I Top Editors Reveal: My New York Fashion Week Diet
Cuntenutu
- Liz Cherkasova di Late Afternoon
- Bonnie Fuller di Hollywood Life
- Heather Cocks è Jessica Morgan di Go Fug Yourself
- Più nantu à SHAPE.com:
- Rivista per
I spettaculi di a pista, i partiti, u champagne, è stilettos ... sicuru, a Settimana di a Moda di NY hè affascinante, ma hè ancu un momentu incredibilmente stressante per i migliori editori è bloggers. I so ghjorni sò pieni di spettaculi, riunioni è feste in tutta a cità, per ùn parlà micca di u fattu chì anu da ghjucà ancu cù e rispunsabilità di u travagliu di ogni ghjornu. Senza tempu per travaglià o manghjà currettamente, cumu a crema di a moda di a cultura stà in forma è eccitata? Just à tempu per a Settimana di a Moda di New York, quattru assistenti sparghjenu i so sicreti per mantene a salute!
Liz Cherkasova di Late Afternoon
U mo prugramma:
"A Settimana di a Moda hè frenetica è stressante; se ùn avete micca cura di sè stessu, vi crash prima di a fine di a settimana".
A mo Dieta NYFW: "Biu assai acqua, soprattuttu acqua di coccu, è benintesa ùn possu micca campà senza u mo caffè. Aghju a tendenza à manghjà assai picculi piatti. Aghju sempre qualchì porzione d'amanduli è qualcosa di dolce incasciatu in u mo sacchettu per mumenti. Quandu mi principia à sentu un pocu stancu. Mi piace à manghjà assai carbuidrati sani durante a settimana per mantene u mo nivellu di energia ".
U mo # 1 Tip: "Suggeriscu di stà luntanu da l'alcolu cumpletamente. Cuminciate sempre a ghjurnata cù a colazione; forse ùn puderete micca avè un'altra occasione di manghjà!"
Bonnie Fuller di Hollywood Life
U mo Schedule:
"Dopu à anni di copre a sempre agitata New York Fashion Week, aghju amparatu à fà ne un puntu per piglià cura di me stessu mentre saltu da spettaculu à spettaculu. Questu significa ghjunghje in palestra per spin class extra prima o travaglià tardi a notte per alleviare un pocu di u stress ".
A mo dieta NYFW: "Ci hè tantu pocu tempu per piglià un muzzicu, ma tengu una stash d'ova duru, chì mi danu l'impulsu di l'energia chì aghju bisognu".
U mo # 1 Tip: "Cum'è cù qualsiasi cosa, esse preparatu per a pazzia aiuta à fà divertisce a pazzia!"
Heather Cocks è Jessica Morgan di Go Fug Yourself
U nostru Orariu:
Jessica: "NYFW hè unu di i nostri tempi più occupati di l'annu in quantu à u travagliu. New York rivista è finemu per andà, dopu scrivendu, qualcosa cum'è 40 spettaculi. L'Oscars sò a settimana chì vultemu da New York, è questu hè u più grande avvenimentu per u nostru situ web - hè u Super Bowl di a moda di celebrità. Ùn pudemu micca piglià un tempu di pausa sì simu malati, allora duvemu solu ùn ammalà ".
Heather: "U travagliu di ogni ghjornu pò esse intensu. Finemu per andà in cinque, sei, sette spettaculi à u ghjornu, chì pò implicà attraversà New York City è ghjustificà cù a nostra scrittura, oltre à mantene u nostru blog. A cosa faciule da fà seria esse per piglià un hot dog, un hamburger, o una fetta di pizza in viaghju. Ma se femu quessa, ci ritruverà. Dittu ogni dieta folle di crash o astinenza di carboidrati. Avemu trovu chì, se mantenemu e cose in equilibriu, tiremu fora indemne ".
A nostra dieta NYFW: Jessica: "Avemu vacillate trà noi stessi di trattà cù grandi pranzi è caccià i muzzichi rapidi. Pruvate di fà stu muzzicu rapidu una insalata per piglià i mo veggies o un sandwich di turchinu nantu à u granu. Molti un ghjornu, sò statu salvatu da u fattu chì Aghju pensatu di mette una banana in u mo saccu. Tutta a settimana hè un attu di equilibriu trà l'alimenti chì vulete manghjà perchè site super occupatu, è l'alimenti chì sapete vi mantenenu in condizioni ottimali di travagliu. "
Heather: "Semu meticulosi per ùn saltà i pasti. Ùn ci hè manera di pudè tene u nostru prugramma è seguità u ritimu di a Settimana di a Moda se avessimu fame tuttu u tempu. Pigliu tuttu ciò ch'elli distribuiscenu à e tende. A stagione passata eranu fibre è barrette di proteine, chì ùn anu micca scuzzulatu u mo mondu, ma eranu divini in un pizzicu. I stash quelli è e bottiglie d'acqua gratuite in u mo saccu in ogni occasione, in particulare l'acqua. n'avete abbastanza quandu tornemu à l'hotel. Ùn mi piace micca à esse chjappu senza una opzione in a mo borsa se u mo stomacu cumincia à rombu in mezu à una striscia di quattru spettaculi ".
U nostru Cunsigliu #1: Heather: "A prima cosa chì facemu quandu ghjunghjemu à New York hè di svià l'area intornu à u nostru hotel. Avemu sicuru d'avè cunnoscu a deli è a tenda di cunvenzione più vicina, per pudè mette in frutti, acqua è Larabars. U nostru più grande. a punta ùn hè micca di stressà si à tuttu tantu. Iè, ci sò assai mudelli fini chì portanu panni chì sò prubabilmente allergii à i bagels, ma per mè, hè particularmente pazzu di fà una dieta restrittiva in un tempu quandu avete bisognu di tutti i l'energia è u cervellu chì pudete riunisce. Fate solu ciò chì pudete è ùn vi flog. Preferite manghjà sanu à longu andà chì andà à sei spettaculi cù u stomacu viotu solu per evità un piattu di pasta ".
Più nantu à SHAPE.com:
Cume i Top Bloggers di Moda Stanu Fitti
7 Spots Secreti per Puntà Vestiti Eleganti di Palestra
5 Ragioni chì avete bisognu di più sonnu
A Scienza di Shapewear