Animale giugraficu: ciclu di vita, sintomi principali è trattamentu
Cuntenutu
U bug geograficu hè un parassitu chì si trova spessu in animali domestichi, principalmente cani è misgi, è hè incaricatu di causà a Sindrome di Larva Migrans Cutanea, postu chì u parassita pò penetrà in a pelle per ferite o tagli è pò purtà à l'apparizione di sintomi. .
Ci sò duie spezie principali d'animali geografichi, u Ancylostoma brasiliense hè u Ancylostoma caninum, chì e so ova ponu esse liberate in e feci di i cani è di i misgi, chì covanu in terra è liberanu e larve, chì ponu facilmente entre in a pelle di e persone. In a maiò parte di i casi, e larve sò naturale eliminate da u corpu circa 4 à 8 settimane dopu l'infezzione, ma hè impurtante piglià trattamentu secondu a raccomandazione di u duttore per evità complicazioni di a pelle è allevia i sintomi di a malattia.
Ciculu di vita di l'animali giugraficu
I misgi è i cani sò cunsiderati ospiti definitivi di l'animali giugraficu è sò infettati quand'elli venenu in cuntattu cù e larve prisenti in l'ambiente.Ancylostoma brasiliense oAncylostoma caninum. Queste larve, in l'intestinu, si sviluppanu finu à l'adultu è liberanu ova, chì sò eliminati in e feci di l'animali.
In l'ambiente, l'ovu cova è libera larve chì si sviluppanu finu à u so stadiu infettivu è entrenu in u corpu umanu per ferite nantu à a pelle o per u follicle pilu, è restanu nantu à a pelle, purtendu à l'apparizione di segni è sintomi d'infezzione.
Principali sintomi
I sintomi di un bug geograficu sò in leia cù u parassita chì entra in a pelle è chì rilascia a secrezione da a larva, chì innesca una reazione allergica, è ci pò esse:
- Prurite di a pelle, chì di solitu peghje di notte;
- Sensazione di u muvimentu sottu a pelle;
- Rossu in a pelle simile à un percorsu tortuoso, chì hè induve a larva passa;
- Gonfiore di a pelle.
In a forma attiva di a malatia, hè cumunu di osservà chì a lesione avanza circa 1 cm per ghjornu nantu à a pelle, è appena hè stata identificata, u trattamentu deve esse iniziatu. Sapete ricunnosce i sintomi di un bug geograficu.
Cumu trattà
A maiò parte di u tempu, l'infezzione sparisce dopu à qualchì settimana dopu a morte di e larve, in ogni modu, per diminuisce a durata di i sintomi, u trattamentu cù agenti antiparassiti pò esse iniziatu, chì deve esse indicatu da u medico generale o dermatologu. Cusì, l'usu di Tiabendazole, Albendazole o Mebendazole pò esse indicatu, chì pò esse adupratu in forma di unguentu, quandu a malattia hè sempre precoce, o in forma di pillule, quandu u bug geograficu hè scupertu più tardi.
Generalmente i sintomi di u bug geograficu sò ridotti circa 2 à 3 ghjorni dopu à l'iniziu di u trattamentu, hè impurtante seguità u trattamentu finu à a fine per assicurà chì a larva sia completamente eliminata da u corpu. Capite cumu si face u trattamentu per l'animali geografichi.
Cumu prevene
Per prevene l'infezioni, si consiglia di evità di camminà scalzi in ambienti cù cani è misgi, è hè impurtante di racoglie feci d'animali per ch'ellu ùn ci sia risicu di cuntaminazione di u terrenu. Inoltre, hè impurtante chì l'animali sò regolarmente parassiti, evitendu cusì a trasmissione di malatie à altre persone.