Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu hè trattatu u citomegalovirus durante a gravidanza - Salute
Cumu hè trattatu u citomegalovirus durante a gravidanza - Salute

Cuntenutu

U trattamentu per citomegalovirus in gravidanza deve esse fattu sottu a guida di l'ostetricu, è l'usu di droghe antivirali o iniezioni di immunoglobuline hè generalmente indicatu. Tuttavia, ùn ci hè ancu un consensu in u trattamentu per u citomegalovirus in gravidanza, perciò hè impurtante seguità a guida di l'ostetricu chì accumpagna a gravidanza.

I sintomi cum'è a frebba, u dolore musculare, l'infiammazione è u dolore à l'ascelle ùn sò generalmente presenti, dunque hè impurtante chì a donna incinta faci un test di sangue, chì hè inclusu in l'esami prenatali di routine, per valutà se hè infettata o micca.

U citomegalovirus in gravidanza pò esse trasmessu à u criaturu da a placenta è à u mumentu di a consegna, soprattuttu se a donna incinta hè stata infettata per a prima volta in gravidanza, chì pò causà prublemi cum'è consegna prematura, sordità, malformazioni di u fetu o mentale ritardu. In questu casu, l'ostetricu pò indicà chì a donna incinta hà un ultrasuone è amniocentesi per vede se u zitellu hè infettatu. Vede cumu u citomegalovirus affetta a gravidanza è u zitellu.


Durante a cura prenatale, hè pussibule di rilevà sì u zitellu infettatu hà dighjà un prublema ancu in u ventre di a mamma, cume un aumento di a dimensione di u fegatu è di a milza, microcefalia, cambiamenti in u sistema nervosu o prublemi cerebrali.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu per u citomegalovirus in gravidanza hà per scopu di alleviare i sintomi è di diminuisce u pesu di u virus in u sangue di a donna incinta, cù l'usu di droghe antivirali, cume Acyclovir o Valacyclovir, o iniezioni di immunoglobuline sò generalmente raccomandate. Dapoi u cumpiimentu di u trattamentu cunsigliatu da l'ostetricu, hè ancu pussibule d'evità a cuntaminazione di u zitellu.

Inoltre, ancu se u trattamentu hè digià statu stabilitu, hè necessariu chì a donna sia accumpagnata da l'ostetricu regolarmente per verificà a so salute è a situazione di u zitellu.


Hè impurtante chì l'infezzione cù u citomegalovirus sia identificata u più prestu pussibule, perchè altrimenti, ci pò esse nascita prematura o purtà à malformazioni di u zitellu, cum'è sordità, ritardu mentale o epilessia. Amparate più nantu à u citomegalovirus.

Cumu evità l'infezioni in gravidanza

L'infezzione di citomegalovirus in gravidanza pò esse prevenuta per mezu di alcune attitudini cum'è:

  • Aduprate un preservativu durante i rapporti sessuali;
  • Evite u sessu orale;
  • Evite di sparte ogetti cù altri zitelli;
  • Evite di basgià i zitelli à a bocca o à a guancia;
  • Mantene sempre e vostre mani pulite, soprattuttu dopu avè cambiatu u pannolinu di u zitellu.

Cusì, hè pussibile evità l'infezzione cù stu virus. Normalmente a donna entra in cuntattu cù u virus prima di a gravidanza, ma u sistema immunitariu risponde in modu pusitivu, vale à dì, stimula a produzzione d'anticorpi, lotta contru l'infezioni cù stu virus è permette à a donna d'immunizassi. Capite cumu funziona u sistema immunitariu.


Interessante

10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità)

10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità)

E fragole, i mirtilli è i lamponi ò cumunemente di punibuli in i buttreghi, ma a ai frutti altrettantu delizio i ò abbundanti in natura. I bacchi alvatichi pro peranu in parechji climi,...
8 Modi di Voluntariamentu Virtualmente in Quarantena

8 Modi di Voluntariamentu Virtualmente in Quarantena

U di tanza fi ica ùn hà micca da impedi ce di fà una differenza per quelli chì ne anu più bi ognu. Uni pochi anni fà, a mo fidanzata è eiu emu me u in di cu ione nan...