Autore: Joan Hall
Data Di Creazione: 5 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Come coltivare il pino marittimo
Video: Come coltivare il pino marittimo

Cuntenutu

I pini marittimi crescenu in i paesi di u Mediterraniu. A corteccia hè aduprata per fà a medicina. I pini marittimi chì crescenu in una zona di u suduveste di a Francia sò aduprati per fabricà Pycnogenol, u nome di marca registrata in i Stati Uniti per un estrattu di corteccia di pinu marittimu dispunibule in cumerciu.

L'estratti di corteccia di pinu maritimu hè adupratu per l'asma, migliurendu e prestazioni atletiche, una scarsa circolazione chì pò fà gonfà e gambe (insufficienza venosa cronica o CVI), è parechje altre condizioni, ma ci hè solu evidenze scientifiche limitate per sustene alcuni di sti usi.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per PINE MARITTIMU sò i seguenti:

Possibilmente efficace per ...

  • Astma. Pigliate un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu ogni ghjornu, cun medicazione per l'asma, sembra diminuire i sintomi di l'asma è a necessità di inalatori di salvataghju in i zitelli è adulti cù asma. Tenite à mente chì l'estratti di corteccia di pinu marittimu ùn devenu micca esse aduprati in postu di a medicina per l'asma.
  • Prestazione atletica. I ghjovani (età 20-35 anni) parenu esse in gradu di esercità nantu à un tapis roulant per un tempu più longu dopu avè pigliatu un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu ogni ghjornu per circa un mese. Inoltre, l'atleti chì si allenanu per un test di forma fisica o un triathlon parenu avè un rendimentu megliu in i testi è e competizioni quandu piglianu questu estrattu ogni ghjornu per 8 settimane mentre si allenanu.
  • Cattiva circulazione chì pò fà gonfà e gambe (insufficienza venosa cronica o CVI). Piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca sembra riduce u dolore è a pesantezza di e gambe, è ancu a ritenzione di fluidi, in e persone cù prublemi di circolazione. Aduprà questu estrattu cù calze di compressione sembra ancu esse più efficace di aduprà solu calze di compressione. Alcune persone adupranu ancu estrattu di sementi di castagnu equinu per trattà sta situazione, ma aduprà l'estrazzione di corteccia di pinu marittimu pare esse più efficace.

Possibilmente inefficace per ...

  • Colesterol altu. A maiò parte di e prove mostranu chì un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu ùn abbassa micca u "colesterolu cattivu" (colesterolu lipoproteicu à bassa densità (LDL)) in e persone cun colesterolu altu.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Declive in memoria è capacità di penseru chì accade normalmente cù l'età. A maiò parte di e ricerche in persone anziane sane ùn anu trovu benefiziu di memoria o di capacità di penseru dopu avè pigliatu un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu.
  • Indurimentu di l'arterie (aterosclerosi). Ci hè qualchì evidenza chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu trè volte à ghjornu per 4 settimane puderia aiutà à migliurà alcune cumplicazioni causate da l'indurimentu di l'arterie.
  • Disordine di deficit di attenzione-iperattività (ADHD). Piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca ùn pare micca aiutà i sintomi ADHD in adulti. Tuttavia, piglià si per bocca per un mese pare migliorà i sintomi in i zitelli.
  • Una malatia rara chì implica ulceri severi in bocca è in altre parti di u corpu (sindrome di Behcet). E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu migliora i sintomi in e persone cun sindrome di Behcet.
  • Prostata allargata (iperplasia prostatica benigna o BPH). E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu hè legatu à una migliore capacità di urinare in e persone cun BPH.
  • Abilità di memoria è di pensamentu (funzione cognitiva). E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca migliora a funzione mentale è a memoria in adulti. Sembra ancu migliorà leggermente i punteggi di i testi in studenti universitari.
  • Declive in memoria è capacità di penseru in i vechji chì hè più di ciò chì hè normale per a so età. E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu migliora a funzione mentale in adulti cù compromissione mentale lieve.
  • U fretu cumunu. E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca duie volte à ghjornu à parta da u principiu di un fretu pare riduce u numeru di ghjorni cù un fretu è. Pò dinò riduce a quantità di prudutti freddi senza ricetta necessarii per gestisce i sintomi.
  • Placca di dente. E prime ricerche suggerenu chì masticà almenu 6 pezzi di gomma cun estrattu aghjuntu di corteccia di pinu marittimu per 14 ghjorni riduce i sanguinamenti è impedisce l'aumento di placca.
  • Diabetes. E prime prove suggerenu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu ogni ghjornu per 3-12 settimane riduce leggermente u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete.
  • Piatti di pede in e persone cun diabete. E prime ricerche suggerenu chì piglià estrattu di corteccia di pinu marittimu per bocca è applicallu nantu à a pelle aiuta à guarisce l'ulcere di i pedi in relazione à a diabete.
  • Una malatia di picculi vini sanguini in e persone cun diabete (microangiopatia diabetica). E prime ricerche mostranu chì piglià estrattu di corteccia di pinu marittimu standardizatu trè volte à ghjornu per 4 settimane migliora a circulazione è i sintomi in e persone cun diabete.
  • Problemi di vista in e persone cun diabete (retinopatia diabetica). Pigliate un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca per 2 mesi pare rallentà o impedisce un ulteriore peghju di a malatia retinica causata da u diabete, l'aterosclerosi, o altre malatie. Sembra ancu migliurà a vista.
  • Bocca asciutta. E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu cun saliva artificiale migliora a siccità di a bocca megliu chè a saliva artificiale sola.
  • Disfunzione erettile (ED). E prime ricerche suggerenu chì l'estratti di corteccia di pinu marittimu standardizatu, adupratu solu o in cumbinazione cù L-arginina, puderia migliurà a funzione sessuale in l'omi cun ED. Sembra piglià finu à 3 mesi di trattamentu per un miglioramentu significativu.
  • Febru di Fenu. Alcune ricerche mostranu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu prima di l'iniziu di a stagione allergica riduce i sintomi allergici in e persone cù allergie à betula.
  • Emorroidi. E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca, solu o in cumbinazione cù una crema chì cuntene stu listessu estrattu, migliora a qualità di vita è i sintomi di emorroidi. Altre ricerche mostranu chì piglià stu listessu estrattu per bocca pò migliurà i sintomi di emorroidi in e donne dopu à avè parturitu.
  • Pressione sanguigna alta. Alcune ricerche mostranu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu pò abbassà a pressione sanguigna. Ma altre ricerche ùn anu mostratu alcun effettu.
  • Un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS). E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu pò riduce u dolore addominale, i crampi è l'usu di i medicinali in e persone cun IBS.
  • Cambiu di fusu orariu. E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu, à partesi di 2-3 ghjorni nanzu à un volu in aereo, pò accurtà u tempu chì si presentanu i sintomi di u jet lag è ancu riduce i sintomi di u jet lag.
  • Crampi di ghjambe. Ci hè qualchì evidenza chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca ogni ghjornu puderia diminuisce i crampi di e gamme.
  • Un disordine di l'arechja interna marcatu da vertigini, perdita di audizione, è zinghi in l'arechja (malattia di Meniere). E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu pò diminuisce u sonu in l'arechje è i sintomi generali in adulti cù a malattia di Meniere.
  • Sintomi di ménopause. E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca diminuisce i sintomi di a menopausa, cumprese stanchezza, mal di testa, depressione è ansietà, è vampate di calore.
  • Un raggruppamentu di sintomi chì aumentanu u risicu di diabete, malatie cardiache è ictus (sindrome metabolicu). E prime ricerche suggerenu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca trè volte à ghjornu per 6 mesi riduce i trigliceridi, i livelli di zuccheru in sangue è a pressione sanguigna, è aumenta u colesterolu lipoproteicu à densità alta ("bonu" o HDL) in e persone cun sindrome metabolica .
  • Gonfiore (infiammazione) è piache in a bocca (mucosite orale). L'applicazione di una soluzione chì cuntene un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu in bocca per una settimana pare aiutà à guarisce l'ulcere di bocca in i zitelli è l'adulescenti sottumessi à trattamentu di chimioterapia.
  • Osteoartrite. Ci hè evidenza mista nantu à l'efficacità di u pinu marittimu per l'artrosi. Pigliate un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca pò riduce i sintomi generali, ma ùn sembra micca riduce u dolore o migliorà a capacità di svolge attività quotidiane. E prime ricerche anu ancu trovu chì l'applicazione di patch cù estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu à a pelle puderia riduce u dolore in e persone cù osteoartrite di u ghjinochju.
  • Malatia Parkinson. E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu cun terapia levodopa / carbidopa migliora u tremore è altri sintomi fisichi. Sembra ancu migliurà a funzione mentale.
  • Dolore in e donne chì sò incinte. E prime ricerche suggerenu chì piglià un estrattu standardizatu di pinu marittimu per bocca ogni ghjornu durante l'ultimi 3 mesi di gravidanza riduce u dolore lombare, u dolore articulare di l'anca, u dolore pelvicu, è u dolore per vene varicose o crampi di vitellu.
  • Dolore pelvicu in donne. Ci hè prima evidenza chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca pò aiutà à riduce u dolore pelvicu in donne cù endometriosi o crampi mestruali severi.
  • Scaglia, pelle pruriginosa (psoriasis). E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca pò riduce a dimensione di placche di a pelle, migliurà a qualità di vita è riduce l'usu di steroidi in e persone cù psoriasi.
  • Risposta dulurosa à u fretu soprattuttu in i diti è i pedi (sindrome di Raynaud). E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu pò migliurà a freddezza è u dulore in e dite in e persone cun sta cundizione.
  • Perdita musculare ligata à l'età (sarcopenia). E prime ricerche anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca migliora a funzione musculare in adulti anziani cun segni di perdita musculare.
  • Un disordine autoimmune induve e ghiandole chì producenu lacrime è saliva sò danneggiate (sindrome di Sjogren). E prime ricerche in persone cun u sindrome di Sjogren anu trovu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca riduce i sintomi di l'ochju seccu è di a bocca secca. Puderia ancu riduce a necessità di certi medicinali.
  • Una malattia autoimmune chì causa gonfiori diffusi (lupus eritematoso sistemicu o LES). E prime ricerche suggerenu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu per bocca riduce i sintomi di LES in alcuni pazienti.
  • Soni in l'arechje (tinnitus). E prime ricerche suggerenu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu riduce u sonu di l'arechje.
  • Varicesi. E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu pò riduce i crampi di e ghjambe, u gonfiore di e ghjambe, è u numeru di vene varicose è vene di ragni in e donne dopu à avè parturitu.
  • Coaguli di sangue chì si formanu in e vene (tromboembolismu venoso o TEV). Piglià un estrattu specificu di corteccia di pinu marittimu solu nanzu è dopu un longu volu ùn pare micca impedisce coaguli di sangue in e persone à risicu altu. Ma puderia riduce u risicu di u sindrome post-tromboticu. Sta cundizione pò sviluppà in e persone chì avianu dighjà un coagulu di sangue.
  • Fallimentu di u core.
  • Dolore musculare.
  • Prublemi cù funzione sessuale.
  • Prevenzione di colpu.
  • Altre cundizioni.
Più prove sò necessarie per valutà u pinu marittimu per sti usi.

