Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 18 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 8 Lugliu 2025
Anonim
Piedi è caviglie gonfie: 10 cause principali è cosa fà - Salute
Piedi è caviglie gonfie: 10 cause principali è cosa fà - Salute

Cuntenutu

U gonfiore di i pedi è di e cavichje hè un sintomu assai cumunu chì generalmente ùn hè micca segnu di prublemi gravi è hè, in a maiò parte di i casi, ligatu à cambiamenti nurmali in circulazione, in particulare in e persone chì sò state in piedi o chì camminanu per un bellu pezzu, per esempiu .

Quandu u gonfiore in i pedi ferma gonfiu per più di 1 ghjornu o hè accumpagnatu da altri sintomi cum'è u dolore, rossu rossu o difficultà à marchjà, pò indicà un prublema o ferita, cum'è una distorsione, infezzione o ancu trombosi.

Durante a gravidanza, stu prublema hè assai cumunu è hè generalmente legatu à i cambiamenti in u sistema circulatori di a donna, essendu, raramente, un segnu chì qualcosa ùn va micca cù a gravidanza.

1. Cattiva circulazione in i ghjambi è i pedi

Questa hè a causa più cumuna di gonfiore in e gambe, i pedi è e caviglie è di solitu appare à a fine di a ghjurnata in adulti, anziani o donne incinte. Questa cattiva circulazione, ancu s'ellu ùn causa micca u dulore, pò causà un liggeru disconfort, simile à avè i pedi più pesanti o più fluidi.


A cattiva circolazione in e gambe hè un prucessu naturale chì nasce per via di l'invecchiamentu di e vene, chì li rende menu capaci di spinghje u sangue à u core è, dunque, u sangue in eccessu s'accumula in i pedi è in e gambe.

Cosa da fà: per alleviare u gonfiore, chjinatevi è alzate e gambe sopra u livellu di u core. Un'altra opzione hè di dà un liggeru massaggio da i pedi à i fianchi, per aiutà u sangue à rientre in core. E persone chì travaglianu in piedi o chì camminanu per un bellu pezzu ponu aduprà calze di compressione elastica, cumprate in farmacie, per impedisce chì u prublema sorge, per esempiu. Vede cumu aduprà castagnu equinu per migliurà a circulazione di sangue.

2. Twisting è altre ferite

Ogni tipu di ferita o colpu à a caviglia pò causà gonfiore chì hè accumpagnatu da dolore è difficoltà à spustà u pede, è viola da u latu di u pede. Una di e ferite più cumune hè una distorsione, chì accade quandu u to pede hè mal piazzatu in terra o sì sì hè colpitu in u pede.


In queste situazioni, i ligamenti di a caviglia è di u pede sò eccessivamente allungati è, dunque, ponu apparì piccule fessure chì finiscenu per inizià u prucessu infiammatoriu chì porta à l'apparizione di gonfiore, spessu accumpagnati da dulore severu, contusioni è difficultà à marchjà o à muvassi. i pedi. Sta situazione pò spessu esse cunfusa cù una frattura, ma hè più probabile di esse solu una distorsione.

Cosa da fà: u più impurtante in questi casi hè di mette ghjacciu nantu à u locu subitu dopu à a ferita, fascia a caviglia è dà un riposu à u pede, evitendu sport intensi o camminendu per un bellu pezzu, almenu per 2 settimane. Capite cumu trattà una ferita à u tallone. Un'altra strategia hè di mette u vostru pede in un bacinu d'acqua calda è poi cambiallu, piazzendulu in acqua fredda, perchè sta differenza di temperatura sferisce rapidamente u to pede è a so caviglia. Fighjate in a video i passi chì duvete seguità per fà stu 'scossa termica' senza errore:

In i casi i più gravi, pò esse necessariu di fà una chirurgia per piazzà una piastra è / o viti per stabilizà l'articulazione, richiedendu una terapia fisica per pochi mesi. Circa 1 annu dopu a chirurgia pò esse necessariu fà una nova chirurgia per rimuovere i pins / viti.


