10 Benefici Pruvenuti per a Salute di Curcuma è Curcumina
Cuntenutu
- 1. A Curcuma Contene Composti Bioattivi Cù Proprietà Medicinali Potenti
- 2. A curcumina hè un cumpostu antiinflamatoriu naturale
- 3. Curcuma Aumenta dramaticamente a Capacità Antioxidante di u Corpu
- 4. A Curcumina Aumenta u Fattore Neurotroficu Derivatu da u Cervellu, Liatu à una Funzione Cerebrale Migliurata è à un Risicu Minore di Malatie Cerebrali
- 5. A curcumina deve abbassà u risicu di malatie cardiache
- 6. A curcuma pò aiutà à prevene (è forse ancu trattà) u cancheru
- 7. Curcumina Pò esse Utile in Prevenzione è Trattamentu di a Malattia d'Alzheimer
- 8. I pazienti affetti da artrite rispondenu assai bè à i supplementi di curcumina
- 9. Studii mostranu chì a curcumina hà benefici incredibili contr'à a depressione
- 10. A curcumina pò aiutà à ritardà u invechjamentu è à luttà contr'à e malatie croniche cunnesse à l'età
- U Bottom Line
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
A curcuma pò esse u supplementu nutrizionale più efficace chì esiste.
Parechji studii di alta qualità mostranu chì hà vantaghji maiò per u vostru corpu è u cervellu.
Eccu i primi 10 benefici per a salute di curcuma basati nantu à l'evidenza.
1. A Curcuma Contene Composti Bioattivi Cù Proprietà Medicinali Potenti
A curcuma hè a spezia chì dà u curry u so culore giallu.
Hè statu adupratu in India da migliaia d'anni cum'è spezia è erbe medicinali.
Ricertamenti, a scienza hà cuminciatu à sustene ciò chì l'Indiani cunnoscenu dapoi un bellu pezzu - cuntene veramente cumposti cù pruprietà medicinali ().
Sti cumposti sò chjamati curcuminoidi, u più impurtante di i quali hè a curcumina.
A curcumina hè u principale ingrediente attivu in a curcuma. Hà effetti antiinflamatori putenti è hè un antioxidante assai forte.
Tuttavia, u cuntenutu di curcumina di curcuma ùn hè micca cusì altu. Hè intornu à 3%, in pesu ().
A maiò parte di i studii annantu à st'erba utilizanu estratti di curcuma chì cuntenenu principalmente curcumina stessa, cù dosaggi di solitu supere 1 gramma per ghjornu.
Saria assai difficiule di ghjunghje à questi livelli solu aduprendu a spezia di curcuma in i vostri alimenti.
Dunque, se vulete sperimentà l'effetti pieni, hè necessariu piglià un supplementu chì cuntene quantità significative di curcumina.
Sfurtunatamente, a curcumina hè pocu assurbita in u sangue. Aiuta à cunsumà peperu neru cun ellu, chì cuntene piperina, una sustanza naturale chì aumenta l'assorbimentu di curcumina di 2.000% ().
I migliori supplementi di curcumina cuntenenu piperina, aumentendu significativamente a so efficacia.
A curcumina hè ancu liposolubile, allora pò esse una bona idea di piglialla cun un pastu grassu.
Riassuntu
A curcuma cuntene curcumina, una sustanza cù putenti proprietà antiinflamatorie è antioxidanti. A maiò parte di i studii anu utilizatu estratti di curcuma chì sò standardizati per includere grandi quantità di curcumina.
2. A curcumina hè un cumpostu antiinflamatoriu naturale
L'infiammazione hè incredibilmente impurtante.
Aiuta u vostru corpu à luttà contr'à l'invasori stranieri è hà ancu un rolu in a riparazione di i danni.
Senza infiammazione, i patogeni cum'è i batteri puderanu facilmente ripiglià u vostru corpu è tumbàvi.
Ancu se l'infiammazione acuta, à breve termine hè benefica, pò diventà un prublema maiò quandu diventa cronica è attacca inaccaduta i tessuti di u vostru corpu.
I scientifichi credenu avà chì l'infiammazione cronica, di bassu livellu, ghjoca un rolu maiò in guasi ogni malatia cronica di l'Occidentu. Ciò include malatie cardiache, cancru, sindrome metabolicu, Alzheimer è varie condizioni degenerative (,,).