U pinu marittimu cuntene sustanzi chì puderanu migliurà u flussu di sangue. Puderia ancu stimulà u sistema immunitariu, riduce u gonfiore, prevene infezioni, è avè effetti antioxidanti.

Quandu hè presu per bocca: Un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu (Pycnogenol, Horphag Research) hè POSSIBILE SALVU in dosi di 50-450 mg à ghjornu finu à un annu. Pò causà vertigini, prublemi di stomacu, mal di testa, piaghe in bocca, è cattivu fiatu.

Quandu si applica à a pelle: Un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu (Pycnogenol, Horphag Research) hè POSSIBILE SALVU cum'è una crema finu à 7 ghjorni o cum'è una polvere finu à 6 settimane.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: E prime ricerche suggerenu chì un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu (Pycnogenol, Horphag Research) hè POSSIBILE SALVU quandu s'utilice à a fine di a gravidanza. Tuttavia, finu à chì si sà di più, deve esse adupratu cun prudenza o evitata da e donne chì sò incinte.

Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile nantu à a sicurità di piglià prudutti di pinu marittimu sè stai allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.

I zitelli: Un estrattu standardizatu di corteccia di pinu marittimu (Pycnogenol, Horphag Research) hè POSSIBILE SALVU quandu hè presu per bocca, à cortu andà.

"Malatie autoimmune" cume a sclerosi multipla (MS), lupus (lupus eritematoso sistemicu, SLE), artrite reumatoide (RA), o altre condizioni: U pinu maritimu pò fà chì u sistema immunitariu diventi più attivu, è questu puderia aumentà i sintomi di malatie autoimmune. Se avete una di queste condizioni, hè megliu evità di aduprà u pinu marittimu ..

Cundizioni di sangu: In teoria, e dosi elevate di pinu marittimu puderanu aumentà u risicu di sanguinamentu in e persone cun condizioni di sanguinamentu.

Diabetes: In teoria, alte dosi di pinu marittimu puderebbenu calà troppu u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete.

Epatite: In teoria, piglià u pinu marittimu pò aggravà a funzione di u fegatu in e persone cun epatite.

Chirurgia: U pinu maritimu pò rallentà a coagulazione di u sangue è riduce u zuccherinu in sangue. Ci hè una certa preoccupazione chì puderia causà u zuccherinu in sangue troppu bassu è aumentà a probabilità di sangu durante è dopu a chirurgia. Smette di aduprà u pinu marittimu almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
U pinu maritimu puderia diminuisce i livelli di zuccheru in sangue. I medicazione per u diabete sò ancu usati per abbassà u zuccherinu in sangue. Piglià u pinu marittimu cù i medicazione per a diabetes pò causà u zuccherinu in sangue troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.

Alcuni medicamenti aduprati per a diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), è altri. U meccanisimu di azzione ùn hè chjaru.
Medicazione chì diminuisce u sistema immunitariu (Immunosupressori)
U pinu maritimu pare cresce u sistema immunitariu. Aumentendu u sistema immunitariu, u pinu marittimu pò diminuì l'efficacità di i medicinali chì diminuiscenu u sistema immunitariu.

Alcuni farmaci chì diminuenu u sistema immunitariu includenu azatioprina (Imuran), basiliximab (Simulect), ciclosporina (Neoral, Sandimmune), daclizumab (Zenapax), muromonab-CD3 (OKT3, Orthoclone OKT3), micofenolato (CellCept), tacrolimus (FK506, Prograf ), sirolimus (Rapamune), prednisone (Deltasone, Orasone), corticosteroidi (glucocorticoidi), è altri.
Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
U pinu maritimu puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Piglià u pinu marittimu cù i medicazione chì rallentanu ancu a coagulazione puderebbenu aumentà e probabilità di contusioni è sangu.

Alcuni medicamenti chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), dalteparina (Fragmin), enoxaparina (Lovenox), eparina, ticlopidina (Ticlida), warfarina (Coumadin), è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
U pinu maritimu pò abbassà i livelli di glucosiu in sangue. U so usu cù altre erbe o supplementi chì anu u stessu effettu puderia causà chì i livelli di zuccheru in sangue scendinu troppu bassu. Alcune erbe è supplementi chì ponu abbassà u zuccherinu in sangue includenu l'acidu alfa-lipoicu, u cromu, a grippa di u diavulu, u fienu grecu, l'agliu, a gomma guar, a castagna equina, u ginseng Panax, u psyllium, u ginseng siberianu, è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
Aduprà u pinu marittimu cun erbe chì ponu rallentà a coagulazione di u sangue puderia aumentà u risicu di sanguinamentu in alcune persone. Queste erbe includenu angelica, clove, danshen, agliu, zenzeru, ginkgo, Panax ginseng, è altri.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

ADULTI

DA BOCCA:
  • Astma: 1 mg di un estratto di corteccia di pinu marittimu standardizatu per libbra di pesu corporeu, finu à un massimu di 200 mg / ghjornu, hè statu datu in duie dosi divise per un mese. Inoltre, 50 mg di u listessu estrattu sò stati aduprati duie volte à ghjornu per 6 mesi.
  • Prestazione atletica: 100-200 mg un estratto di corteccia di pinu marittimu standardizatu hè statu adupratu ogni ghjornu per 1-2 mesi.
  • Cattiva circulazione chì pò fà gonfà e gambe (insufficienza venosa cronica o CVI): 45-360 mg di un estratto di corteccia di pinu marittimu standardizatu hè statu presu ogni ghjornu in un massimu di trè dosi divisi per 3-12 settimane.
ZITELLI

