Trattamentu per l'endocardite batterica
Cuntenutu
U trattamentu per l'endocardite batterica hè inizialmente fattu cù l'usu di antibiotici chì ponu esse amministrati per via orale o direttamente in a vena per 4 à 6 settimane, secondu cunsiglii medichi. Di solitu u trattamentu per l'endocardite batterica hè fattu in un ambiente ospedaliero in modu chì u paziente sia monitoratu è evitate complicazioni.
Quandu hè suspettatu di endocardite, u duttore dumanda una cultura di sangue, chì currisponde à l'esame microbiologicu chì hà per scopu di identificà u microorganisimu prisente in u sangue è chì antibioticu hè u più efficace per u trattamentu. In casu d'infezioni più gravi è quandu u trattamentu cù medicazione ùn hè micca sufficiente, a chirurgia pò esse necessaria per rimuovere u tessutu infettatu è, qualchì volta, cambià a valvula cardiaca affetta. Capite cumu si face u diagnosticu di l'infezzione di sangue.
L'endocardite batterica currisponde à l'infiammazione di e valvole è di u tessutu chì allinea u core internu, causendu sintomi cum'è febbre, dolore toracicu, mancanza di respiru è perdita di appetitu, per esempiu. Amparate più nantu à l'endocardite batterica.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu iniziale di l'endocardite batterica hè fattu cù l'usu di antibiotici chì sò indicati da u cardiologu secondu u microorganismu identificatu è ponu esse presu per via orale o amministratu direttamente in a vena, secondu i cunsiglii medichi. Tuttavia, quandu l'infezzione ùn pò esse risolta cù l'usu di antibiotici, pò esse raccomandatu di fà una procedura chirurgica per cambià a valvula cardiaca affettata è rimuovere u tessutu infettatu da u core.
A seconda di a gravità di l'infezzione, u duttore pò raccomandà ancu di rimpiazzà a valvula danneggiata cù una valvula artificiale fatta di tessuti animali o materiali sintetici. Vede cumu hè u postoperatoriu è a recuperazione dopu a chirurgia cardiaca.
Segni di migliurazione
I segni di migliuramentu in l'endocardite batterica cumpariscenu cù l'iniziu di u trattamentu è includenu una diminuzione di frebba, tosse, dolore toracicu, è mancanza di respiru, vomitu o nausea.
Segni di peghju
I segni di aggravamentu di l'endocardite batterica si presentanu quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè o quandu u paziente lenta à circà l'assistenza medica è include febbre aumentata, mancanza di respiru è dolore toracicu, gonfiore in i pedi è in e mani, mancanza di appetitu è perdita di pesu.
Possibili complicazioni
Se l'endocardite ùn hè micca identificata è trattata rapidamente, pò purtà à alcune complicazioni, cum'è infartu, insufficienza cardiaca, ictus, insufficienza renale è pò purtà à a morte.