Autore: Christy White
Data Di Creazione: 12 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu si deve fà u trattamentu HIV - Salute
Cumu si deve fà u trattamentu HIV - Salute

Cuntenutu

U trattamentu per l'infezione da HIV hè per mezu di farmaci antiretrovirali chì impediscenu u virus di multiplicassi in u corpu, aiutendu à luttà contr'à a malattia è à rinfurzà u sistema immunitariu, malgradu chì ùn sia micca capace di eliminà u virus da u corpu. Queste droghe sò furnite gratuitamente da SUS indipendentemente da a carica virale chì a persona hà, è hè necessariu solu chì a raccolta di a droga sia fatta cù una prescrizione medica.

Ci hè dighjà assai studii cù u scopu di truvà una cura per l'infezione da HIV, tuttavia ùn ci sò ancu risultati conclusivi. Tuttavia, hè impurtante seguità u trattamentu indicatu per chì sia pussibule diminuisce a carica virale è aumentà a qualità di vita di a persona, in più di riduce ancu u risicu di sviluppà malatie chì sò spessu relative à AIDS, tuberculosi, pneumonia è criptosporidiosi. , per esempiu.

Quandu si principia u trattamentu HIV / AIDS

U trattamentu di l'infezione da HIV deve esse iniziatu appena a diagnosi hè stabilita, chì si face per mezu di testi chì devenu esse raccomandati da u medicu generale, infectologu, urologu, in casu d'omi o di ginecologu, in casu di donne. Queste prove ponu esse ordinate cun altre prove di routine o cume un modu per verificà l'infezione da virus dopu un comportamentu risicatu, chì hè un rapportu sessuale senza preservativu.Vede cumu hè fatta a diagnosi di l'infezione da HIV.


U trattamentu per l'HIV deve esse iniziatu immediatamente in e donne incinte o quandu a persona hà una carica virale superiore à 100.000 / ml in l'analisi di sangue o un tassu di linfociti CD4 T menu di 500 / mm³ di sangue. Cusì, hè pussibule di cuntrullà a percentuale di replica virale è di diminuisce i sintomi è e cumplicazioni di a malatia.

Se u trattamentu antiretrovirale hè iniziatu quandu u paziente hè in un stadiu più avanzatu di a malattia, hè pussibule chì ci sia una infiammazione chjamata Sindrome Inflammatoriu di Reconstituzione Immune (CRS), tuttavia, ancu in queste situazioni, a terapia deve esse continuata è u duttore pò valutà l'usu di Prednisone per una settimana o duie per aiutà à cuntrullà l'infiammazione.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu di u SIDA si face cù l'usu di farmaci antiretrovirali offerti da SUS chì sò capaci di impedisce a multiplicazione di u virus HIV è, dunque, impediscenu u debilitamentu di u corpu umanu. Inoltre, quandu u trattamentu hè fattu in modu currettu, ci hè un miglioramentu di a qualità di vita di u paziente è una diminuzione di a probabilità di sviluppà alcune malatie chì ponu esse in relazione cù u SIDA, cume a tubercolosi, a criptosporidiosi, l'aspergilosi, e malatie di a pelle è i prublemi di u core , per esempiu. Cunnosce e principali malatie cunnesse à u SIDA.


SUS mette dinù à dispusizione i test di HIV di rigalu per chì a carica virale sia monitorata periodicamente è, dunque, si pò verificà se i pazienti rispondenu bè à u trattamentu. Hè cunsigliatu chì i testi di HIV sianu realizati almenu 3 volte à l'annu, chì in questu modu hè pussibule d'aghjustà u trattamentu, se necessariu, evitendu eventuali cumplicazioni.

E droghe aduprate in u trattamentu di u SIDA ponu agisce prevenendu a ripruduzione di u virus, l'entrata di u virus in a cellula umana, l'integrazione di u materiale geneticu di u virus è di a persona è a produzzione di nuove copie di u virus. Di solitu u duttore indica una cumbinazione di droghe chì ponu varià secondu a carica virale, a salute generale di a persona è l'attività prufessiunale, per via di effetti collaterali. Antiretrovirali generalmente indicati sò:

  • Lamivudine;
  • Tenofovir;
  • Efavirenz;
  • Ritonavir;
  • Nevirapine;
  • Enfuvirtide;
  • Zidovudine;
  • Darunavir;
  • Raltegravir.

I farmaci Estavudina è Indinavir sò stati indicati per trattà u SIDA, tuttavia a so cummercializazione hè stata sospesa à causa di a grande quantità di effetti avversi è tossichi per l'organisimu. A maiò parte di u tempu u trattamentu hè realizatu cù almenu trè medicazione, ma pò varià secondu a salute generale è a carica virale di u paziente. Inoltre, u trattamentu durante a gravidanza pò varià, chì alcuni medicazione ponu causà malformazioni in u zitellu. Capite cumu si face u trattamentu per u SIDA durante a gravidanza.


Principali effetti collaterali

A causa di a grande quantità di medicazione, u trattamentu per l'AIDS pò causà alcuni effetti secondari, cume nausea, vomitu, malessere, perdita di appetitu, mal di testa, cambiamenti in a pelle è perdita di grassu in tuttu u corpu, per esempiu.

Sti sintomi sò più cumuni à l'iniziu di u trattamentu è tendenu à sparisce cù u tempu. Ma, ogni volta chì apparisce, duvete cumunicà cù u duttore, postu chì hè pussibule di diminuisce a so intensità cambiendu u medicamentu per un altru o aghjustendu a so dosa.

U cocktail duverebbe sempre esse presu in a dosa ghjusta è à l'ora ghjusta ogni ghjornu per impedisce chì u virus diventi ancu più forte, facilitendu l'apparizione di altre malatie. L'alimentu hè ancu assai impurtante in u trattamentu di u SIDA perchè prevene e malatie croniche, rinforza u sistema immunitariu è aiuta ancu à cumbatte l'effetti secundarii di a terapia antiretrovirale. Vede ciò chì manghjate per aiutà à trattà u SIDA.

Quandu vultate à u duttore

Dopu à a prima settimana di trattamentu, u paziente deve vultà ind'è u duttore per verificà e reazzioni à i medicazione, è dopu sta visita, deve turnà à u duttore una volta à u mese. Quandu a malattia si hè stabilizzata, u paziente deve tornà à u duttore ogni 6 mesi, sottoponendu esami ogni sei mesi o ogni annu, secondu u so statu di salute.

Amparate più nantu à u SIDA in u video seguente:

 

Più Dettagli

Capisce i risultati di i test di HIV

Capisce i risultati di i test di HIV

U te t di HIV hè fattu cù u copu di rilevà a pre enza di u viru HIV in u corpu è deve e e fattu almenu 30 ghjorni dopu l'e po izione à ituazioni di ri icu, cum'è ...
Chì pò accade si beie acqua contaminata

Chì pò accade si beie acqua contaminata

U cun umu d'acqua non trattata, chjamata ancu acqua cruda, pò fà na ce intomi è alcune malatie, cum'è lepto piro i, colera, epatite A è giardia i, per e empiu, e endu ...