À i mo figlioli: mi avete fattu megliu
Cuntenutu
Passà da crede chì u sapia tuttu à capì quantu pocu sapraghju mai ùn hè statu faciule, ma i mo figlioli continuanu à aiutami à cambià.
Sò ciò chì dicenu: Hè u mo travagliu, cum'è a to mamma, di assicurà chì voi tutti diventiate belli è umani decenti.
Hè u mo compitu d'insignà vi cose - {textend} cume cume dì "ti ringraziu", è tene porte per l'altri, è travaglià duru è risparmià i vostri soldi.
Hè u mo travagliu per fassi megliu persone. Per alzà vi per esse parte di una generazione chì farà megliu cà quella prima, è fà di u mondu stessu un locu megliu per tutti.
Ma se sò onestu quì, zitelli, a verità hè - {textend} avete tutti fattu eiu megliu.
Prima di cunnosce ti, ammettu chì eru una donna chì pensava di cunnosce tuttu. Una donna chì andava in posti assai impurtanti cù una lista di cuntrollu assai strategica è assai piani specifici. Una donna senza tempu per nimu o nunda per impedisce la, ti ringraziu assai.
E dopu site ghjunti. Ebbè, u primu di voi, quantunque.
Sì andatu è avete giratu cumpletamente è cumpletamente u mo mondu.
Eranu andati i piani ch'avia fattu. Erani andati i lochi chì avia vulsutu andà. Hè andatu u checklist per a mo vita perchè invece, apparentemente da una notte à l'altra, stavu subitu di fronte à u titulu di "Mamma".
Ùn eru micca sicuru d'esse prontu per questu. Mentre i criaturi continuavanu à vene, aghju pruvatu à appiccicà mi à a barca di salvezza per sopravvive à u caosu di a vita cù quattru zitelli, 6 anni o menu. Ma cù ogni criaturu hè ghjunta una lezzione amparata, un core addulcitu, una donna è a mamma è a surella è a moglia anu fattu megliu.
Dunque à voi, i mo figlioli, vogliu solu dì - {textend} ti ringraziu per tutti i modi chì m'avete fattu migliurà:
Sò megliu perchè tutti l'alimenti di notte tardi cun voi m'anu amparatu a pazienza è a saviezza di sapè chì ancu e tappe più dure finisceranu per passà.
Sò megliu perchè a privazione di u sonnu hè cusì spessa chì hè difficiule di passà m'hà amparatu l'umiltà - {textend} per realizà i mo limiti è per fucalizza nantu à ciò chì conta veramente.
Sò megliu perchè sò avà chì u mondu ùn finirà veramente se ùn cucinu micca ogni notte. È ancu chì i cereali per a cena ponu esse generosi.
Sò megliu perchè quandu aghju avutu a pressione di l'adulti per esse in permanenza "accesa" - {textend} per esse pruduttivu è occupatu è fà tutte e cose - {textend} mi avete mostratu e gioie semplici di esse torna. Per pusà nantu à u lettu è ùn fà nunda chè ridere di cume si pò chjappà i dita di i pedi cum'è e dite, di stà fora è di guardà i nuvuli cum'è quandu eru zitellu, di leghje libru dopu libru è micca una volta avè a voglia di verificà u mo telefonu.
È parlendu di quellu telefunu maladettu, sò megliu perchè mi avete datu a libertà di ricurdà ciò chì era di passà per u mondu senza u mo attaccu. Per esse senza scopu è creativu è andà à pienu stretchi di tempu senza chì e mo dite si stuzzichinu per chì un schermu scorri. (Esse onestu: Sin'à quandu site veramente andatu senza verificà u vostru telefunu?)
Sò megliu perchè aghju finalmente, finalmente amparatu chì quandu mamma ùn hè micca felice, nimu hè felice. Hè una pusizione incredibilmente dura per esse in quandu tuttu u pesu emotivu di a nostra famiglia riposa nantu à e mo spalle, ma per avà, hè ghjustu cume hè. È hè una responsabilità chì aghju finalmente pussutu.
Vole dì chì quandu sò malinconicu è stressatu, u sentite tutti. È quandu fingu di stà bè è continuu à spinghje, solu per rompe? Ci face male à tutti.
Cusì sò megliu perchè aghju finalmente accettatu u mo postu cum'è navigatore emotivu in sta famiglia. Questu significa ammettà quandu sò stancu o sopravalutatu o solu bisognu di fà mi un paniu gattivu, perchè aghju a fame.
Sò megliu perchè vi aghju vistu tutti fà e cose dure. Aghju vistu chì avete pigliatu novi scole è NICU stà è delusioni è sogni. Aghju vistu chì site più curaghjosu di quantu sò statu.
Sò megliu perchè aghju amparatu ciò chì significa ridere di panza, ballà in cucina, fighjulà una timpesta entrà, fà biscotti solu perchè, accampassi in salottu, è cuntà storie sciocche chì ùn anu micca vera fine.
Sò megliu, zitelli, francamente, perchè sì ogni tipu di u megliu.
Allora ti ringraziu, da una mamma chì continuerà à circà di esse una versione megliu d'ella stessa - {textend} perchè tutti a meritate.
Chaunie Brusie hè una infermiera di travagliu è di consegna diventata scrittora è una mamma di cinque anni appena cuniata. Ella scrive nantu à tuttu, da a finanza à a salute, cumu per sopravvive à i primi tempi di parenting quandu tuttu ciò chì pudete fà hè pensà à tuttu u sonnu chì ùn site micca pigliatu. Seguità quì.