Sturdimentu in gravidanza: chì pò esse è cumu alleviare
Cuntenutu
U sturdimentu in a gravidanza hè un sintomu assai cumunu chì pò apparisce dapoi a prima settimana di gravidanza è esse ricurrenti per tutta a gravidanza o accadere solu in l'ultimi mesi è hè generalmente legatu à a diminuzione di a pressione sanguigna per via di u pesu di l'utru nantu à u sangue navi.
In casu di vertigini, hè impurtante per a donna di esse tranquilla è di piglià un soffiu prufondu finu à chì u discomfort diminuisce. Hè ancu impurtante chì a causa di u sturdimentu sia identificata è cunsultate u duttore quandu u sturdimentu hè frequente è accumpagnatu da altri sintomi, hè impurtante avè analisi di sangue, perchè pò esse indicativu di anemia, per esempiu.
Cause di vertigini in gravidanza
U sturdimentu durante a gravidanza hè cumunu à u principiu o in u secondu trimestru di gravidanza, è pò esse dovutu à:
- Troppu longu senza manghjà;
- Arrìzzati assai prestu;
- Calore eccessivu;
- Alimentazione pobra di ferru;
- Bassa pressione.
Di solitu ùn hè micca necessariu andà à u duttore quandu a donna si sente vertiginosa di tantu in tantu, quantunque quandu hè frequente o quandu cumpariscenu altri sintomi, cum'è visione sfocata, cefalea o palpitazioni, hè impurtante andà à u ginecologu, ostetricu o medicu generale per chì a causa di u sturdimentu sia identificata è u trattamentu adattatu sia iniziatu.
Cosa da fà
Appena si sente vertiginosa, a donna deve pusà per evità u risicu di cascà è di ferì si, pigliendu un soffiu prufondu è pruvendu à rilassassi. Sè site in un ambiente cù parechje persone, hè impurtante d'andà in un locu un pocu più calmu per pudè piglià un pocu d'aria.
In più, per alleviare u fastidiu di u sturdimentu, a donna pò stende nantu à u lettu nantu à a parte sinistra o stende nantu à u lettu è mette un cuscinu altu sottu à e so gambe, per esempiu.
Cume per evità vertigini in gravidanza
Ancu s'ellu hè difficiule per impedisce a vertigine da a ripetizione, hè pussibule aduttà alcune strategie chì riducenu stu risicu, cumprese:
- Arrìzzati pianu pianu dopu avè mentu o sedutu per più di 15 minuti;
- Eserciteghja regularmente e gambe durante u ghjornu, soprattuttu mentre site;
- Indossa un vestitu largu è cunfortu;
Inoltre, un altru cunsigliu assai impurtante hè di manghjà almenu ogni 3 ore è beie circa 2 litri d'acqua à ghjornu. Vede ciò chì manghjate per avè una gravidanza sana.