Dunque, tuttu ciò chì pò aiutà à luttà contr'à l'infiammazione cronica hè di putenziale impurtanza per prevene è ancu trattà queste malatie.
A curcumina hè forte antiinflamatoria. In fatti, hè cusì putente chì currisponde à l'efficacezza di certi antiinflamatori, senza l'effetti secundari (,,).
Blocca NF-kB, una molecula chì viaghja in i nuclei di e vostre cellule è accende geni relativi à l'infiammazione. NF-kB si crede chì hà un rolu maiò in parechje malatie croniche (10,).
Senza entrà in i dettagli (l'infiammazione hè estremamente cumplicata), l'asportu chjave hè chì a curcumina hè una sostanza bioattiva chì combatte l'infiammazione à u livellu moleculare (, 13, 14).
RiassuntuA inflammazione cronica cuntribuisce à parechje malatie occidentali cumuni. A curcumina pò suppressione parechje molecule cunnisciute per ghjucà roli maiò in l'infiammazione.
3. Curcuma Aumenta dramaticamente a Capacità Antioxidante di u Corpu
U dannu ossidativu hè credutu esse unu di i meccanismi dietro l'invecchiamento è parechje malatie.
Si tratta di radicali liberi, molecule altamente reattive cun elettroni senza para.
I radicali liberi tendenu à reagisce cù sustanzi urganichi impurtanti, cum'è l'acidi grassi, e proteine o l'ADN.
A ragione principale per cui l'antioxidanti sò cusì benefichi hè chì pruteggenu u vostru corpu da i radicali liberi.
A curcumina hè un putente antioxidante chì pò neutralizà i radicali liberi per via di a so struttura chimica (,).
Inoltre, a curcumina aumenta l'attività di l'enzimi antioxidanti di u vostru corpu (17, 18,).
In questu modu, a curcumina dà un colpu unu-dui contr'à i radicali liberi. Li blocca direttamente, poi stimula e proprie difese antioxidanti di u vostru corpu.
RiassuntuA curcumina hà effetti antioxidanti putenti. Neutralizeghja i radicali liberi da solu, ma dinò stimula l'enzimi antioxidanti di u vostru corpu.
4. A Curcumina Aumenta u Fattore Neurotroficu Derivatu da u Cervellu, Liatu à una Funzione Cerebrale Migliurata è à un Risicu Minore di Malatie Cerebrali
In i tempi, si credia chì i neuroni ùn eranu micca capaci di dividesi è di multiplicassi dopu à a zitellina.
Tuttavia, avà si sà chì questu accade.
I neuroni sò capaci di furmà cunnessioni nove, ma in certe zone di u cervellu si ponu ancu multiplicà è aumentà di numeru.
Unu di i principali mutori di stu prucessu hè u fattore neurotroficu derivatu da u cervellu (BDNF), chì hè un tippu di ormone di crescita chì funziona in u vostru cervellu ().
Parechji disordini cerebrali cumuni sò stati ligati à livelli diminuiti di questu ormone, cumprese a depressione è a malattia di Alzheimer (21, 22).
Curiosamente, a curcumin pò aumentà i livelli cerebrali di BDNF (23, 24).
Facendu questu, pò esse efficace per ritardà o ancu riversà parechje malatie cerebrali è diminuzioni relative à l'età in a funzione cerebrale ().
Pò dinò migliurà a memoria è fassi più intelligente, ciò chì pare logicu datu i so effetti nantu à i livelli BDNF. Tuttavia, studii cuntrullati in e persone sò necessarii per confermà questu (26).
RiassuntuA curcumina aumenta i livelli di l'hormone cerebrale BDNF, chì aumenta a crescita di novi neuroni è lotta contru vari prucessi degenerativi in u vostru cervellu.
5. A curcumina deve abbassà u risicu di malatie cardiache
E malatie cardiache sò a causa numerica di morte in u mondu ().
I ricercatori l'anu studiata per parechji decennii è amparatu assai per quessa accade.
Inutile, e malatie cardiache sò incredibilmente cumplicate è varie cose cuntribuiscenu à questu.
A curcumina pò aiutà à riversà parechji passi in u prucessu di e malatie cardiache ().
