Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 7 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 3 Aprile 2025
Anonim
Trattamento viso domiciliare dopo 50 anni. Consiglio estetista. Cura antietà per la pelle matura.
Video: Trattamento viso domiciliare dopo 50 anni. Consiglio estetista. Cura antietà per la pelle matura.

Cuntenutu

A frebba gialla hè una malattia infettiva chì, ancu sè severa, pò esse spessu trattata in casa, basta chì u trattamentu sia guidatu da un medicu generale o da una malattia infettiva.

Postu chì ùn ci hè alcuna droga capace di eliminà u virus da u corpu, l'ughjettivu hè di alleviare i sintomi di a malattia, cume febbre, mal di testa, nausea è vomitu, oltre à valutà se a persona sviluppa a forma più severa di u malatia.

Se a persona sviluppa a forma più severa, chì hè carattarizata da una frebba aumentata, un dolore addominale severu è un sanguinamentu, u trattamentu deve esse fattu mentre in ospedale, per riduce u risicu di cumplicazioni gravi, cum'è insuffiziu renale. Vede più nantu à i sintomi di a febbre gialla, inclusi i sintomi in a forma più severa.

U trattamentu in casa duveria cumprende:


1. Riposa

U riposu hè assai impurtante per a ripresa da ogni tipu d'infezzione, perchè assicura chì u corpu abbia l'energia necessaria per luttà contr'à u virus è accelerà a recuperazione, in più di aiutà à alleviare u dolore musculare è a sensazione di stanchezza.

Cusì, a persona cù a frebba gialla deve stà in casa è evità d'andà à a scola o à u travagliu.

2. Bona idratazione

L'idratazione curretta hè un altru di i passi più impurtanti per luttà contr'à u virus di a frebba gialla, chì l'acqua hè di primura per u bon funziunamentu di u corpu, cumprese u so sistema di difesa naturale.

Cusì, hè cunsigliatu chì a persona beie circa 2 litri d'acqua à ghjornu, chì pò esse in forma d'acqua filtrata, acqua di coccu, succhi naturali o tè, per esempiu.

3. Medicazione indicata da u duttore

In più di u riposu è di l'idratazione, u duttore pò cunsiglià ancu l'usu di alcuni rimedii, secondu u tipu di sintomi chì a persona hà. I più cumuni includenu:

  • Rimedi antipiretichi, cum'è Paracetamol, ogni 8 ore per riduce a frebba è u mal di testa;
  • Rimedi analgésichi, cum'è Paracetamol o Dipyrone, per alleviare u dolore musculare;
  • Prutettori di u stomacu, cum'è Cimetidine è Omeprazole, per prevene gastrite, ulcere è diminuite u risicu di sangu;
  • Rimediu di vomitu, cum'è Metoclopramide per cuntrullà u vomitu.

I rimedii chì cuntenenu àcitu acetilsalicilicu ùn sò micca cunsigliatu perchè ponu causà emorragie è causà a morte, cum'è in u casu di a dengue. Alcuni rimedii chì sò contraindicati in casu di frebba gialla sò AAS, aspirina, Doril è Calmador. Vede altri chì ùn ponu ancu esse aduprati contr'à a frebba gialla.


Trattamentu per a forma severa di frebba gialla

In i casi i più gravi, u trattamentu deve esse fattu in l'uspidale cù seru è droghe in vena, è ancu ossigenu per prevene cumplicazioni gravi, cum'è sanguinamentu o disidratazione, chì ponu mette in periculu a vita di a persona.

Possibili complicazioni

E cumplicazioni toccanu da 5 à 10% di i pazienti cun frebba gialla è, in questu casu, u trattamentu deve esse fattu cù l'ingressu in a Unità di Cure Intensive (UCI). I segni di cumplicazioni ponu esse diminuite di urina, apatia, prostrazione, vomitu cù sangue è insufficienza renale, per esempiu. Quandu u paziente ghjunghje in questu statu, deve esse purtatu à l'uspidale per pudè esse ricusatu perchè pò esse necessariu sottumessi à emodialisi o esse intubatu, per esempiu.

Segni di migliurazione o di peghju

I segni di migliurazione di a frebba gialla cumpariscenu 2 à 3 ghjorni dopu à l'iniziu di u trattamentu è includenu una diminuzione di frebba, alleviamentu di u dolore musculare è di a cefalea, è ancu una riduzione di u numeru di vomitu.


I segni di aggravamentu sò relativi à a disidratazione è, dunque, includenu un numeru aumentatu di vomitu, diminuzione di quantità di urina, stanchezza eccessiva è apatia. In questi casi, hè cunsigliatu per andà in urgenza per inizià u trattamentu adattatu.

Scelta Di Lettori

Sporotrichosi: chì hè, sintomi è cumu trattà

Sporotrichosi: chì hè, sintomi è cumu trattà

A porotricho i hè una malatia infettiva cau ata da u fungu porothrix chenckii, chì i pò truvà naturalmente in terra è in piante. L'infezzione di u fungu accade quandu tu m...
Ileostomia: cosa hè, à chì serve è cura

Ileostomia: cosa hè, à chì serve è cura

L'ileo tomia hè un tipu di prucedimentu induve una cunne ione hè fatta trà l'inte tinu chjucu è u muru addominale per permettà l'eliminazione di feci è ga i q...