Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Lugliu 2025
Anonim
Ecco i 6 rimedi naturali più diffusi per curare l’otite
Video: Ecco i 6 rimedi naturali più diffusi per curare l’otite

Cuntenutu

Un bonu trattamentu casanu per l'otite, chì hè una infiammazione à l'arechja chì provoca mal di arechja è mal di testa, cunsiste à piglià un tè preparatu cù bucce d'aranciu è altre piante medicinali, è in più, mette un picculu pezzu di cotone cù oliu è agliu pò aiuta ancu.

U dulore à l'arechja hè assai cumunu in l'estate, è pò esse causatu da l'acqua chì entra in l'arechje, a presenza di funghi o batteri è ancu l'usu impropriu di i tamponi di cuttone. Oltre à aduprà questi rimedii casani, cunsultate un duttore, chì l'usu di antibiotici pò esse necessariu.

Scuprite puru qualchi suggerimenti per diminuisce u dolore di l'arechja.

Rimediu casanu cù oliu d'aliva è agliu

Un bon rimediu casanu per alleviare u dulore causatu da l'arechja, o otite, hè un cuscinettu di cotone imbevutu di oliu d'oliva è agliu perchè l'oliu caldu lubrifica l'arechja è riduce u dolore, mentre chì l'agliu hà proprietà antimicrobiche chì aiutanu à guarì l'orechja.


Ingredienti

  • 2 denti d'agliu;
  • 2 cucchiai d'oliu d'aliva.

Modu di preparazione

In una cucchiaiata mette 1 dente d'agliu schiacciatu è un filu d'oliu d'oliva è portate à u focu per scaldà. Quandu hè dighjà caldu, inzuppate un pezzu di cuttone in l'oliu, sprime u liquidu in eccessu è mettelu in l'arechja, per copre lu. Lascià sta medicina travaglià per circa 20 minuti. Ripetite a prucedura 3 volte à ghjornu.

Rimediu casanu cù buccia d'aranciu

Una altra bona suluzione naturale per aiutà à trattà u dolore di l'arechja hè di beie tè pennyroyal è guaco cù buccia d'aranciu.

Ingredienti

  • 1 manata di guaco;
  • 1 manata di pennyroyal;
  • Buccia di 1 aranciu;
  • 1 L d'acqua.

Modu di preparazione


Per preparà stu rimediu casanu hè assai faciule, basta aghjunghje l'ingredienti in l'acqua bollente, copre è lasciate infusà u tè per circa 15 minuti. Dopu strain è beie u tè 3 volte à ghjornu, mentre i sintomi di l'otite duranu.

Per evità episodi di mal di l'arechja, si consiglia di asciugà l'arechje assai bè dopu à u bagnu o di esse in spiaggia o in piscina, per esempiu, avvolgendu un ditu cù un asciugamanu finu è asciugendu a zona finu à u dittu è evitate di aduprà tamponi di cuttuni.

Chì ùn fà micca

Per evità cumplicazioni, hè cunsigliatu chì i rimedii casani ùn sò micca posti direttamente in l'arechja, perchè pò aggravà ancu a situazione. Cusì, u megliu modu per fà u trattamentu in casa hè di aduprà un pocu di cotone bagnatu cù u rimediu casanu è di mette lu sopra à l'arechja.

Di solitu u mal di l'arechja passa in pochi ghjorni cù l'usu di rimedi casalinghi, tuttavia se u dulore hè persistente o altri sintomi si presentanu, hè impurtante d'andà à l'otorinolaringoiatra per inizià u trattamentu più specificu.


Selezzione Di U Situ

Questa mamma in forma hè in missione per dimustrà chì TUTTI s'agitanu in un bikini

Questa mamma in forma hè in missione per dimustrà chì TUTTI s'agitanu in un bikini

ia Cooper, mamma in forma è creatrice di trong Body Guide, hà accumulatu più di mezzo milione di eguitori d'In tagram grazia à i o cun iglii d'allenamentu è l'att...
Cumu una donna hà utilizatu a medicina alternativa per superà a so dipendenza da oppioidi

Cumu una donna hà utilizatu a medicina alternativa per superà a so dipendenza da oppioidi

Era a primavera di u 2001, è aghju avutu a cura di u mo raghju malatu (chì, cum'è tutti l'omi, i lamentava di avè un capu di ba a fretu). Aghju deci u d'apre una nova a...