Forse u benefiziu principale di a curcumina quandu si tratta di malatie cardiache hè di migliorà a funzione di l'endoteliu, chì hè u rivestimentu di i vostri vasi sanguini.
Si sà chì a disfunzione endoteliale hè un mutore maiò di e malatie cardiache è implica una incapacità di u vostru endoteliu di regulà a pressione sanguigna, a coagulazione di u sangue è vari altri fattori ().
Parechji studii suggerenu chì a curcumina porta à migliurà a funzione endoteliale. Un studiu hà trovu chì hè efficace quant'è l'eserciziu mentre un altru mostra chì funziona cum'è a droga Atorvastatin (,).
Inoltre, a curcumina riduce l'infiammazione è l'ossidazione (cum'è discuttu sopra), chì anu ancu un rolu in e malatie cardiache.
Un studiu hà assignatu casualmente 121 persone, chì eranu sottoposti à una cirurgia di bypass di l'arteria coronaria, sia un placebo o 4 grammi di curcumina per ghjornu, pochi ghjorni prima è dopu a chirurgia.
U gruppu di curcumina hà avutu un risicu diminuitu di 65% di avè un attaccu di core in l'uspidale ().
RiassuntuA curcumina hà effetti benefichi nantu à parechji fattori cunnisciuti per ghjucà un rolu in e malatie cardiache. Migliora a funzione di l'endoteliu è hè un putente agente anti-infiammatorio è antioxidante.
6. A curcuma pò aiutà à prevene (è forse ancu trattà) u cancheru
U cancer hè una malattia terribile, caratterizata da una crescita cellulare incontrollata.
Ci hè parechje forme di cancheru, chì anu sempre parechje cose in cumunu. Alcuni di elli parenu esse affettati da supplementi di curcumina ().
A curcumina hè stata studiata cum'è una erba benefica in u trattamentu di u cancheru è hè stata trovata chì affetta a crescita, u sviluppu è a diffusione di u cancheru à u livellu moleculare ().
I studii anu dimostratu chì pò cuntribuisce à a morte di e cellule cancerose è riduce l'angiogenesi (crescita di nuovi vasi sanguigni in tumori) è metastasi (diffusione di u cancer) ().
Studi multipli indicanu chì a curcumina pò riduce a crescita di e cellule cancerose in laboratorio è inibisce a crescita di tumori in animali testati (,).
Sia chì a curcumina à alta dosi (di preferenza cù un rinforzatore di assorbimentu cum'è a piperina) pò aiutà à trattà u cancheru in l'omu ùn hè ancu stata studiata currettamente.
Tuttavia, ci sò evidenze chì pò impedisce u cancheru di accade in primu locu, in particulare i cancri di u sistema digestivu cum'è u cancheru culettale.
In un studiu di 30 ghjorni in 44 omi cù lesioni in u colon chì volte diventanu cancerosi, 4 grammi di curcumina per ghjornu anu riduttu u numeru di lesioni di 40% ().
Forse a curcumina serà aduprata cù u trattamentu convenzionale di u cancheru un ghjornu. Hè troppu prestu per dì di sicuru, ma pare prometente è hè intensamente studiatu.
RiassuntuA curcumina porta à parechji cambiamenti à u livellu moleculare chì ponu aiutà à prevene è forse ancu à curà u cancheru.
7. Curcumina Pò esse Utile in Prevenzione è Trattamentu di a Malattia d'Alzheimer
A malatia d'Alzheimer hè a malatia neurodegenerativa a più cumuna in u mondu è una causa principale di dimenza.
Sfurtunatamente, ùn hè ancu dispunibile un bon trattamentu per l'Alzheimer.
Dunque, impedisce ch'ellu accada in primu locu hè di più impurtanza.
Ci ponu esse bone nutizie à l'orizonte perchè a curcumina hè stata dimustrata per francà a barriera hematoencefalica ().
Si sà chì l'infiammazione è i dannu ossidativi anu un rolu in a malattia d'Alzheimer, è a curcumina hà effetti benifichi per tramindui (40).
Inoltre, una caratteristica chjave di a malattia di Alzheimer hè un accumulu di intricciate di proteine chjamate placche amiloide. I studii mostranu chì a curcumina pò aiutà à sbulicà queste placche ().
