Trattamentu per fallimentu respiratorju
Cuntenutu
- Trattamentu di fisioterapia per fallimentu respiratoriu
- Segni di migliurazione in fallimentu respiratoriu
- Segni di peghju fallimentu respiratoriu
- Cumplicazioni di fallimentu respiratorju
- Amparate più nantu à stu prublema in: Fallimentu respiratoriu.
U trattamentu di l'insufficienza respiratoria deve esse guidatu da un pneumologu è di solitu varieghja secondu a causa di a malattia è u tippu di insufficienza respiratoria, è l'insufficienza respiratoria acuta deve sempre esse trattata durante l'ospedale.
In casu di fallimentu respiratoriu crònicu, u trattamentu pò esse fattu in casa cù:
- Midicinichì aiutanu l'aria à entre in i pulmoni: medicazione cum'è Carbocisteina o Acebrofilina diminuiscenu a quantità di secrezioni in i pulmoni, migliurendu i livelli d'ossigenu in u sangue;
- CPAP: hè un dispositivu chì facilita a respirazione durante u sonnu è, dunque, hè largamente adupratu quandu u paziente hà diminuitu i livelli di ossigenu durante a notte. Amparate più nantu à questu dispositivu à: CPAP;
- Maschera d'ossigenu portatile: hè adupratu quandu u paziente hà mancanza di fiatu durante u ghjornu per fà attività cutidiane, cume scalà scale o travaglià, per esempiu;
- Tracheostomia: stu tippu di trattamentu hè adupratu solu quandu u fallimentu respiratoriu hè causatu da malatie in bocca è in gola, cume tumori o cancheru.
In più di sti trattamenti è secondu a gravità di a malatia, u duttore pò ricumandà ancu di fà fisioterapia per rinfurzà i musculi respiratori è facilità l'entrata di ossigenu in i pulmoni, riducendu a necessità di trattamentu in l'anni.
Durante u trattamentu, u paziente deve fà appuntamenti regulari cù u pneumologu per valutà i so livelli d'ossigenu in u sangue è rivalutà u trattamentu, evitendu l'apparizione di complicazioni assai gravi, cum'è arrestu respiratoriu o cardiacu.
In i casi più severi, in i quali u paziente hà difficoltà à respirà o ùn pò micca cuntrullà i livelli di ossigenu cù i trattamenti indicati sopra, u paziente deve esse ammessu à l'uspidale per esse cunnessu à un ventilatore.
Trattamentu di fisioterapia per fallimentu respiratoriu
U trattamentu di fisioterapia per fallimentu respiratoriu, cunnisciutu ancu cum'è kinesioterapia, deve esse fattu in cliniche specializate, almenu 3 volte à settimana, per aiutà à eliminà e secrezioni eccessive è aumentà a capacità di i pulmoni, migliurendu i livelli di respirazione è ossigenu in i pulmoni.
Leghjite più nantu à stu tipu di fisioterapia in: Fisioterapia respiratoria.
Segni di migliurazione in fallimentu respiratoriu
I segni di migliuramentu di l'insuffiziu respiratoriu di solitu cumpariscenu 3 ghjorni dopu à l'iniziu di u trattamentu è includenu diminuita sensazione di mancanza di respiru, stanchezza ridotta, respirazione normale è dita rosa, per esempiu.
Segni di peghju fallimentu respiratoriu
I segni di peghju fallimentu respiratoriu apparenu quandu u trattamentu ùn funziona micca o ùn hè micca fattu bè, cumprese difficoltà à respirà, mancanza di fiatu, stanchezza eccessiva quandu si cammina, vertigini, dolore toracicu o dita blu, fredde.
Cumplicazioni di fallimentu respiratorju
E cumplicazioni principali di a fallimentu respiratoriu includenu u coma, l'arrestu respiratoriu, o l'arrestu cardiacu.