Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 25 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Febbraiu 2025
Anonim
Quessi Olimpichi anu guadagnatu una Medaglia Più Prestigiosa chè l'Oru - Vita Di Vita
Quessi Olimpichi anu guadagnatu una Medaglia Più Prestigiosa chè l'Oru - Vita Di Vita

Cuntenutu

Cum'è sempre, l'Olimpiadi eranu pieni di trionfi immensamente cunfortevuli è di qualchì grande delusione (vi guardemu, Ryan Lochte). Ma nunda ci hà fattu sente i sentimenti cum'è i dui rivali in pista chì si sò aiutati à traversà a linea d'arrivata durante a corsa femminile di 5.000 metri.

In casu avete mancatu, Abby D'Agostino di a squadra USA è Nikki Hamblin di a Nuova Zelanda si sò scontrati cù quattru giri è mezu restanti in gara è i dui corridori anu finitu in piazza. Piuttostu chè di alluntanassi da u so rivale cadutu, D'Agostino si fermò per aiutà à Hamblin è animallu. Dopu, ghjustu un mumentu dopu, u dulore da una preghjudiziu precedente hà colpitu D'Agostino, è hè cascata una seconda volta. Sta volta, hè stata Hamblin chì hà piantatu a so corsa per piglià u so cumpagnu corridore. I dui corridori, chì ùn s'eranu mai scunnisciuti prima, si abbraccianu à a linea d'arrivu è lascianu u restu di u mondu in lacrime per a so attitudine di vincere-ùn hè micca tuttu. (Psst ... Eccu i Mumenti I più Inspiratori di i Ghjochi Olimpichi 2016 in Rio.)


Ma ùn eramu micca i soli impressiunati da a so fantastica mostra di sportività. Prima di a chjusura di i Ghjochi, Hamblin è D'Agostino anu ricevutu u premiu Fair Play da u Cumitatu Olimpicu Internaziunale (CIO) è da u Cumitatu Internaziunale di Fair Play. U premiu Fair Play, chì hè un furore di assai più difficiule da guadagnà chè l'Oru, ricunnosce un spiritu di altruismu è di sportività esemplare in atleti olimpichi. Cum'è u solu premiu di u so tippu nantu à a tavula per l'Olimpi, hè un grande onore di riceve. U CIO attribuisce ancu a medaglia Pierre de Coubertin - chì hè stata attribuita solu 17 volte in a storia - per avè dimustratu sopra è al di là di u sportività, è parechji ghjurnali informanu chì D'Agostino è Hamblin puderanu riceve ancu questu onore.

"Pensu chì sia assai particulare sia per l'Abbazia sia per mè. Ùn pensu micca chì nimu di noi si sia svegliatu è pensu chì quellu seria u nostru ghjornu, o a nostra corsa, o i nostri Ghjochi Olimpichi", hà dettu Hamblin in una dichjarazione à u IOC. "I dui sò forti cuncurrenti è vulemu esce da quì è fà u nostru megliu nantu à a pista". Hè sicuru di dì chì l'azzioni di Hamblin è D'Agostino ci anu ispiratu à tutti per purtà u nostru megliu à tavulinu, indipendentemente da se ottenimu o no un premiu per questu.


Rivista per

Publicità

Cunsigliatu

Cumu hè u trattamentu per a toxoplasmosi

Cumu hè u trattamentu per a toxoplasmosi

In a maiò parte di i ca i di toxopla mo i, u trattamentu ùn hè micca nece ariu, chì u i tema immunitariu hè capace di luttà contr'à u para ite ri pun evule di l&...
Cumu uttene l'odore di sudore ascellare

Cumu uttene l'odore di sudore ascellare

U megliu modu per trattà l'odore di udore, cunni ciutu ancu cientificamente cum'è bromidro i, hè di piglià mi ure chì aiutanu à diminui ce a quantità di batt...