Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 17 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Chirurgia Bariatrica: Come cambia l’intestino?
Video: Chirurgia Bariatrica: Come cambia l’intestino?

Cuntenutu

U trattamentu di a sindrome di l'intestione cortu hè basatu annantu à l'adattazione di alimenti è supplementi nutrizionali, per cumpensà l'assorbimentu ridottu di vitamine è minerali chì a parte mancante di l'intestinu provoca, affinchì u paziente ùn sia malnutritu o disidratatu. A recuperazione cumpleta per l'intestinu per assorbe currettamente i nutrienti è a perdita di pesu da cuntrullà pò piglià finu à 3 anni.

Tuttavia, a gravità di stu sindromu dipende da a parte di l'intestinu chì hè stata rimossa, chì pò esse una parte di l'intestinu grossu o chjucu è a quantità di intestinu rimossa.

In generale, i nutrienti i più suscettibili à a malabsorzione sò e vitamine A, D, E, K, B12 è minerali cum'è u calciu, l'acidu folicu, u zincu o u ferru. Per questa ragione, u paziente hè alimentatu inizialmente cun supplementazione nutrizionale, direttamente per a vena è hà per scopu di prevene è trattà prublemi cum'è u ritardu di u sviluppu, in casu di zitelli, l'anemia; emorragie è contusioni; ostiupurusi; dulore è debule musculare; insufficienza cardiaca; è ancu a disidratazione chì pò mette in periculu a vita di u paziente.


Nutrenti più impurtanti secondu a parte intestinale chì manca

Custituzione di l'intestinu

A malabsorzione di nutrienti dipende da a parte chì hè influenzata, essendu chì:

  • Jejunum - Calziu, Ferru, magnesiu, proteine, carboidrati è grassu;
  • Ileus - Vitamina B12;
  • Colon - Acqua, sali minerali è acidi grassi à catena corta;

In certi casi, per cumpensà a mancanza di nutrienti, un trasplante d'intestinu chjucu pò esse necessariu per curà u fallimentu intestinale è evità a dipendenza da nutrizione parenterale totale per u restu di a vostra vita. .

Alimentazione per a recuperazione da a chirurgia

Normalmente, durante i primi 5 ghjorni dopu a chirurgia, l'alimentu hè mantenutu attraversu a vena chjamata Nutrizione Parenterale Totale, affinchì l'intestinu possa guarì in riposu. Dopu ddu periodu, quandu a diarrea hè menu frequente, l'alimentazione cù u tubu principia dinò à stimulà lentamente u muvimentu di u stomacu è di l'intestinu, diminuendu u vulume di alimentu attraversu a vena, per circa 2 mesi.


Dopu à circa 2 mesi di ripresa, in a maiò parte di i casi, u paziente hè digià in gradu di nutrisce per a bocca fendu picculi pasti, finu à 6 volte à ghjornu. Tuttavia, l'alimentazione attraversu u tubu nasogastricu hè mantenuta per garantisce l'assunzione di calorie è nutrienti per mantene è recuperà u statu nutrizionale, finu chì u paziente sia capace di manghjà senza u tubu, un prucessu chì pò durà da 1 à 3 anni.

Alimentazione di u tubu nasogastricuAlimentazione di e vene

Tuttavia, hè pussibule chì in certi casi, u paziente passi u restu di a so vita secondu a nutrizione parenterale è a supplementazione nutrizionale per evità a malnutrizione è prublemi cum'è l'anemia, per esempiu.


A recuperazione da a chirurgia per rimuovere una parte di l'intestinu pò esse fatta per mezu di un grande tagliu in l'addome o per laparotomia, è pò durà trà 2 à 6 ore è u paziente pò esse ammessu à l'ospedale per a recuperazione per un periodu chì pò varienu trà 10 ghjorni à 1 mese almenu. Stu tipu di chirurgia hè assai risicatu perchè l'intestinu hà assai batteri chì ponu causà infezioni gravi, è hè ancu più delicatu, se u paziente hè un zitellu o anzianu.

Novi Posti

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

U trattamentu per a varicella dura da 7 à 15 ghjorni, pò e e raccomandatu da un medicu generale o da un pediatre, in u ca u di a varicella infantile, è cun i te principalmente in l'...
Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

U ty, ancu cunni ciutu cum'è l'ordeolu, hè una infiammazione in una piccula glàndula in a palpebra chì accade principalmente per via di l'infezzione da batteri, chì...