3. Preeclampsia in gravidanza

Ancu se u gonfiore di e cavichje hè un sintomu assai cumunu in a gravidanza è ùn hè micca ligatu à prublemi serii, ci sò casi in chì stu gonfiore hè accumpagnatu da altri sintomi cum'è u dolore addominale, diminuzione di l'urina, mal di testa o nausea, per esempiu. In questi casi, u gonfiore pò esse un segnu di preeclampsia, chì accade quandu a pressione sanguigna hè assai alta, chì deve esse trattata.

Cosa da fà: s'ellu ci hè un suspettu di preeclampsia, hè assai impurtante cunsultà l'ostetricu per valutà a pressione sanguigna. Tuttavia, per evità stu prublema, a donna incinta deve seguità una dieta bassa in sale è aumentà l'assunzione d'acqua à 2 o 3 litri à ghjornu. Scopri di più nantu à ciò chì hè a preeclampsia.

4. Fallimentu di u core

L'insufficienza cardiaca hè più cumuna in l'anziani è accade per via di l'invecchiamentu di u musculu cardiacu, chì principia à avè menu forza per spinghje u sangue è, dunque, s'accumula in e gambe, e caviglie è i pedi, per l'azzione di a gravità.

In generale, u gonfiore di i pedi è di e cavichje in l'anziani hè accumpagnatu da una stanchezza eccessiva, una sensazione di mancanza di respiro è una sensazione di pressione in u pettu. Cunnosce altri segni di insufficienza cardiaca.

Cosa da fà: l'insuffisenza cardiaca deve esse trattata cù droghe prescritte da u duttore, dunque hè cunsigliatu di cunsultà un cardiologu per inizià u trattamentu adattatu.

5. Trombosi

A trombosi si verifica quandu un coagulu hè capace di intuppà una di e vene di e ghjambe è, dunque, u sangue ùn pò micca vultà currettamente in core, accumulendu si in e gambe, i pedi è e cavichje.

In questi casi, in più di u gonfiore di i pedi è di e cavichje, hè pussibule chì altri sintomi cume dolore, sensazione di zingara, rossore intensu è ancu febbre bassa possinu apparisce.

Cosa da fà: ogni volta chì ci hè un suspettu di trombosi, si deve andà prestu à a sala d'urgenza per inizià u trattamentu cù anticoagulanti, evitendu chì stu coagulu sia trasportatu in altri lochi cum'è u cervellu o u core, chì pò purtà à un infartu o un colpu. Vede quì tutti i sintomi è cumu trattà a trombosi.

6. Problemi di fegatu o di rene

Oltre à prublemi cardiaci, cambiamenti in u funziunamentu di i reni o di u fegatu ponu ancu causà gonfiore in u corpu, in particulare in e gambe, i pedi è e caviglie.

In u casu di u fegatu questu accade per via di a diminuzione di l'albumina, chì hè una proteina chì aiuta à mantene u sangue in i vasi. In u casu di i reni, u gonfiore nasce perchè i fluidi ùn sò micca eliminati currettamente da l'urina.

Cosa da fà: se u gonfiore hè frequente è cumpariscenu altri sintomi, cume diminuzione di l'urina, gonfiore di u ventre o di a pelle è ochji gialli, si consiglia di cunsultà u medicu generale per esami di sangue o urina, è identificà s'ellu ci hè un prublema cù i reni o fegatu, per esempiu. Vede i sintomi di prublemi di fegatu.

7. Infezzione

L'infezzione assuciata à u gonfiore di u pede o di a caviglia, di solitu accade solu quandu ci hè una ferita in a zona di u pede o di a gamba chì ùn hè micca trattata currettamente è, dunque, finisce per esse infettata. Questa situazione hè più cumuna in e persone cun diabete incontrollatu chì anu tagli in i so pedi, ma ùn a sentenu micca per via di a distruzzione di i nervi in ​​i so pedi da a malatia.