DA BOCCA:
  • Astma: 1 mg di un estratto di corteccia di pinu marittimu standardizatu per libbra di pesu corporeu hè statu presu in duie dosi divise per 3 mesi da i zitelli è l'adulescenti di 6-18 anni.
Tanini Condensati, Écorce de Pin, Écorce de Pin Maritime, Extrait d'Écorce de Pin, French Marine Pine Bark Extract, French Maritime Pine Bark Extract, Leucoanthocyanidins, Maritime Bark Extract, Oligomères de Procyanidine, Oligomères Procyanidoliques, Oligomeric Proanthocyanids, OPC, OPC, OPC, OPC, OPC, OPC, OPC, OPC, , PCO, PCO, Corteccia di Pinu, Estratto di Corteccia di Pinu, Pinus pinaster, Pinus maritima, Proanthocyanidines Oligomériques, Procyanidin Oligomers, Procyanodolic Oligomers, Pycnogenol, Pycnogénol, Pygenol, Tannins Condensés.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Aldret RL, Bellar D.Un Doppiu Cecu, Studiu Cross-Over per Esaminà l'effetti di l'Estrattu di Pinu Marittimu nantu à e Prestazioni di Eserciziu è Inflammazione Posteserciziu, Stress Oxidativu, Dolore Musculare, è Danni. J Diet Suppl. 2020; 17: 309-20. Vede astrattu.
  2. Cesarone MR, Belcaro G, Agus GB, et al. Insufficiency venosa crònica è microangiopatia venosa: gestione cù compressione è Pycnogenol®. Minerva Cardioangiol. 2019; 67: 280-7. Vede astrattu.
  3. Hu S, Hosoi M, Belcaro G, et al. Gestione di a sindrome di Raynaud primaria lieve: supplementazione cù Pycnogenol®. Minerva Cardioangiol. 2019; 67: 392-8. Vede astrattu.
  4. Cesarone MR, Belcaro G, Hosoi M, et al. Gestione supplementare cù Pycnogenol® in a malattia di Parkinson per prevene u deterioramentu cognitivo. J Neurosurg Sci. 2020; 64: 258-62. Vede astrattu.
  5. Vinciguerra G, Belcaro G, Feragalli B, et al. PycnoRacer®, una bevanda fitness chì include Pycnogenol®, migliora a recuperazione è a furmazione in u test Cooper. Panminerva Med 2019; 61: 457-63. Vede astrattu.
  6. Belcaro G, Cesarone MR, Cornelli U, et al. Xerostomia: prevenzione cù supplementazione Pycnogenol®: un studiu pilotu. Minerva Stomatol. 2019; 68: 303-7. Vede astrattu.
  7. Cesarone MR, Belcaro G, Scipione C, et al. Prevenzione di a secchezza vaginale in donne perimenopausali. Supplementazione cù Lady Prelox®. Minerva Ginecol. 2019; 71: 434-41. Vede astrattu.
  8. Pourmasoumi M, Hadi A, Mohammadi H, Rouhani MH. Effettu di a supplementazione di pycnogenol nantu à a pressione sanguigna: Una rivista sistematica è metanàlisi di i prucessi clinichi. Phytother Res. 2020; 34: 67-76. Vede astrattu.
  9. Fogacci F, Tocci G, Sahebkar A, Presta V, Banach M, Cicero AFG. Effettu di Pycnogenol nantu à a Pressione Sanguinaria: Risultati da una Revisione Sistematica Cumpatibile PRISMA è Meta-Analisi di Studii Clinici Randomizzati, Doppiu Cecciu, Controllati da Placebo. Angiologia. 2020; 71: 217-25. Vede astrattu.
  10. Smetanka A, Stara V, Farsky I, Tonhajzerova I, Ondrejka I. Supplementazione di Pycnogenol cum'è trattamentu aghjuntu per a disfunzione sessuale indotta da antidepressivi. Physiol Int. 2019; 106: 59-69. Vede astrattu.
  11. Luzzi R, Belcaro G, Hu S, et al. Efficacità di a supplementazione di Pycnogenol in fasi di remissione di u sindrome di Sjögren. Minerva Cardioangiol. 2018; 66: 543-546. doi: 10.23736 / S0026-4725.18.04638-8. Vede astrattu.
  12. Ledda A, Belcaro G, Feragalli B, et al. Ipertrofia prostatica benigna: A supplementazione di Pycnogenol migliora i sintomi di a prostata è u volumu residuale di a vescica. Minerva Med. 2018; 109: 280-284. Vede astrattu.
  13. Hu S, Belcaro G, Ledda A, et al. Sindrome di Behçet: effetti di a supplementazione di Pycnogenol durante e fasi di regressione. Minerva Cardioangiol. 2018; 66: 386-390. Vede astrattu.
  14. Hadi A, Pourmasoumi M, Mohammadi H, Javaheri A, Rouhani MH. L'impattu di a supplementazione di pycnogenol nantu à i lipidi di plasma in l'omu: Una stima sistematica è metanàlisi di i prucessi clinichi. Phytother Res. 2019; 33: 276-287. Vede astrattu.
  15. Feragalli B, Dugall M, Luzzi R, et al. Pycnogenol: gestione supplementare di l'artrosi sintomatica cun un patch. Un studiu di registru osservativu. Minerva Endocrinol. 2019; 44: 97-101. Vede astrattu.
  16. Belcaro G, Dugall M, Hu S, et al. Prevenzione di a trombosi venosa recurrente è di u sindromu post-tromboticu. Minerva Cardioangiol. 2018; 66: 238-245. Vede astrattu.
  17. Belcaro G, Cornelli U, Dugall, M, Hosoi M, Cotllese R, Feragalli B. Voli à longu andà, edema è eventi trombotici: prevenzione cù calze è supplementazione di Pycnogenol (Studiu di Registru LONFLIT). Minverva Cardioangiologica. 2018 Apr; 66: 152-9. Vede astrattu.
  18. Ezzikouri S, Nishimura T, Kohara M, et al. Effetti inibitori di Pycnogenol nantu à a replica di u virus di l'epatite C. Antivirali Res. 2015 Jan; 113: 93-102. Vede astrattu.
  19. Belcaro G, Luzzi R, Hu S, et al. A migliurazione di i segni è di i sintomi in i pazienti cù psoriasi cun supplementazione di Pycnogenol. Panminerva Med. 2014 Mar; 56: 41-8. Vede astrattu.
  20. Belcaro G, Gizzi G, Pellegrini L, et al. Pycnogenol in emorroidi sintomatiche postpartum. Minerva Ginecol. 2014 Feb; 66: 77-84. Vede astrattu.
  21. Belcaro G, Dugall M, Hosol M, et al. Pycnogenol è centella asiatica per a progressione di l'aterosclerosi asintomatica. Int Angiol. 2014 Feb; 33: 20-6. Vede astrattu.
  22. Ikuyama S, Fan B, Gu J, Mukae K, Watanabe H.Meccanismu moleculare di l'accumulazione di lipidi intracellulari: effettu suppressivu di Pycnogenol in cellule di u fegatu. Alimenti Funzionali in Salute è Malattie 203; 3: 353-364.
  23. Luzzi R, Belcaro G, Hu S, et al. A migliurazione di i sintomi è di u flussu di coghju cù Pycnogenol in i malati cù a malattia di Meniere è l'acufene. Minerva Med. 2014 di ghjugnu; 105: 245-54. Vede astrattu.
  24. Belcaro G, Cesarone R, Steigerwalt J, et al. Jet-lag: prevenzione cù Pycnogenol. Rapportu preliminariu: valutazione in individui sani è in pazienti ipertensivi. Minerva Cardioangiol. 2008 d'ottobre; 56 (5 Suppl): 3-9. Vede astrattu.
  25. Matsumori A, Higuchi H, Shimada M. L'estratto di corteccia di pinu marittimu francese inibisce a replicazione virale è impedisce u sviluppu di a miocardite virale. J Card Falla. 2007 Nov; 13: 785-91. Vede astrattu.
  26. Belcaro G, Luzzi R, Dugall M, Ippolito E, Saggino A. Pycnogenol migliora a funzione cognitiva, l'attenzione, e prestazioni mentali è abilità professionali specifiche in prufessiunali sani di 35-55 anni. J Neurosurg Sci. 2014 Dic; 58: 239-48. Vede astrattu.
  27. Sarikaki V, Rallis M, Tanojo H, et al. Assorbimentu percutanicu in vitro di estrattu di corteccia di pinu (Pycnogenol) in a pelle umana. J Toxicol 2004; 23: 149-158.
  28. Luzzi R, Belcaro G, Hosoi M, et al. Nurmalizazione di fattori di risicu cardiovascolari in donne pre-menopausa cù Pycnogenol. Minerva Ginecol. 2017 Feb; 69: 29-34. Vede astrattu.
  29. Valls RM, Llaurado E, Fernandez-Castillo S, et al. Effetti di estrattu riccu in procianidina à pocu pesu moleculare da corteccia marittima francese nantu à fattori di risicu di malatie cardiovascolari in soggetti ipertensivi in ​​tappa-1: randomized, double-blind, crossover, trial di interventu controllatu da placebo. Fitomedicina. 2016 Nov 15; 23: 1451-61. Vede astrattu.
  30. Hosoi M, Belcaro G, Saggino A, Luzzi R, Dugall M, Feragalli B. Supplementazione Pycnogenol in disfunzione cognitiva minima. J Nuerosurg Sci. 2018 di ghjugnu; 62: 279-284. Vede astrattu.
  31. Belcaro G, Dugall M, Ippolito E, Hus S, Saggino A, Feragalli B. U studiu COFU3.U miglioramentu di a funzione cognitiva, di l'attenzione, di e prestazioni mentali cù Pycnogenol in sughjetti sani (55-70) cun elevatu stress ossidativu. J Neurosurg Sci 2015 Dic; 59: 437-46.
  32. Belcaro G, Dugall M. Preservazione di a massa musculare è di forza in sughjetti anziani cù supplementazione di Pycnogenol. Minerva Ortopedica e Traumatologica 2016 Sept; 67: 124-30.
  33. Belcaro G, Dugall M, Luzzi R, Ippolito E, Cesarone MR. Varices Postpartum: supplementazione cù pycnogenol o compressione elastica-A 12-month follow-up. Int J Angiol. 2017 Mar; 26: 12-19. Vede astrattu.
