Passi per trattà u nerv sciaticu inflamatu in casa
Cuntenutu
- Cosa hè sciatica
- Cosa da fà per trattà a sciatica
- 1. Applica unguenti antiinflamatori
- 2. Fà esercizii
- 3. Aduprate cumpressa calda
- Precauzioni impurtanti
U trattamentu in casa per a sciatica hè di rilassà i musculi di u spinu, natiche è gambe in modo chì u nervu sciaticu ùn sia micca pressatu.
Mette una compressa calda, massaggia u situ di u dolore è fà esercizi di allungamentu sò ottime opzioni mentre aspettate l'appuntamentu di u duttore o per cumplementà u trattamentu di fisioterapia.
Cosa hè sciatica
A Sciatica hè u dulore chì nasce in u percorsu di u nervu sciaticu, chì principia à a fine di a spina dorsale è passa per e natiche è a parte posteriore di a coscia, andendu à e piante di i pedi. Cusì, a situazione di a sciatica pò varià, affettendu ogni puntu di tuttu u percorsu.
U situ più cumuni di u dolore hè in a regione gluteali è ancu se ogni gamba hà u so nervu sciaticu, hè normale chì a persona abbia solu dolore in una gamba. E caratteristiche di sciatica sò un dolore severu, stinging, stinging, o sensazione di calore. Allora se sperimentate questi sintomi, hè probabile chì sia una infiammazione di u nervu sciaticu.
Cosa da fà per trattà a sciatica
1. Applica unguenti antiinflamatori
Hè pussibule cumprà unguenti cum'è Cataflan o Diclofenac in farmacia è appiicassi ogni ghjornu à u situ di u dulore, chì hè probabilmente u locu induve u nervu sciaticu hè cumpressu. L'unguentu pò esse applicatu 2 volte à ghjornu, cù un massaggio finu à chì u pruduttu sia completamente assorbitu da a pelle.
2. Fà esercizii
Mentre si sente assai dolore, i soli esercizii indicati si stendenu per a spina lombare, cosce è natiche. Dunque, hè cunsigliatu:
- Stenditi nantu à u vostru spinu cù i vostri ghjinochji piegati, tenite una perna à a volta, avvicinendu u vostru ghjinochju à u to pettu, mentre sentite chì a spina lumbare si allunga. Allora fate u listessu cù l'altra gamba, ancu sè ùn avete micca dulore. Mantene stu stretchu per circa 30 secondi. Repetite 3 volte.
Quandu u dulore cumencia à calà, per evità una nova crisa di sciatica hè necessariu rinfurzà i musculi addominali è per questa ragione l'esercizii Pilates indicati da un fisioterapeuta sò i più adatti. Pudete principià cù:
- Stenditi nantu à u vostru spinu cù i vostri ghjinochji piegati è riduce u vostru ventre, purtendu u to ombelicu versu u vostru spinu, è mantene sta cuntrazione addominale mentre respira nurmale;
- Da quella pusizione duvete alzà una perna cù u ghjinochju piegatu è tene quella pusizione per 5 secondi è poi calà a perna. Ogni volta chì alzate a gamba, duvete respirà fora. Fate questu eserciziu alternendu e vostre gambe 5 volte cù ogni gamba.
Questi esercizii sò mostrati in stu video, à partesi da u minutu 2: 16:
3. Aduprate cumpressa calda
Un bon trattamentu in casa per alleviare u dolore è l'infiammazione causata da u nervu sciaticu hè di mette una buttiglia d'acqua calda nantu à a spina dorsale o u situ di u dolore, chì rilassa i musculi è aumenta a liberazione di endorfine chì prumove u benessere.
Pudete cumprà una buttiglia d'acqua in farmarii, ma pudete fà una in casa ponendu risu crudu in una federa, per esempiu. Per aduprà, basta à scaldà a borsa in u microonde per circa 2 minuti è poi piazzalla induve face male per 15 à 20 minuti.
Precauzioni impurtanti
Durante una crisa di sciatica hè ancu impurtante di piglià alcune precauzioni cume ùn girà micca u troncu, o flettendu u corpu in avanti, cum'è se circassi à piglià qualcosa da u pavimentu. Per dorme, duvete stà à fiancu cù un cuscinu sottu à u collu è un altru cuscinu trà e gambe, per tene a spina sempre ben allineata. Un'altra pussibilità hè di dorme nantu à e spalle è di mette un cuscinu sottu à e vostre dinochje.