Cosa da fà: ogni ferita infettata in u diabeticu deve esse trattata da una infermiera o da un duttore, si consiglia di andà in sala d'urgenza. Finu à tandu, u locu deve esse tenutu pulitu è ​​cupertu, per impedisce a crescita di più batteri. Amparate à identificà è trattà i cambiamenti in u pede diabeticu.

8. Insufficiency venosa

U gonfiore in i pedi è a caviglia pò ancu riprisentà una insufficenza venosa, chì hè quandu u sangue da i membri inferiori trova difficiule à vultà in core. Dentru e vene ci sò parechje piccule valvule chì aiutanu à dirige u sangue versu u core, supirendu a forza di gravità, ma quandu ste valvole sò indebulite ci hè un picculu ritornu di sangue in u spinu è si accumula in e gambe è i pedi.

Cosa da fà:L'insufficiency venosa deve esse trattata per evità cumplicazioni gravi, cum'è ferite di a pelle è infezioni. U cardiologu o u duttore vasculare pò raccomandà di piglià medicamenti per rinfurzà i vasi sanguini, è diuretici per eliminà i fluidi in eccessu da u corpu.

9. Effettu secundariu di qualchì medicina

Certi medicazione ponu avè effetti collaterali di gonfiore in e gambe è in i pedi, cume contraccettivi, rimedi cardiaci, steroidi, corticosteroidi, farmaci per i diabeti è antidepressivi.

Cosa da fà: Se pigliate qualsiasi medicazione chì provoca gonfiore, duvete parlà cù u duttore nantu à u gonfiore, perchè secondu a so gravità hè pussibile cambià à un altru medicamentu chì ùn hà micca stu effetti sgradevole.

10. Limfedema

U linfedema hè quandu ci hè un accumulu di fluidu trà i tessuti, fora di i vini sanguini, chì pò accade per via di a rimozione di i nodi linfatichi o di cambiamenti in i vasi linfatichi. Questa accumulazione di fluidi pò esse cronica è difficiule da risolve, soprattuttu dopu a rimozione di i nodi linfatichi da a zona di l'inguine, per via di u trattamentu di u cancheru, per esempiu. Vede cumu ricunnosce i sintomi è cumu hè u trattamentu di u linfedema.

Cosa da fà: U duttore deve esse cunsultatu per fà u diagnosticu. U trattamentu pò esse fattu cù sessioni di fisioterapia, cù calze di compressione è abitudini posturali.

Chì duttore da circà

Quandu si sospettanu alterazioni cardiache, hè megliu andà à u cardiologu, ma di solitu una cunsultazione cun un medico generale hè abbastanza per ghjunghje à u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu. E prove fisiche è di sangue ponu esse effettuate per valutà u suspettatu di colesterolu altu è di trigliceridi, in casu di una storia di distorsione, secondu a gravità di i sintomi, pò esse necessariu fà una radiografia, una risonanza magnetica o un ultrasuono per verificà l'osse è ligamenti. In l'anziani, u geriatricu pò esse più adattu per avè una visione più larga di tutti l'aspetti chì ponu esse prisenti in listessu tempu.

Posti Freschi

Chì pò accade si beie acqua contaminata

Chì pò accade si beie acqua contaminata

U cun umu d'acqua non trattata, chjamata ancu acqua cruda, pò fà na ce intomi è alcune malatie, cum'è lepto piro i, colera, epatite A è giardia i, per e empiu, e endu ...
Cloridrato di Bromhexina (Bisolvon)

Cloridrato di Bromhexina (Bisolvon)

U Cloridrato di Bromhexina hè un medicamentu e pettorante, chì aiuta à eliminà l'ecce u di flegma in e malatie pulmonari è à migliurà a re pirazione, pudendu e e...