  34. Belcaro G, Gizzi G, Pellegrini L, et al. A supplementazione di Pycnogenol migliora u cuntrollu di i sintomi di u sindrome di l'intestione irritabile. Panminerva Med. 2018 di ghjugnu; 60: 65-89. Vede astrattu.
  35. Belcaro G. Un paragone clinicu di pycnogenol, antistax, è calza in insufficienza venosa cronica. Int J Angiol. Dic 2015; 24: 268-74. Epub 2015 Jul 15. Vede u abstract.
  36. Taxon: Pinus pinaster Aiton. Sistema Naziunale di Germoplasma Vegetale di i Stati Uniti. Disponibile à: https://npgsweb.ars-grin.gov/gringlobal/taxonomydetail.aspx?28525. Accessu à 29 di Maghju, 2018.
  37. Vinciguerra G, Belcaro G, Bonanni E, et al. Valutazione di l'effetti di a supplementazione cù Pycnogenol nantu à a forma fisica in sughjetti normali cù u Test di Forma Fisica di l'Armata è in e prestazioni di atleti in u triathlon di 100 minuti. J Sports Med Phys Fitness 2013; 53: 644-54. Vede astrattu.
  38. Sahebkar A. Una stima sistematica è metanàlisi di l'effetti di pycnogenol nantu à i lipidi di plasma. J Cardiovasc Pharmacol Ther 2014; 19: 244-55. Vede astrattu.
  39. Khurana H, Pandey RK, Saksena AK, Kumar A. Una valutazione di vitamina E è pycnogenol in i zitelli chì soffrenu di mucositis orale durante a chimioterapia di u cancer. Dis orale 2013; 19: 456-64. Vede astrattu.
  40. Bottari A, Belcaro G, Ledda A, et al. Lady Prelox migliora a funzione sessuale in donne generalmente sane di età riproduttiva. Minerva Ginecol 2013; 65: 435-44. Vede astrattu.
  41. Belcaro G, Shu H, Luzzi R, et al. Migliurà u fretu cumunu cù Pycnogenol: un studiu di registru invernale. Panminerva Med 2014; 56: 301-8. Vede astrattu.
  42. Belcaro G, Dugall M, Luzzi R, Hosoi M, Corsi M. Migliuramenti di u tonu venoso cun pycnogenol in insufficienza venosa cronica: un studiu ex vivo su segmenti venosi. Int J Angiol 2014; 23: 47-52. Vede astrattu.
  43. Belcaro G, Cornelli U, Luzzi R, et al. A supplementazione di Pycnogenol migliora i fattori di risicu per a salute in i sughjetti cun sindrome metabolicu. Phytother Res 2013; 27: 1572-8. Vede astrattu.
  44. Asmat U, Abad K, Ismail K. Diabetes mellitus è stress oxidativu-una rivista concisa. Saudi Pharma J 2015. Disponibile à: http://dx.doi.org/10.1016/j.jsps.2015.03.013.
  45. Maritim AC, Sanders RA, Watkins JB 3a. Diabetes, stress ossidativu è antioxidanti: una rivista. J Biochem Mol Toxicol 2003; 17: 24-38. Vede astrattu.
  46. Farid R, Mirfeizi Z Mirheidari M Z Rezaieyazdi Mansouri H Esmaelli H. A supplementazione Pycnogenol® riduce u dolore è a rigidità è migliora a funzione fisica in adulti cù osteoartrite di ghjinochju. Nutrition Research 2007; 27: 692-697.
  47. Roseff SJ, Gulati R. Migliuramentu di a qualità di u sperma da u picnogenolu. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 33-36.
  48. Durackova, B. Trebatický V. Novotný I. Žit®anová J. Breza. Miglioramentu di u metabolismu lipidicu è di a funzione erettile da Pycnogenol®, estrattu da a corteccia di Pinus pinaster in pazienti chì soffrenu di disfunzione erettile - un studiu pilotu. Nutrition Research 2003; 23: 1189-1198.
  49. Hosseini S, Pishnamazi S Sadrzadeh SMH Farid F Farid R Watson RR. Pycnogenol in a gestione di l'asma. J Medicinal Food 2001; 4: 201-209.
  50. Durackova, Z., Trebaticky, B., Novotny, V., Zitnanova, A., è Breza, J. Metabolisimu lipidicu è disfunzione erettile migliurà da Pycnogenol (R), estrattu da a corteccia di Pinus pinaster in pazienti chì soffrenu di disfunzione erettile - un studiu pilotu. Nutr.Res. 2003; 23: 1189-1198.
  51. Kohama T, Negami M. Effettu di l'Estrattu di Corteccia di Pinu Marittimu Francese à Bassa dosi nantu à a Sindrome Climatterica in Donne Perimenopauuse 170: Un Pruvenimentu Randomizatu, Doppiu Cecu, Controllatu Placebo. J Riproduttivu Med 2013; 58: 39-47.
  52. Schmidtke I, Schoop W. Pycnogenol: edema di stasi è u so trattamentu medicu. Schweizerische Zeitschrift fur GanzheitsMedizin 1995; 3: 114-115.
  53. Hosseini, S., Lee, J., Sepulveda, RT, Fagan, T., Rohdewald, P., è Watson, RR A randomized, double blind, placebo controlatu, prospective 16 week crossover study to determine the role of Pycnogenol (R ) in mudificà a pressione di sangue in i pazienti ligeramente ipertesi. Nutr.Res. 2001; 21: 67-76.
  54. Wang S, Tan D Zhao Y et al. L'effettu di pycnogenol nantu à a microcirculazione, a funzione piastrinica è u miocardiu ischemicu in i pazienti cù malatie di l'arteria coronaria. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 19-25.
  55. Wei, Z., Peng, Q., è Lau, B. Pycnogenol aumenta e difese antioxidanti di e cellule endoteliali. Rapportu Redox 1997; 3: 219-224.
  56. Virgili, F., Kobuchi, H., è Packer, L. Procyanidins estratti da Pinus maritima (Pycnogenol): scavengers di spezie radicali liberi è modulatori di u metabolismu di l'ossidu di azotu in macrofagi murini RAW 264.7 attivati. Free Radic. Biol Med 1998; 24 (7-8): 1120-1129. Vede astrattu.
  57. Macrides, T. A., Shihata, A., Kalafatis, N., e Wright, P. F. Un paragone di e pruprietà scavenging radicali idrossilichi di u sterile di bile di squalo 5 beta-scymnol è di i picnogenoli vegetali. Biochem Mol Biol Int 1997; 42: 1249-1260. Vede astrattu.
  58. Noda, Y., Anzai, K., Mori, A., Kohno, M., Shinmei, M., and Packer, L. Hydroxyl and superoxide anion radical scavenging activities of natural source antioxidants using the computerized JES-FR30 ESR spectrometer system . Biochem Mol Biol Int 1997; 42: 35-44. Vede astrattu.
  59. Furumura, M., Sato, N., Kusaba, N., Takagaki, K., è Nakayama, J. Amministrazione orale di estrattu di corteccia di pinu marittimu francese (Flavangenol ((R))) migliora i sintomi clinichi in a pelle facciale fotovechjata. Clin.Interv.Aging 2012; 7: 275-286. Vede astrattu.
  60. Perera, N., Liolitsa, D., Iype, S., Croxford, A., Yassin, M., Lang, P., Ukaegbu, O., and van, Issum C. Flebotonics for hemorrhoids. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2012; 8: CD004322. Vede astrattu.
  61. Schoonees, A., Visser, J., Musekiwa, A., è Volmink, J. Pycnogenol (R) (estrattu di corteccia di pinu marittimu francese) per u trattamentu di disordini cronichi. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2012; 4: CD008294. Vede astrattu.
  62. Schoonees, A., Visser, J., Musekiwa, A., è Volmink, J. Pycnogenol ((R)) per u trattamentu di disordini cronici. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2012; 2: CD008294. Vede astrattu.
  63. Marini, A., Grether-Beck, S., Jaenicke, T., Weber, M., Burki, C., Formann, P., Brenden, H., Schonlau, F., e Krutmann, J. Pycnogenol (R ) L'effetti nantu à l'elasticità di a pelle è l'idratazione coincidenu cù l'espressioni geniche aumentate di u collagenu di tip I è di l'acidu ialuronicu sintasi in donne. Skin Pharmacol. Physiol 2012; 25: 86-92. Vede astrattu.
  64. Mach, J., Midgley, A. W., Dank, S., Grant, R. S., è Bentley, D. J. L'effettu di a supplementazione antioxidante nantu à a fatigue durante l'eserciziu: rolu potenziale per NAD + (H). Nutrienti. 2010; 2: 319-329. Vede astrattu.
  65. Enseleit, F., Sudano, I., Periat, D., Winnik, S., Wolfrum, M., Flammer, AJ, Frohlich, GM, Kaiser, P., Hirt, A., Haile, SR, Krasniqi, N ., Matter, CM, Uhlenhut, K., Hogger, P., Neidhart, M., Luscher, TF, Ruschitzka, F., è Noll, G. Effetti di Pycnogenol nantu à a funzione endoteliale in i malati cù malatie coronaria stabile: studiu doppiu-cecu, randomizatu, controllatu da placebo, cross-over. Eur.Heart J. 2012; 33: 1589-1597. Vede astrattu.
  66. Luzzi, R., Belcaro, G., Zulli, C., Cesarone, MR, Cornelli, U., Dugall, M., Hosoi, M., è Feragalli, B. A supplementazione di Pycnogenol (R) migliora a funzione cognitiva, l'attenzione è prestazione mentale in i studienti. Panminerva Med. 2011; 53 (3 Suppl 1): 75-82. Vede astrattu.
  67. Errichi, S., Bottari, A., Belcaro, G., Cesarone, MR, Hosoi, M., Cornelli, U., Dugall, M., Ledda, A., e Feragalli, B. Supplementation with Pycnogenol (R) migliurà i segni è i sintomi di a transizione di a menopausa. Panminerva Med. 2011; 53 (3 Suppl 1): 65-70. Vede astrattu.
