Cumu hè u trattamentu per a malatia di Heck
Cuntenutu
U trattamentu per a malattia di Heck, chì hè una infezione da HPV in bocca, si face quandu e lesioni, simile à e verruche chì si sviluppanu in a bocca, causanu assai disagiu o causanu cambiamenti estetichi in u visu, per esempiu.
Cusì, quandu cunsigliatu da u dermatologu, u trattamentu di a malattia di Heck pò esse fattu cù:
- Chirurgia minore: si face sottu anestesia lucale in l'uffiziu di u dermatistu è cunsiste à caccià e lesioni cù un bisturi;
- Crioterapia: cunsiste in l'applicazione di u fretu nantu à e lesioni per distrugge u tissutu è accelerà a guarigione;
- Diatermia: hè una tecnica chì usa un picculu dispositivu chì applica onde elettromagnetiche sopra e lesioni, aumentendu a circolazione è accelerendu a rigenerazione tissutale;
- Applicazione di 5% Imiquimod: hè un unguentu adupratu per trattà verruche HPV è deve esse applicatu duie volte à a settimana finu à 14 settimane. Hè una tecnica menu aduprata, perchè presenta menu risultati.
In i casi induve a malattia di Heck ùn provoca alcun cambiamentu in a vita quotidiana di u paziente, generalmente ùn hè micca necessariu sottumessu à u trattamentu, postu chì e lesioni sò benigne è tendenu à sparisce dopu à qualchi mesi o anni, ùn reapparisenu più.
Chirurgia minore per eliminà e lesioniApplicazione di 5% imiquimod
Sintomi di a malatia di Heck
U sintomu principale di a malattia di Heck, chì pò ancu esse cunnisciutu cum'è iperplasia epiteliale focale, hè l'apparizione di placche o di piccule palle in a bocca chì sò simili à verruche è chì anu un culore simile à l'internu di a bocca o leggermente biancastru.
Ancu s'ellu ùn causanu micca dolore, e lesioni chì apparsu in bocca ponu diventà fastidiosi, soprattuttu quandu si mastica o si parla, è hè spessu frequente muzzicà e lesioni, chì ponu causà qualchì dolore è sanguinamentu.
Diagnosticu di a malattia di Heck
U diagnosticu di a malattia di Heck hè generalmente fattu da un dermatologu per mezu di l'osservazione di e lesioni è di l'esame di biopsia, per identificà, in laboratorio, a presenza di i tipi 13 o 32 di u virus HPV in e cellule di e lesioni.
Cusì, ogni volta chì appariscenu cambiamenti in bocca, hè cunsigliatu d'andà à u dentistu per valutà se u prublema pò esse trattatu in l'uffiziu o s'ellu hè necessariu cunsultà un dermatistu per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu.
Eccu cumu prevene u cuntagiu HPV à:
- Cumu uttene HPV
- VPH: cura, trasmissione, sintomi è trattamentu