Intrappulati da l'uraganu Harvey, Questi Bakers anu fattu Pane per e vittime di l'inundazione
Cuntenutu
Quandu l'Uraganu Harvey lascia una devastazione cumpleta, migliaia di persone si trovanu intrappulati è impotenti. Impiegati à El Bolillo Bakery in Houston eranu trà i chjappi, bluccati in u so postu di travagliu per dui ghjorni seguiti per via di a timpesta. A panetteria ùn era micca inundata drentu, dunque invece di pusà è aspittà d'aspittà d'esse salvata, l'impiegati anu sfruttatu u tempu travagliendu ghjornu è notte per cucerà una quantità enorme di pane per i so cumpagni di Houston affettati da l'inundazioni.
https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FElBolilloBakeries%2Fvideos%2F10156074918829672%2F&show_text=0&width=268&source=8
Un video nant'à u Facebook di a panetteria mostra l'impiegati di a panetteria à u travagliu duru, è una folla tamanta di persone in fila per piglià u pane. Per quelli chì ùn ponu micca andà in u magazinu è cumprà u pane, a panatteria hà imballatu assai pan dulce è donatu à e persone in bisognu. "Alcuni di i nostri panettieri sò stati bloccati in u nostru locu di Wayside per dui ghjorni, infine ghjunti à elli, anu fattu tuttu stu pane per purtà à i primi rispunsevuli è quelli chì anu bisognu", leghje una didascalia di foto nantu à a pagina Instagram di a panetteria. È ùn parlemu micca solu di uni pochi di pani. In u cursu di i so sforzi, i panettieri passavanu più di 4 200 lbs di farina, informa Chron.com.
Se cercate di donà, pudete verificà a lista New York Times compilatu sia di l'urganizazioni lucali sia naziunali chì furniscenu aiutu à quelli chì anu bisognu.