  68. Belcaro, G., Luzzi, R., Cesinaro Di, Rocco P., Cesarone, MR, Dugall, M., Feragalli, B., Errichi, BM, Ippolito, E., Grossi, MG, Hosoi, M., Errichi , S., Cornelli, U., Ledda, A., è Gizzi, G. Pycnogenol (R) miglioramenti in a gestione di l'asma. Panminerva Med. 2011; 53 (3 Suppl 1): 57-64. Vede astrattu.
  69. Errichi, BM, Belcaro, G., Hosoi, M., Cesarone, MR, Dugall, M., Feragalli, B., Bavera, P., Hosoi, M., Zulli, C., Corsi, M., Ledda, A., Luzzi, R., è Ricci, A. Prevenzione di u sindromu post-tromboticu cù Pycnogenol (R) in un studiu di dodici mesi. Panminerva Med. 2011; 53 (3 Suppl 1): 21-27. Vede astrattu.
  70. Aoki, H., Nagao, J., Ueda, T., Strong, JM, Schonlau, F., Yu-Jing, S., Lu, Y., e Horie, S. Valutazione clinica di un supplementu di Pycnogenol (R ) è L-arginina in pazienti giappunesi cun disfunzione erettile lieve à moderata. Phytother.Res. 2012; 26: 204-207. Vede astrattu.
  71. Ohkita, M., Kiso, Y., è Matsumura, Y. Farmacologia in alimenti sani: miglioramentu di a funzione endoteliale vascolare da l'estratto di corteccia di pinu marittimu francese (Flavangenol). J.Pharmacol.Sci. 2011; 115: 461-465. Vede astrattu.
  72. Dvorakova, M., Paduchova, Z., Muchova, J., Durackova, Z., è Collins, A. R. Cumu pycnogenol (R) influenza u danu oxidativu à u DNA è a so capacità di riparazione in anziani? Praga.Med.Rep. 2010; 111: 263-271. Vede astrattu.
  73. Henrotin, Y., Lambert, C., Couchourel, D., Ripoll, C., è Chiotelli, E. Nutraceuticals: rappresentanu una nova era in a gestione di l'artrosi? - una rivista narrativa da e lezioni pigliate cù cinque prudutti. Osteoartrite. Cartilagine. 2011; 19: 1-21. Vede astrattu.
  74. Pavone, C., Abbadessa, D., Tarantino, M. L., Oxenius, I., Lagana, A., Lupo, A., and Rinella, M. [Associating Serenoa repens, Urtica dioica and Pinus pinaster. Seguretat è efficacità in u trattamentu di sintomi urinarii inferiori. Studiu prospettivu nantu à 320 pazienti]. Urologia. 2010; 77: 43-51. Vede astrattu.
  75. Drieling, R. L., Gardner, C. D., Ma, J., Ahn, D. K., è Stafford, R. S. Nisun effetti benefiziu di l'estratti di corteccia di pinu nantu à i fattori di risicu di malatie cardiovascolari. Arch.Intern.Med. 27-09-2010; 170: 1541-1547. Vede astrattu.
  76. Reuter, J., Wolfle, U., Korting, H. C., è Schempp, C. Chì pianta per quale malatia di a pelle? Parte 2: Dermatofiti, insufficienza venosa cronica, fotoprotezzione, cheratosi actiniche, vitiligo, perdita di capelli, indicazioni cosmetiche. J.Dtsch.Dermatol.Ges. 2010; 8: 866-873. Vede astrattu.
  77. Grossi, MG, Belcaro, G., Cesarone, MR, Dugall, M., Hosoi, M., Cacchio, M., Ippolito, E., e Bavera, P. Miglioramentu in u flussu cochleare cù Pycnogenol (R) in i pazienti cù tinnitus: una valutazione pilotu. Panminerva Med. 2010; 52 (2 Suppl 1): 63-67. Vede astrattu.
  78. Stuard, S., Belcaro, G., Cesarone, MR, Ricci, A., Dugall, M., Cornelli, U., Gizzi, G., Pellegrini, L., e Rohdewald, PJ A funzione renale in u sindrome metabolicu pò esse migliuratu cù Pycnogenol (R). Panminerva Med. 2010; 52 (2 Suppl 1): 27-32. Vede astrattu.
  79. Cesarone, MR, Belcaro, G., Rohdewald, P., Pellegrini, L., Ledda, A., Vinciguerra, G., Ricci, A., Ippolito, E., Fano, F., Dugall, M., Cacchio , M., Di, Renzo A., Hosoi, M., Stuard, S., è Corsi, M. Migliuramentu di i segni è sintomi di insufficienza venosa cronica è microangiopatia cun Pycnogenol: un studiu prospetticu, cuntrullatu. Fitomedicina. 2010; 17: 835-839. Vede astrattu.
  80. Cesarone, MR, Belcaro, G., Stuard, S., Schonlau, F., Di, Renzo A., Grossi, MG, Dugall, M., Cornelli, U., Cacchio, M., Gizzi, G., et Pellegrini, L. Flussu è funzione renali in ipertensione: effetti protettivi di pycnogenol in participanti ipertensivi - un studiu cuntrullatu. J.Cardiovasc.Pharmacol.Ther. 2010; 15: 41-46. Vede astrattu.
  81. Belcaro, G., Cesarone, MR, Errichi, B., Di, Renzo A., Grossi, MG, Ricci, A., Dugall, M., Cornelli, U., Cacchio, M., et Rohdewald, P. Pycnogenol trattamentu di episodi emorroidali acuti. Phytother.Res. 2010; 24: 438-444. Vede astrattu.
  82. Steigerwalt, R., Belcaro, G., Cesarone, MR, Di, Renzo A., Grossi, MG, Ricci, A., Dugall, M., Cacchio, M., et Schonlau, F. Pycnogenol améliore la microcirculation, l'œdème rétinien , è acuità visuale in a retinopatia diabetica iniziale. J.Ocul.Pharmacol.Ther. 2009; 25: 537-540. Vede astrattu.
  83. Belcaro, G., Cesarone, M., Silvia, E., Ledda, A., Stuard, S., GV, Dougall, M., Cornelli, U., Hastings, C., e Schonlau, F. Reliv Glucaffect per 8 settimane hà significativamente abbassatu u glucosiu in sangue è u pesu di u corpu in 50 sughjetti. Phytother.Res. 29-04-2009; Vede astrattu.
  84. Rucklidge, J. J., Johnstone, J., è Kaplan, B. J. Approcci di supplementazione di nutrienti in u trattamentu di ADHD. Expert.Rev.Neurother. 2009; 9: 461-476. Vede astrattu.
  85. Zibadi, S., Rohdewald, P. J., Park, D., è Watson, R. R. Riduzione di fattori di risicu cardiovascolari in sughjetti cun diabete di tip 2 da supplementazione di Pycnogenol. Nutr.Res. 2008; 28: 315-320. Vede astrattu.
  86. Belcaro, G., Cesarone, MR, Errichi, S., Zulli, C., Errichi, BM, Vinciguerra, G., Ledda, A., Di Renzo, A., Stuard, S., Dugall, M., Pellegrini , L., Gizzi, G., Ippolito, E., Ricci, A., Cacchio, M., Cipollone, G., Ruffini, I., Fano, F., Hosoi, M., and Rohdewald, P. Variations in a proteina C-reattiva, i radicali liberi di plasma è i valori di fibrinogeni in i pazienti cù osteoartrite trattati cù Pycnogenol. Redox.Rep. 2008; 13: 271-276. Vede astrattu.
  87. Ryan, J., Croft, K., Mori, T., Wesnes, K., Spong, J., Downey, L., Kure, C., Lloyd, J., è Stough, C. Un esame di l'effetti di l'antioxidante Pycnogenol nantu à e prestazioni cognitive, prufilu lipidicu siericu, biomarcatori di stress endocrinologicu è ossidativu in una populazione anziana. J Psychopharmacol. 2008; 22: 553-562. Vede astrattu.
  88. Cisar, P., Jany, R., Waczulikova, I., Sumegova, K., Muchova, J., Vojtassak, J., Durackova, Z., Lisy, M., è Rohdewald, P. Effettu di l'estratti di corteccia di pinu (Pycnogenol) nantu à i sintomi di l'artrosi di u ghjinochju. Phytother.Res. 2008; 22: 1087-1092. Vede astrattu.
  89. Suzuki N. studiu doppiu cecu, cuntrullatu da placebo. J Reprod.Med. 2008; 53: 338-346. Vede astrattu.
  90. Belcaro, G., Cesarone, MR, Errichi, S., Zulli, C., Errichi, BM, Vinciguerra, G., Ledda, A., Di Renzo, A., Stuard, S., Dugall, M., Pellegrini , L., Errichi, S., Gizzi, G., Ippolito, E., Ricci, A., Cacchio, M., Cipollone, G., Ruffini, I., Fano, F., Hosoi, M., and Rohdewald, P. Trattamentu di l'artrosi cù Pycnogenol. U SVOS (San Valentino Osteo-arthrosis Study). Valutazione di segni, sintomi, prestazioni fisiche è aspetti vascolari. Phytother.Res. 2008; 22: 518-523. Vede astrattu.
  91. Dvorakova, M., Jezova, D., Blazicek, P., Trebaticka, J., Skodacek, I., Suba, J., Iveta, W., Rohdewald, P., e Durackova, Z.Catecholamine urinarie in i zitelli cun deficit di attenzione iperattività (ADHD): modulazione da un estrattu polifenolicu da corteccia di pinu (pycnogenol). Nutr. Neurosci. 2007; 10 (3-4): 151-157. Vede astrattu.
  92. Nikolova, V., Stanislavov, R., Vatev, I., Nalbanski, B., e Punevska, M. [Parametri di sperma in sterilità idiopatica maschile dopu u trattamentu cù prelox]. Akush.Ginekol. (Sofiia) 2007; 46: 7-12. Vede astrattu.
  93. Cesarone, MR, Belcaro, G., Rohdewald, P., Pellegrini, L., Ledda, A., Vinciguerra, G., Ricci, A., Gizzi, G., Ippolito, E., Fano, F., Dugall , M., Acerbi, G., Cacchio, M., Di Renzo, A., Hosoi, M., Stuard, S., è Corsi, M. Rapidu allevamentu di i segni / sintomi in microangiopatia venosa cronica cù pycnogenol: un prospettivu , studiu cuntrullatu. Angiologia 2006; 57: 569-576. Vede astrattu.
  94. Chovanova, Z., Muchova, J., Sivonova, M., Dvorakova, M., Zitnanova, I., Waczulikova, I., Trebaticka, J., Skodacek, I., et Durackova, Z. Effect of polyphenolic extract, Pycnogenol, à u livellu di 8-oxoguanina in i zitelli chì soffrenu di disordine di deficit d'attenzione / iperattività. Free Radic.Res 2006; 40: 1003-1010. Vede astrattu.
