia aiutà tutta a nostra famiglia à gestisce di manera più liscia.
U mo puntu hè, ùn pensu micca chì i genitori "bravi" nascinu da avè anni di sperienza o da una mansa di zitelli. Pensu chì i "boni" genitori nascenu quandu decidite esse un studiente per tutta a vita per via di questa cosa chjamata parenting.
Aghju avutu cinque figlioli. U mo più chjucu hè natu 4 mesi fà. È se ci hè una cosa chì aghju amparatu nantu à i genitori, hè chì hè una sperienza di apprendimentu costante. Ghjustu quandu pensate chì l'avete capitu, o ghjustu quandu avete finalmente trovu una soluzione efficace, o solu quandu avete trattatu u prublema di un zitellu, un altru si affacca. È torna quandu eru una nova mamma di unu o dui zitelli, chì mi disturbava.
Vuliu francà a tappa induve mi paria chì tuttu fussi una crisa; Vuliu esse a mamma geniale è cullata chì travagliava u magazinu cù i mo figlioli perfettamente cumportati. Vuliu stà nantu à i travaglii di a casa è passà l'ora di cena senza vulè fughje in Bahamas per un annu.
Ma avà?
Sò chì ùn ci anderaghju mai. Sò chì ci saranu momenti quandu sentu chì navigamu tranquillamente è altri momenti induve piangeraghju è mi dumanderaghju se possu fà questu è ancu, à l'occasione, vogliu urlà à i rotuli d'ochji chì venenu da l'umanu cù u quale aghju cresciutu u mo stessu corpu, chì una volta era cusì attaccatu à mè ùn hà mai amparatu à striscà perchè ùn la pudia micca calà abbastanza longu.
Aghju avutu appena di zitelli è appena di sperienza per sapè chì ùn ci hè nunda chì una mamma fessi "megliu" di l'altre mamme.
Simu tutti solu à fà u megliu chì pudemu, inciampendu u nostru passaghju, imparendu è cambiendu constantemente, ùn importa quantu tempu facemu questu o quanti zitelli avemu. Alcuni di noi anu rinunziatu à fà sempre a lavanderia prima chì altre mamme anu lampatu in quellu asciugamanu.
* alza a manu per sempre *
Chaunie Brusie hè una infermiera di travagliu è di consegna diventata scrittora è una mamma di cinque anni appena cuniata. Ella scrive nantu à tuttu, da a finanza à a salute, cumu per sopravvive à i primi tempi di parenting quandu tuttu ciò chì pudete fà hè pensà à tuttu u sonnu chì ùn site micca pigliatu. Seguità quì.