Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 16 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
Power (1 series "Thank you!")
Video: Power (1 series "Thank you!")

Cuntenutu

U latte lapidatu, cunnisciutu scientificamente per l'ingorgu di i seni, si face di solitu quandu ci hè un svuotamentu incompletu di i seni è, per questa ragione, un bonu trattamentu casanu per u senu lapidatu hè di mette u zitellu à allattà ogni duie o trè ore. Cusì, hè pussibule di caccià u latte in eccessu chì si produce, rendendu i petti menu duri, pieni è pesanti. Un'altra opzione hè di aduprà a pompa di senu dopu chì u zitellu sia allattatu, se ùn avete micca abbastanza allattamentu per sviutà u senu.

Tuttavia, s'ellu ùn hè micca pussibule di allattà per via di u dulore, ci sò altri trattamenti in casa chì ponu esse fatti prima:

1. Pone cumpressi caldi nantu à i petti

E cumpresse calde aiutanu à dilatà e ghiandole mammarie, chì sò gonfie, per facilità a ritirata di u latte chì si produce in eccessu. Cusì, e cumpresse ponu esse piazzate 10 à 20 minuti prima di allattà, per esempiu, facilità a liberazione di latte è allevia u dolore durante l'allattamentu.


In farmarii, ci sò ancu dischi termichi cum'è quelli di Nuk o Philips Avent chì aiutanu à stimulà u flussu di latte prima di allattà, ma e compresse calde aiutanu ancu assai.

2. Fate un massaghju circulare nantu à u pettu

I massaggi nantu à u pettu aiutanu à guidà u latte attraversu i canali di i petti è dunque assicuranu ancu chì sia più faciule per u zitellu di caccià u latte in eccessu da u pettu. U massaggio deve esse fattu cù movimenti circulari, verticalmente è versu u nipple. Fighjate megliu à a tecnica per massà i petti petricosi.

Sta tecnica pò ancu esse aduprata cun cumpresse calde, perchè serà più faciule per massà l'area. Cusì, quandu a cumpressa cummencia à rinfriscassi, duvete caccialla da u pettu è massagialla. Dopu, pudete mette una nova cumpressa calda, se u pettu hè sempre assai rigidu.

3. Aduprate pompe di mammone per sprime u latte

Aduprà pompe di senu o mani per rimuovere u latte in eccessu dopu chì u zitellu hà alimentatu aiuta à assicurà chì u latte ùn finisca micca per diventà duru in i canali mammali. Tuttavia, u latte ùn deve micca esse munghjitu à tutti i mangimi, postu chì una pruduzzione maiò di latte pò accade.


Se u zitellu hà difficultà à capisce u capezzolu per via di u gonfiore è di l'indurimentu di i seni, un pocu di latte pò ancu esse cacciatu prima per facilità a tenuta di u zitellu è per evità di ferisce i capezzoli.

4. Applica cumpressi freddi dopu l'alimentazione

Dopu chì u zitellu chjappi è dopu chì l'eccessu di latte sia eliminatu, i cumpressi freddi ponu esse applicati à i seni per riduce l'infiammazione è u gonfiore.

Quandu l'allattamentu cuntinua, l'ingorgiunamentu di u senu di solitu sparisce di manera naturale. Vede ancu cumu prevene l'ingorgimentu di u senu da a nascita.

Populari Nantu À U Portale

Chì hè a dieta migliore?

Chì hè a dieta migliore?

A megliu dieta hè quella chì permette di perde u pe u enza dannà a vo tra alute. L'ideale hè chì ùn ia micca troppu re trittiva è chì porti l'individuu ...
Cosa hè Jet Lag, sintomi principali è cumu evità

Cosa hè Jet Lag, sintomi principali è cumu evità

U jet lag hè una ituazione chì i verifica quandu ci hè una di regulazione trà i ritmi biologichi è ambientali, è hè pe u rimarcata dopu un viaghju in un locu chì...