Se a curcumin pò veramente rallentà o ancu riversà a prugressione di a malattia d'Alzheimer in e persone hè attualmente scunnisciutu è deve esse studiatu currettamente.
RiassuntuA curcumina pò francà a barriera hematoencefalica è hè statu dimustratu chì porta à vari miglioramenti in u prucessu patologicu di a malatia Alzheimer.
8. I pazienti affetti da artrite rispondenu assai bè à i supplementi di curcumina
L'artrite hè un prublema cumunu in i paesi occidentali.
Ci hè parechji tippi diffirenti, a maiò parte di i quali implicanu infiammazione in e articulazioni.
Datu chì a curcumina hè un potente cumpostu antiinflamatori, hè sensu chì pò aiutà cù l'artrite.
Parechji studii mostranu chì questu hè veru.
In un studiu in persone cun artrite reumatoide, a curcumina era ancu più efficace di una droga antiinflamatoria ().
Parechji altri studii anu fighjatu l'effetti di a curcumina nantu à l'artrite è anu nutatu miglioramenti in vari sintomi (,).
RiassuntuL'artrite hè un disordine cumunu caratterizatu da un'infiammazione cumuna. Parechji studii mostranu chì a curcumina pò aiutà à trattà i sintomi di l'artrite è hè in certi casi più efficace di i farmaci antiinflamatori.
9. Studii mostranu chì a curcumina hà benefici incredibili contr'à a depressione
A curcumina hà dimustratu qualchì prumessa in u trattamentu di a depressione.
In un prucessu cuntrullatu, 60 persone cun depressione sò state randomizate in trè gruppi ().
Un gruppu hà pigliatu Prozac, un altru gruppu un grammu di curcumina è u terzu gruppu tramindui Prozac è curcumina.
Dopu à 6 settimane, a curcumina hà purtatu à migliure chì eranu simili à Prozac. U gruppu chì hà pigliatu à tempu Prozac è curcumina hè andatu megliu ().
Sicondu stu picculu studiu, a curcumina hè efficace quant'è un antidepressivu.
A depressione hè ancu legata à livelli ridotti di fattore neurotroficu derivatu da u cervellu (BDNF) è un ipocampu in diminuzione, una zona cerebrale cù un rolu in l'apprendimentu è a memoria.
Curcumin aumenta i livelli di BDNF, putenzialmente inverte alcuni di sti cambiamenti (46).
Ci hè ancu alcune evidenze chì a curcumin pò aumentà i neurotrasmettitori cerebrali serotonina è dopamina (47, 48).
RiassuntuUn studiu in 60 persone cun depressione hà mostratu chì a curcumina era efficace quant'è Prozac per alleviare i sintomi di a malattia.
10. A curcumina pò aiutà à ritardà u invechjamentu è à luttà contr'à e malatie croniche cunnesse à l'età
Se a curcumina pò aiutà veramente à prevene e malatie cardiache, u cancheru è l'Alzheimer, averia vantaghji evidenti per a longevità.
Per questa ragione, a curcumina hè diventata assai populare cum'è supplementu anti-invecchiamento ().
Ma datu chì l'ossidazione è l'infiammazione sò cridite à ghjucà un rolu in l'invecchiamentu, a curcumina pò avè effetti chì vanu al di là solu di prevene a malattia ().
RiassuntuA causa di i so numerosi effetti pusitivi nantu à a salute, cum'è u putenziale per prevene e malatie cardiache, Alzheimer è u cancheru, a curcumina pò aiutà a longevità.
U Bottom Line
A curcuma è in particulare u so curcuminu cumpostu u più attivu anu assai benefici scientificamente pruvati per a salute, cum'è u putenziale di prevene e malatie cardiache, l'Alzheimer è u cancheru.
Hè un putente antiinflamatoriu è antioxidante è pò ancu aiutà à migliurà i sintomi di depressione è artrite.
Se vulete cumprà un supplementu di curcuma / curcumina, ci hè una selezzione eccellente in Amazon cù migliaia di ottimi recensioni di i clienti.
Hè cunsigliatu di truvà un pruduttu cù BioPerine (u nome di marca per piperina), chì hè a sustanza chì aumenta l'assorbimentu di a curcumina da 2000%.
Senza sta sustanza, a maiò parte di a curcumina passa solu per u vostru trattu digestivu.