Cume trattà u polipu uterinu per prevene u cancer
![Cume trattà u polipu uterinu per prevene u cancer - Salute Cume trattà u polipu uterinu per prevene u cancer - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/como-tratar-o-plipo-uterino-para-prevenir-o-cncer.webp)
Cuntenutu
- 1. Mantene a vigilanza
- 2. Chirurgia per caccià u polipu
- 3. Ritirata di l'utru
- Chì hè u risicu chì u polipu uterinu diventi cancheru?
- Segni di migliurazione è di peghju
U trattamentu più efficace per u polipu uterinu hè qualchì volta per rimuovere l'utru, ancu se i polipi ponu esse ancu eliminati per mezu di cauterizazione è polipectomia.
A scelta di trattamentu più efficace dipende da l'età di a donna, sì ella hà sintomi o micca, è se prende medicinali ormonali. L'opzioni di trattamentu per i polipi uterini ponu esse:
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/como-tratar-o-plipo-uterino-para-prevenir-o-cncer.webp)
1. Mantene a vigilanza
A volte, u duttore pò indicà solu l'osservazione di u polipu per 6 mesi, soprattuttu quandu ùn hà micca sintomi cum'è sanguinamentu intermenstruale prolungatu, crampi o una scarica puzzulente.
In questi casi, a donna deve avè una cunsultazione ginecologica ogni 6 mesi per vede se u polipu hè aumentatu o diminuitu in dimensione. Stu cumpurtamentu hè più cumunu in e donne giovani chì ùn anu micca sintomi in relazione cù u polipu uterinu.
2. Chirurgia per caccià u polipu
A polipectomia per isteroscopia chirurgica pò esse indicata per tutte e donne sane, chì i polipi ponu rende difficile l'implantazione di l'ovu fecundatu in l'utru, chì riduce e probabilità di gravidanza. A cirurgia per rimuovere u polipu uterinu pò esse fatta in l'uffiziu di u duttore cù anestesia locale, è duvete rimuovere u polipu è u so stratu basale perchè diminuisce u risicu di sviluppà u cancer. Vede cumu hè a recuperazione dopu a chirurgia di rimozione di polipi.
In e donne dopu a menopausa, i polipi uterini ùn anu generalmente sintomi, ancu se ponu causà perdita di sangue vaginale in alcune donne. In questi casi, a polipectomia hè assai efficace è u polipu torna raramente, ancu se hè in questu stadiu chì ci hè un risicu più grande di sviluppà cancru.
L'unicu modu per sapè se u polipu uterinu hè prubabile di esse malignu hè per biopsia, chì hè raccomandata per tutte e donne chì anu sviluppatu polipi dopu a menopausa. Più a donna hè vechja, più grande sò e probabilità di sviluppà un cancheru endometriale.
3. Ritirata di l'utru
A retirazzione di l'utru hè una opzione di trattamentu per e donne chì ùn volenu micca avè più figlioli, anu sintomi severi è sò vechji. Tuttavia, sta chirurgia ùn hè micca raccomandata per e donne giovani, chì ùn anu ancu avutu figlioli, essendu più indicata in questi casi per rimuovere u polipu uterinu per mezu di cauterizazione è polipectomia, chì elimina ancu a so basa di impiantamentu.
U duttore cun a paziente ponu discute di e pussibilità di trattamentu, tenendu in considerazione u risicu di sviluppà u cancheru, a presenza di sintomi spiacevoli è u vostru desideriu di restà incinta. U duttore deve rassicurà u paziente è informà chì dopu a rimozione di i polipi, puderebbenu riapparire, ancu se ci hè una pussibilità più grande di què accade in donne giovani chì ùn sò ancu entrate in menopausa è chì mostranu sintomi, perchè dopu a menopausa raramente u polipu uterinu riappare.
Vede ciò chì pò accade dopu chì l'utru sia eliminatu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/como-tratar-o-plipo-uterino-para-prevenir-o-cncer-1.webp)
Chì hè u risicu chì u polipu uterinu diventi cancheru?
I polipi uterini sò lesioni benigne chì raramente si sviluppanu in cancru, ma questu pò accadere quandu u polipu ùn hè micca rimossu o quandu a so basa di impiantazione ùn hè micca rimossa. E donne chì sò in un risicu più altu di sviluppà u cancheru uterinu sò quelle chì sò state diagnosticate cun polipu uterinu dopu a menopausa è chì anu sintomi. Amparate più nantu à i polipi uterini.
Segni di migliurazione è di peghju
In e donne asintomatiche, i segni di miglioramentu ponu esse osservati solu durante l'esame in cui u duttore verifica chì u polipu uterinu hà diminuitu in dimensioni. In e donne chì mostranu sintomi cum'è un sanguinamentu anormale, i segni di miglioramentu ponu include a normalizazione di a menstruazione.
I segni di peghju ponu accade quandu ci hè un aumentu di l'intensità di u flussu menstruale o perdita di sangue vaginale trà dui periodi. In questu casu, quandu si nota questi sintomi, a donna duverebbe vultà ind'è u duttore per verificà se u polipu uterinu hè aumentatu di dimensione, se altri sò apparsu o se e so cellule anu mutatu, chì pò causà cancru, chì hè a peghju complicazione chì u polipu endometriale pò causà.