  95. Dvorakova, M., Sivonova, M., Trebaticka, J., Skodacek, I., Waczulikova, I., Muchova, J., e Durackova, Z. in i zitelli chì soffrenu di disordine da deficit di attenzione iperattività (ADHD) Redox.Rep. 2006; 11: 163-172. Vede astrattu.
  96. Voss, P., Horakova, L., Jakstadt, M., Kiekebusch, D., è Grune, T. Ferritin oxidation and degradation proteasomal: protection by antioxidants. Free Radic.Res 2006; 40: 673-683. Vede astrattu.
  97. Belcaro, G., Cesarone, MR, Errichi, BM, Ledda, A., Di, Renzo A., Stuard, S., Dugall, M., Pellegrini, L., Gizzi, G., Rohdewald, P., Ippolito , E., Ricci, A., Cacchio, M., Cipollone, G., Ruffini, I., Fano, F., et Hosoi, M. Ulcères diabétiques: amélioration microcirculatoire et guérison plus rapide avec pycnogenol. Clin.Appl.Thromb.Hemost. 2006; 12: 318-323. Vede astrattu.
  98. Ahn, J., Grun, I. U., è Mustapha, A. Effetti di l'estratti di piante nantu à a crescita microbiana, u cambiamentu di culore, è l'ossidazione di lipidi in u manzo cottu. Microbiol Alimentariu. 2007; 24: 7-14. Vede astrattu.
  99. Grimm, T., Skrabala, R., Chovanova, Z., Muchova, J., Sumegova, K., Liptakova, A., Durackova, Z., e Hogger, P. Farmacocinetica di dose unica e multipla di estratto di corteccia di pinu marittimu (pycnogenol) dopu l'amministrazione orale à volontarii sani. BMC.Clin Pharmacol 2006; 6: 4. Vede astrattu.
  100. Cesarone, MR, Belcaro, G., Rohdewald, P., Pellegrini, L., Ledda, A., Vinciguerra, G., Ricci, A., Gizzi, G., Ippolito, E., Fano, F., Dugall , M., Acerbi, G., Cacchio, M., Di Renzo, A., Hosoi, M., Stuard, S., è Corsi, M. Comparazione di Pycnogenol è Daflon in u trattamentu di l'insufficienza venosa crònica: una prospettiva, cuntrullata studiu. Clin Appl Thromb.Hemost. 2006; 12: 205-212. Vede astrattu.
  101. Trebaticka, J., Kopasova, S., Hradecna, Z., Cinovsky, K., Skodacek, I., Suba, J., Muchova, J., Zitnanova, I., Waczulikova, I., Rohdewald, P., è Durackova, Z. Trattamentu di ADHD cù estrattu di corteccia di pinu marittimu francese, Pycnogenol. Eur.Child Adolescente. Psichiatria 2006; 15: 329-335. Vede astrattu.
  102. Chayasirisobhon, S. Utilizazione di un estrattu di corteccia di pinu è di un pruduttu cumbinante di vitamine antiossidanti cum'è terapia per a migraña in pazienti refrattarii à medicazione farmacologica. Cefalea 2006; 46: 788-793. Vede astrattu.
  103. Grimm, T., Chovanova, Z., Muchova, J., Sumegova, K., Liptakova, A., Durackova, Z., e Hogger, P. Inibizione di l'attivazione NF-kappaB è a secrezione MMP-9 da u plasma di l'umanu vuluntarii dopu ingestione di estrattu di corteccia di pinu marittimu (Pycnogenol). J Inflamm. (Lond) 2006; 3: 1. Vede astrattu.
  104. Schafer, A., Chovanova, Z., Muchova, J., Sumegova, K., Liptakova, A., Durackova, Z., e Hogger, P. Inibizione di l'attività COX-1 è COX-2 da plasma di vuluntarii umani dopu ingestione di estrattu di corteccia di pinu marittimu francese (Pycnogenol). Biomed.Pharmacother. 2006; 60: 5-9. Vede astrattu.
  105. Belcaro, G., Cesarone, MR, Errichi, BM, Ledda, A., Di Renzo, A., Stuard, S., Dugall, M., Pellegrini, L., Rohdewald, P., Ippolito, E., Ricci , A., Cacchio, M., Ruffini, I., Fano, F., è Hosoi, M. Ulcere venose: migliurazione microcirculatoria è guarigione più rapida cù l'usu lucale di Pycnogenol. Angiologia 2005; 56: 699-705. Vede astrattu.
  106. Baumann, L. Cume prevene u fotovechju? J Invest Dermatol. 2005; 125: xii-xiii. Vede astrattu.
  107. Torras, M. A., Faura, C. A., Schonlau, F., è Rohdewald, P. Attività antimicrobiana di Pycnogenol. Phytother Res 2005; 19: 647-648. Vede astrattu.
  108. Thornfeldt, C. Cosmeceuticali chì cuntenenu erbe: fattu, finzione è futuru. Dermatol. 2005; 31 (7 Pt 2): 873-880. Vede astrattu.
  109. Cesarone, MR, Belcaro, G., Rohdewald, P., Pellegrini, L., Ippolito, E., Scoccianti, M., Ricci, A., Dugall, M., Cacchio, M., Ruffini, I., Fano , F., Acerbi, G., Vinciguerra, MG, Bavera, P., Di Renzo, A., Errichi, BM, è Mucci, F. Prevention of edema in long flight with Pycnogenol. Clin Appl.Thromb.Hemost. 2005; 11: 289-294. Vede astrattu.
  110. Huang, W. W., Yang, J. S., Lin, C. F., Ho, W. J., è Lee, M. R. Pycnogenol induce differenziazione è apoptosi in cellule HL-60 di leucemia promieloidi umana. Leuk.Res 2005; 29: 685-692. Vede astrattu.
  111. Segger, D. è Schonlau, F. A supplementazione cù Evelle migliora a liscia è l'elasticità di a pelle in un studiu in doppiu orbu, cuntrullatu da placebo cù 62 donne. J Dermatolog.Trattu. 2004; 15: 222-226. Vede astrattu.
  112. Mochizuki, M. è Hasegawa, N. Pycnogenol stimula a lipolisi in e cellule 3t3-L1 per stimolazione di l'attività mediata da i recettori beta. Phytother Res 2004; 18: 1029-1030. Vede astrattu.
  113. Mochizuki, M. è Hasegawa, N. Efficacità terapeutica di pycnogenol in malatie infiammatorie sperimentali di l'intestinu. Phytother Res 2004; 18: 1027-1028. Vede astrattu.
  114. Dene, B. A., Maritim, A. C., Sanders, R. A., e Watkins, J. B., III. Effetti di u trattamentu antiossidante nantu à l'attività enzimatica di a retina di u ratu normale è diabetica. J Ocul. Pharmacol Ther 2005; 21: 28-35. Vede astrattu.
  115. Berryman, A. M., Maritim, A. C., Sanders, R. A., e Watkins, J. B., III. Influenza di u trattamentu di i topi diabetichi cù cumbinazioni di pycnogenol, beta-carotene è acidu alfa-lipoicu nantu à i parametri di u stress ossidativu. J Biochem Mol Toxicol 2004; 18: 345-352. Vede astrattu.
  116. Nelson, A. B., Lau, B. H., Ide, N., è Rong, Y. Pycnogenol inibisce u burst ossidativu di macrofagi, l'ossidazione di lipoproteine ​​è u dannu di DNA causatu da radicali idrossilici. Drug Dev.Ind Pharm 1998; 24: 139-144. Vede astrattu.
  117. Kim, Y. G. è Park, H. Y. L'effetti di Pycnogenol nantu à i danni di DNA in vitro è l'espressione di superossidu dismutase è HP1 in Escherichia coli SOD è cellule mutanti carenti di catalasi. Phytother.Res 2004; 18: 900-905. Vede astrattu.
  118. Belcaro, G., Cesarone, MR, Rohdewald, P., Ricci, A., Ippolito, E., Dugall, M., Griffin, M., Ruffini, I., Acerbi, G., Vinciguerra, MG, Bavera, P., Di Renzo, A., Errichi, BM, è Cerritelli, F. Prevenzione di a trombosi venosa è di a tromboflebite in voli à longu andà cù pycnogenol. Clin Appl.Thromb.Hemost. 2004; 10: 373-377. Vede astrattu.
  119. Siler-Marsiglio, K. I., Paiva, M., Madorsky, I., Serrano, Y., Neeley, A., è Heaton, M. B. Meccanismi di prutezzione di pycnogenol in etanol-insulted cerebellar granule cells. J Neurobiol. 2004; 61: 267-276. Vede astrattu.
  120. Ahn, J., Grun, I. U., è Mustapha, A. Attività antimicrobiale è antioxidante di estratti naturali in vitro è in carne macinata. J Food Prot. 2004; 67: 148-155. Vede astrattu.
  121. Liu, X., Wei, J., Tan, F., Zhou, S., Wurthwein, G., è Rohdewald, P. Pycnogenol, estrattu di corteccia di pinu marittimu francese, migliurà a funzione endoteliale di i pazienti ipertensivi. Life Science 1-2-2004; 74: 855-862. Vede astrattu.
  122. Zhang, D., Tao, Y., Gao, J., Zhang, C., Wan, S., Chen, Y., Huang, X., Sun, X., Duan, S., Schonlau, F., Rohdewald, P., è Zhao, B. Pycnogenol in i filtri di cigarette scavenges radicali liberi è reduce a mutagenicità è a tossicità di u fumu di tabacco in vivo. Toxicol Ind Salute 2002; 18: 215-224. Vede astrattu.
  123. Maritim, A., Dene, B. A., Sanders, R. A., e Watkins, J. B., III. Effetti di u trattamentu pycnogenol nantu à u stress ossidativu in topi diabetici indotti da streptozotocin. J Biochem Mol Toxicol 2003; 17: 193-199. Vede astrattu.
  124. Hosseini, S., Pishnamazi, S., Sadrzadeh, S. M., Farid, F., Farid, R., è Watson, R. R. Pycnogenol ((R)) in a gestione di l'asma. J Med Food 2001; 4: 201-209. Vede astrattu.
  125. Sharma, S. C., Sharma, S., è Gulati, O. P. Pycnogenol inibisce a liberazione di istamina da mastociti. Phytother Res 2003; 17: 66-69. Vede astrattu.
  126. Devaraj S. prufilu. Lipidi 2002; 37: 931-934. Vede astrattu.
