Trattamentu per l'epatite autoimmune
Cuntenutu
- 1. Corticoidi
- 2. Immunosupressori
- 3. Trasplante di fegatu
- Segni di migliurazione di l'epatite autoimmune
- Segni di aggravamentu di l'epatite autoimmune
U trattamentu per l'epatite autoimmune implica l'usu di droghe corticosteroidi associati o micca à droghe immunosoppressive è inizia dopu a diagnosi fatta da u duttore attraversu l'analisi di i segni è sintomi presentati da a persona è u risultatu di i test di laboratorio richiesti, cume a misurazione di enzimi di u fegatu, immunoglobuline è anticorpi, è analisi di biopsia di u fegatu.
Quandu a persona ùn risponde micca à u trattamentu cù droghe o quandu a malattia hè dighjà à un livellu più avanzatu, l'epatologu o u medicu generale pò raccomandà di fà un trapianto di fegatu. Inoltre, per cumplementà u trattamentu medicu, hè raccomandatu chì i pazienti manghjanu una dieta equilibrata chì hè bassa in bevande alcoliche è alimenti grassi, cume salsicce o spuntini.
Amparate più nantu à l'epatite autoimmune.
U trattamentu per l'epatite autoimmune pò esse fattu cù corticosteroidi, immunosuppressanti o, in i casi più severi, cù trapianto di fegatu. Di solitu, u trattamentu farmacologicu per l'epatite autoimmune deve esse continuatu per a vita per tene a malattia sottu cuntrollu.
1. Corticoidi
I medicinali corticosteroidi, cum'è Prednisone, sò aduprati per riduce l'infiammazione di u fegatu causata da l'azione di u sistema immunitariu nantu à e cellule di u fegatu. Inizialmente, a dosa di corticosteroidi hè alta, ma cù u prugressu di u trattamentu, u duttore pò riduce a quantità di Prednisone à u minimu necessariu per chì a malattia rimanga cuntrullata.
Tuttavia, l'usu di corticosteroidi hà effetti collaterali cume l'aumento di pesu, indebolimentu di l'osse, diabete, pressione sanguigna aumentata o ansietà è, dunque, pò esse necessariu fà una cumbinazione cù immunosoppressori per riduce l'effetti secondari, in più di a necessità per u seguitu periodicu da u duttore.
L'usu di corticosteroidi hè indicatu per e persone chì anu più sintomi disabilitanti, cume a fatica è u dolore articulare, per esempiu, quandu a persona hà livelli assai alterati di enzimi epatici o gamma globuline, o quandu a necrosi di u tessutu epaticu si ferma in a biopsia ..
2. Immunosupressori
I rimedii corticoidi, cum'è Azatioprina, sò indicati cù l'obiettivu di diminuisce l'attività di u sistema immunitariu è, cusì, impedisce a distruzzione di e cellule di u fegatu è l'infiammazione cronica di l'organu. L'azatioprina hè di solitu usata in cumbinazione cù corticosteroidi per riduce l'effetti secondari associati à stu trattamentu.
Durante u trattamentu cù droghe immunosuppressive, cum'è Azatioprina, u paziente deve esse sottumessu à analisi di sangue regulare per valutà u numeru di globuli bianchi, chì pò diminuisce è facilità l'iniziu di infezioni.
3. Trasplante di fegatu
U trasplante di fegatu hè adupratu in i casi i più gravi di epatite autoimmune, quandu u paziente sviluppa cirrosi o fallimentu di u fegatu, per esempiu, è serve per rimpiazzà u fegatu malatu cù un fegatu sanu. Amparate più nantu à u trasplante di fegatu.
Dopu u trasplante di fegatu, u paziente deve esse ospedalizatu da 1 à 2 settimane per assicurà chì ùn ci sia rifiutu di u novu organu. Inoltre, l'individui trapiantati devenu ancu piglià immunosupressori per tutta a so vita per impedisce à u corpu di ricusà u novu fegatu.
Malgradu esse una forma efficace di trattamentu, ci hè a pussibilità chì a malattia accada torna, postu chì l'epatite autoimmune hè legata à u sistema immunitariu di a persona è micca à u fegatu.
Segni di migliurazione di l'epatite autoimmune
I segni di migliurazione in l'epatite autoimmune sò generalmente apparse qualchì settimana dopu à l'iniziu di u trattamentu è sò in relazione cù a diminuzione di i sintomi, permettendu à u paziente di fà una vita normale.
Segni di aggravamentu di l'epatite autoimmune
Quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè, u paziente pò sviluppà cirrosi, encefalopatia o fallimentu di u fegatu, mostrendu segni di peghju chì includenu gonfiore generalizatu, cambiamenti di l'olfattu è prublemi neurologichi, cum'è cunfusione è sonnolenza.