  127. Roseff, S. J. Migliurà a qualità è a funzione di u sperma cun estrattu di corteccia di pinu marittimu francese. J Reprod Med 2002; 47: 821-824. Vede astrattu.
  128. Ni, Z., Mu, Y., è Gulati, O. Trattamentu di u melasma cù Pycnogenol. Phytother.Res. 2002; 16: 567-571. Vede astrattu.
  129. Kimbrough, C., Chun, M., dela, Roca G. è Lau, B. H. PYCNOGENOL chewing gum minimizza u sanguinamentu gingivale è a furmazione di placca. Fitomedicina 2002; 9: 410-413. Vede astrattu.
  130. Peng, Q. L., Buz'Zard, A. R., è Lau, B. H. Pycnogenol prutege i neuroni da l'apoptosi indotta da peptidi amiloidi-beta. Brain Res Mol Brain Res 7-15-2002; 104: 55-65. Vede astrattu.
  131. Cho, K. J., Yun, C. H., Packer, L., è Chung, A. S. Meccanismi d'inibizione di bioflavonoidi estratti da a corteccia di Pinus maritima sull'espressione di citochine proinflamatorie. Ann N Y Acad Sci 2001; 928: 141-156. Vede astrattu.
  132. Kim, H. C. è Healey, J. M. Effetti di l'estratto di corteccia di pinu amministratu à topi adulti immunosoppressi infettati da Cryptosporidium parvum. Am J Chin Med 2001; 29 (3-4): 469-475. Vede astrattu.
  133. Stefanescu, M., Matache, C., Onu, A., Tanaseanu, S., Dragomir, C., Constantinescu, I., Schonlau, F., Rohdewald, P., e Szegli, G. Pycnogenol efficacy in the treatment di i malati di lupus eritematosu sistemicu. Phytother Res 2001; 15: 698-704. Vede astrattu.
  134. Cho, KJ, Yun, CH, Yoon, DY, Cho, YS, Rimbach, G., Packer, L. è Chung, AS Effettu di bioflavonoidi estratti da a corteccia di Pinus maritima sulla produzione proinflamatoria di citochine interleuchina-1 in lipopolisaccaride stimulatu RAW 264.7. Toxicol Appl. Pharmacol 10-1-2000; 168: 64-71. Vede astrattu.
  135. Huynh, H. T. è Teel, R. W. Induzione selettiva di apoptosi in cellule di cancheru mammariu umanu (MCF-7) da pycnogenol. Anticancer Res 2000; 20: 2417-2420. Vede astrattu.
  136. Peng, Q., Wei, Z., e Lau, B. H. Pycnogenol inibisce u fattore nucleare di tumore fattore nucleare indotto da fattore nucleare kappa B è espressione di molecule di adesione in cellule endoteliali vascolari umani. Cell Mol Life Sci 2000; 57: 834-841. Vede astrattu.
  137. Araghi-Niknam, M., Hosseini, S., Larson, D., Rohdewald, P., è Watson, R. R. L'estratto di corteccia di pinu riduce l'agregazione di piastrine. Integr.Med. 3-21-2000; 2: 73-77. Vede astrattu.
  138. Moini, H., Arroyo, A., Vaya, J., è Packer, L. Effetti bioflavonoidi nantu à a catena di trasportu di l'elettroni respiratori mitocondriali è u statu redox di citocromu c. Redox.Rep 1999; 4 (1-2): 35-41. Vede astrattu.
  139. Bors, W., Michel, C., è Stettmaier, K. Studi di risonanza paramagnetica elettronica di spezie radicali di proantocianidine è esteri di gallati. Arch Biochem Biophys. 2-15-2000; 374: 347-355. Vede astrattu.
  140. Kobayashi, M. S., Han, D., è Packer, L. Antiossidanti è estratti di erbe pruteggenu e cellule neuronali HT-4 da a citotossicità indotta da glutammatu. Free Radic.Res 2000; 32: 115-124. Vede astrattu.
  141. Hasegawa, N. Stimulazione di lipolisi da pycnogenol. Phytother Res 1999; 13: 619-620. Vede astrattu.
  142. Packer, L., Rimbach, G., è Virgili, F. Attività antiossidante è proprietà biologiche di un estrattu riccu in procianidina da corteccia di pinu (Pinus maritima), pycnogenol. Free Radic. Biol Med 1999; 27 (5-6): 704-724. Vede astrattu.
  143. Huynh, H. T. è Teel, R. W. Effetti di Pycnogenol amministratu intragastricamente nantu à u metabolismu NNK in ratti F344. Anticancer Res 1999; 19 (3A): 2095-2099. Vede astrattu.
  144. Huynh, H. T. è Teel, R. W. Effetti di pycnogenol nantu à u metabolismu microsomale di a nitrosamina NNK specifica per u tabacco in funzione di l'età. Cancer Lett 10-23-1998; 132 (1-2): 135-139. Vede astrattu.
  145. Belcaro, G., Cesarone, MR, Dugall, M., Hosoi, M., Ippolito, E., Bavera, P., e Grossi, MG Investigation of Pycnogenol (R) in combinazione cù u coenzima Q10 in i pazienti cù insufficienza cardiaca (NYHA II / III). Panminerva Med 2010; 52 (2 Suppl 1): 21-25. Vede astrattu.
  146. Clark, C. E., Arnold, E., Lasserson, T. J., è Wu, T. Intervenzioni vegetali per l'asma cronica in adulti è zitelli: una rivista sistematica è metanàlisi. Prim.Care Respir.J 2010; 19: 307-314. Vede astrattu.
  147. Steigerwalt, R. D., Gianni, B., Paolo, M., Bombardelli, E., Burki, C., è Schonlau, F. Effetti di Mirtogenol nantu à u flussu di sangue oculare è l'ipertensione intraoculare in sughjetti asintomatici. Mol Vis 2008; 14: 1288-1292. Vede astrattu.
  148. Ledda, A., Belcaro, G., Cesarone, MR, Dugall, M., è Schonlau, F. Investigazione di un estrattu vegetale cumplessu per una disfunzione erettile lieve à moderata in un randomized, double-blind, placebo-cuntrollatu, parallel- studiu di bracciu. BJU.Int. 2010; 106: 1030-1033. Vede astrattu.
  149. Stanislavov, R., Nikolova, V., è Rohdewald, P. Migliuramentu di i parametri seminali cù Prelox: una prova randomizzata, doppia-ceca, controllata da placebo, cross-over. Phytother.Res 2009; 23: 297-302. Vede astrattu.
  150. Wilson D, Evans M, Guthrie N et al. Un studiu aleatoriu, doppia cecu, cuntrullatu da placebo per valutà u potenziale di pycnogenol per migliorà i sintomi di rinite allergica. Phytother Res 2010; 24: 1115-9. Vede astrattu.
  151. Belcaro G, Cesarone MR, Ricci A, et al. Cuntrollu di edema in sughjetti ipertensivi trattati cun antagonistu di calciu (nifedipina) o inibitori di enzimi di conversione di angiotensina cun pycnogenol. Clin Appl Thromb Hemost 2006; 12: 440-4. Vede astrattu.
  152. Vinciguerra G, Belcaro G, Cesarone MR, et al. Crampi è dolore musculare: prevenzione cù Pyconogenol in sughjetti normali, pazienti venosi, atleti, claudicanti è in microangiopatia diabetica. Angiologia 2006; 57: 331-9. Vede astrattu.
  153. Cesarone MR, Belcaro G, Rohdewald P, et al. Migliuramentu di a microangiopatia diabetica cun Pycnogenol: Un studiu prospetticu, cuntrullatu. Angiologia 2006; 57: 431-6. Vede astrattu.
  154. Liu X, Wei J, Tan F, et al. Effettu antidiabeticu di Pycnogenol Estratto di corteccia di pinu marittimu francese in i pazienti cun diabete di tippu II. Life Sci 2004; 75: 2505-13. Vede astrattu.
  155. Liu X, Zhou HJ, Rohdewald P. Estratto di corteccia di pinu marittimu francese pycnogenol riduce dipende da u glucosiu in i pazienti diabetichi di tippu 2 (lettera). Diabetes Care 2004; 27: 839. Vede astrattu.
  156. Kohama T, Suzuki N, Ohno S, Inoue M.Efficacità analgesica di l'estratto di corteccia di pinu marittimu francese in dismenorrea: un prucessu clinicu apertu. J Reprod Med 2004; 49: 828-32. Vede astrattu.
  157. Kohama T, Inoue M. Pycnogenol allevia u dolore assuciatu à a gravidanza. Phytother Res 2006; 20: 232-4. Vede astrattu.
  158. Blazso G, Gabor M, Schonlau F, Rohdewald P. Pycnogenol accelera a guarigione di e ferite è riduce a furmazione di cicatrici. Phytother Res 2004; 18: 579-81. Vede astrattu.
  159. Yang HM, Liao MF, Zhu SY, et al. Un studiu randomizatu, doppiu cecu, cuntrullatu da placebo nantu à l'effettu di Pycnogenol nantu à u sindrome climatericu in donne peri-menopausa. Acta Obstet Gynecol Scand 2007; 86: 978-85. Vede astrattu.
  160. Lau BH, Riesen SK, Truong KP, et al. Pycnogenol cum'è aghjuntu in a gestione di l'asma infantile. J Asthma 2004; 41: 825-32. Vede astrattu.
  161. Cesarone MR, Belcaro G, Nicolaides AN, et al. Prevenzione di a trombosi venosa in voli à longu andà cù Flite Tabs: U prucessu FLASH-FLITE randomizatu, cuntrullatu. Angiologia 2003; 54: 531-9. Vede astrattu.
  162. Durackova Z, Trebaticky B, Novotny V, et al. U metabolismu lipidicu è a migliurazione di a funzione erettile da Pycnogenol, estrattu da a corteccia di Pinus pinaster in pazienti chì soffrenu di disfunzione erettile-un studiu pilotu. Nutr Res 2003; 23: 1189-98 ..
  163. Stanislavov R, Nikolova V. Trattamentu di disfunzione erettile cù pycnogenol è L-arginina. J Sex Marital Ther 2003; 29: 207-13 .. Vede astrattu.
  164. Hosseini S, Lee J, Sepulveda RT, et al. Un studiu randomizatu, doppia-cecu, cuntrullatu da placebo, prospettivu, di 16 settimane di studiu crossover per determinà u rolu di u picnogenolu in a mudificazione di a pressione sanguigna in pazienti lievemente ipertensivi. Nutr Res 2001; 21: 1251-60.
  165. Bito T, Roy S, Sen CK, Packer L. Pine estratto di corteccia di pycnogenol downregulates l'adesione indotta da IFN-gamma di cellule T à cheratinociti umani inibendu l'espressione ICAM-1 inducibile. Free Radic Biol Med 2000; 28: 219-27 .. Vede astrattu.
  166. Virgili F, Pagana G, Bourne L, et al. Escrezione d'acidu ferulicu cum'è marcatore di a cunsumazione di un estrattu di corteccia di pinu maritimu francese (Pinus maritima). Free Radic Biol Med 2000; 28: 1249-56 .. Vede astrattu.
  167. Tenenbaum S, Paull JC, Sparrow EP, et al. Un paragone sperimentale di Pycnogenol è metilfenidatu in adulti cù Disturb di Deficit d'Attenzione / Iperattività (ADHD). J Atten Disord 2002; 6: 49-60 .. Vede astrattu.
  168. Hasegawa N. Inibizione di lipogenesi da pycnogenol. Phytother Res 2000; 14: 472-3. Vede astrattu.
  169. Liu F, Lau BHS, Peng Q, Shah V. Pycnogenol prutegge e cellule endoteliali vascolari da una lesione indotta da beta-amiloide. Biol Pharm Bull 2000; 23: 735-7. Vede astrattu.
  170. Virgili F, Kim D, Packer L. Procyanidins estratti da corteccia di pinu pruteggenu l'alfa-tocoferolo in e cellule endoteliali ECV 304 sfidate da macrofagi RAW 264.7 attivati: rolu di l'ossidu nitricu è di perossinitrite. Lettere FEBS 1998; 431: 315-8. Vede astrattu.
  171. Park YC, Rimbach G, Saliou C, et al. Attività di flavonoidi monomerici, dimerici è trimerici nantu à a produzzione NO, secrezione TNF-alfa è espressione genica dipendente da NF-KB in macrofagi RAW 264.7. Lettere FEBS 2000: 465; 93-7. Vede astrattu.
  172. Saliou C, Rimbach G, Molni H, McLaughlin L, Hosseini S, Lee J, et al. L'eritema solare induve a ultravioletta in a pelle umana è l'espressione genica dipende da u fattore nucleare-kappa-b in cheratinociti sò modulate da un estrattu di corteccia di pinu marittimu francese. Free Radic Biol Med 2001; 30: 154-60. Vede astrattu.
  173. Cheshier JE, Ardestani-Kaboudanian S, Liang B, et al. Immunomodulazione da pycnogenol in topi indotti da retrovirus o alimentati à etanolu. Life Sci 1996; 58: 87-96. Vede astrattu.
  174. Jialal I, Devaraj S, Hirany S, et al. L'effettu di a supplementazione di pycnogenol nantu à i marcatori di l'infiammazione. Terapie alternative 2001; 7: S17.
  175. Koch R. Studiu comparativu di venostatin è pycnogenol in insufficienza venosa cronica. Phytother Res 2002: 16: S1-S5. Phytother Res 2002: 16: S1-S5. Vede astrattu.
  176. Heiman SW. Pycnogenol per ADHD? J Am Acad Psichiatria di l'adolescenza infantile 1999; 38: 357-8. Vede astrattu.
  177. Ohnishi ST, Ohnishi T, Ogunmola GB. Anemia falciforme: un approcciu nutrizionale potenziale per una malatia moleculare. Nutrizione 2000; 16: 330-8. Vede astrattu.
  178. Mensink RP, Katan MB. Un studiu epidemiologicu è un studiu sperimentale nantu à l'effettu di l'oliu d'oliva nantu à u sieru tutale è u colesterolu HDL in volontarii sani. Eur J Clin Nutr 1989; 43 Suppl 2: 43-8. Vede astrattu.
  179. Putter M, Grotemeyer KH, Wurthwein G, et al. Inibizione di l'agregazione di piastrine indotta da fumatori da l'aspirina è u picnogenolu. Thromb Res 1999; 95: 155-61. Vede astrattu.
  180. Dauer A, Metzner P, Schimmer O. Proanthocyanidins da a corteccia di Hamamelis virginiana presentanu proprietà antimutagene contr'à cumposti nitroaromatici. Planta Med 1998; 64: 324-7. Vede astrattu.
  181. Fitzpatrick DF, Bing, Rohdewald P. Effetti vascolari dipendenti da Endoteliu di Pycnogenol. J Cardiovasc Pharmacol 1998; 32: 509-15. Vede astrattu.
  182. Liu FJ, Zhang YX, Lau BH. Pycnogenol aumenta e funzioni immunitarie è emopoietiche in topi accelerati da senescenza. Cell Mol Life Sci 1998; 54: 1168-72. Vede astrattu.
  183. Tixier JM, et al. Evidenza da studii in vivo è in vitro chì u ligame di i picnogenoli à l'elastina affetta u so ritmu di degradazione da l'elastasi. Biochem Pharmacol 1984; 33: 3933-9. Vede astrattu.
  184. Roseff SJ, Gulati R. Migliuramentu di a qualità di u sperma da u picnogenolu. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 33-6.
  185. Kohama T, Suzuki N. U trattamentu di i disordini ginecologichi cù pycnogenol. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 30-2.
  186. Pavlovic P. Endurance migliorata cù l'usu di antioxidanti. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 26-9.
  187. Wang S, Tan D, Zhao Y, et al. L'effettu di pycnogenol nantu à a microcirculazione, a funzione piastrinica è u miocardiu ischemicu in i pazienti cù malatie di l'arteria coronaria. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 19-25.
  188. Rohdewald P. Riducendu u risicu di colpu è infartu di core cù pycnogenol. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 14-18.
  189. Gulati OP. Pycnogenol in disordini venosi: una rivista. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 8-13.
  190. Rohdewald P. Biodisponibilità è metabolismu di pycnogenol. Eur Bull Drug Res 1999; 7: 5-7.
  191. Watson RR. Riduzione di fattori di risicu di malatie cardiovascolari da l'estratto di corteccia di pinu marittimu francese CVR & R 1999; Ghjugnu: 326-9.
  192. Spadea L, Balestrazzi E. Trattamentu di retinopatie vascolari cù pycnogenol. Phytother Res 2001; 15: 219-23. Vede astrattu.
  193. Schmidtke I, Schoop W. Pycnogenol: edema di stasi è u so trattamentu medicu. Schweizerische Zeitschrift fur GanzheitsMedizin 1995; 3: 114-5.
  194. Petrassi C, Mastromarino A, Spartera C. Pycnogenol in insufficienza venosa cronica. Fitomedicina 2000; 7: 383-8. Vede astrattu.
  195. Arcangeli P. Pycnogenol in insufficienza venosa cronica. Fitoterapia 2000; 71: 236-44. Vede astrattu.
  196. Rice-Evans CA, Packer L, eds. Flavonoidi in Salute è Malatie. Manhattan, NY: Marcel Dekker, Inc., 1998.
  197. Packer L, Midori H, Toshikazu Y, eds. Integratori Alimentari Antiossidanti in Salute Umana. San Diego: Pressa Accademica, 1999.
  198. Grosse Duweler K, Rohdewald P. Metaboliti urinarii di l'estratti di corteccia di pinu marittimu francese in l'omu. Pharmazie 2000; 55: 364-8. Vede astrattu.
  199. Foster S, Tyler VE. Tyler’s Honest Herbal, 4a ed., Binghamton, NY: Haworth Herbal Press, 1999.
  200. Skyrme-Jones RA, O'Brien RC, Berry KL, Meredith IT. A supplementazione di vitamina E migliora a funzione endoteliale in u diabete mellitus di tip I: un studiu randomizatu, controllatu da placebo. J Am Coll Cardiol 2000; 36: 94-102. Vede astrattu.
  201. Corrigan JJ Jr. Problemi di coagulazione relativi à a vitamina E. Am J Pediatr Hematol Oncol 1979; 1: 169-73. Vede astrattu.
  202. Branchey L, Branchey M, Shaw S, Lieber CS. Relazione trà cambiamenti in amminuàcidi in plasma è depressione in pazienti alcolichi. Am J Psichiatria 1984; 141: 1212-5. Vede astrattu.
  203. Istitutu di Medicina. U rolu di e proteine ​​è di i aminoacidi in u sustenimentu è u miglioramentu di e prestazioni. Washington, DC: National Academy Press, 1999. Disponibile à: http://books.nap.edu/books/0309063469/html/309.html#pagetop
  204. Newall CA, Anderson LA, Philpson JD. Erboristeria: Una Guida per i Prufessiunali Sanitari. Londra, Regnu Unitu: The Pharmaceutical Press, 1996.
  205. Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
  206. Blumenthal M, ed. A Cummissione Tedesca E Monografie E: Guida Terapeutica à i Medicinali à base di Erbe. Trans. S. Klein. Boston, MA: Cunsigliu Botanicu Americanu, 1998.
Ultima rivista - 10/02/2020

Publicazioni Affascinanti

Sete - eccessivu

Sete - eccessivu

A ete ecce iva hè un intimu anormale di empre bi ognu di beie liquidi.Piglia a ai acqua hè anu in a maiò parte di i ca i. A voglia di beie troppu pò e e u ri ultatu di una malattia...
Pruteghje si da e scrucche da u cancheru

Pruteghje si da e scrucche da u cancheru

e voi o un amatu avete u cancheru, vulete fà tuttu u pu ibule per luttà contr'à a malatia. furtunatamente, ci ò e cumpagnie chì ne prufittanu è prumove trattamenti f...