Trattamentu per a vaginosi batterica
Cuntenutu
U trattamentu per a vaginosi batterica deve esse indicatu da u ginecologu, è l'antibiotici cum'è Metronidazole in forma di pillola o crema vaginale sò generalmente raccomandati per circa 7 à 12 ghjorni secondu a guida di u duttore.
Oltre à l'usu di i medicinali, hè impurtante chì a donna adopri qualchì precauzione per evità l'iniziu di a vaginosi, essendu raccomandatu di aduprà preservativi in tutte e relazioni sessuali, di aduprà mutandine di cuttone è di evità d'avè dusce vaginali.
1. Rimedii
U ginecologu di solitu raccomanda l'usu di antimicrobici per eliminà a batteria in eccessu da a regione genitale, aiutendu à alleviare i sintomi di vaginosi. Cusì, i rimedii nurmalmente indicati da u ginecologu sò:
- Metronidazole in compresse o in crema vaginale, chì a dose raccomandata hè 2g in una sola dose o 400 à 500 mg, duie volte à ghjornu, per 7 ghjorni, in casu di compresse, è per circa 10 à 20 ghjorni, di notte, in u casu di crema vaginale;
- Clindamicina in compresse o crema vaginale, chì a dose raccomandata varieghja da 600 à 1800 mg, divisa in dosi uguali per tuttu u ghjornu, per un periodu di tempu determinatu da u duttore. In u casu di a crema, deve esse applicata una volta di notte per circa 3 à 7 ghjorni;
- Tinidazole in compresse, chì a dose raccomandata hè generalmente 2g in una sola dose.
U trattamentu per a vaginosi batterica deve esse effettuatu finu à a fine, ancu se i sintomi di vaginosi sò diminuiti o spariti, perchè se a vaginosi batterica ùn hè micca trattata, hè pussibule ch'ella progressi in malattia infiammatoria pelvica o aumenterà u risicu di acquistà altre trasmissioni sessuale infezioni., cum'è chlamydia, per esempiu. Amparate più nantu à a chlamydia.
Trattamentu durante a gravidanza
Durante a gravidanza, u trattamentu per a vaginosi batterica deve esse ancu cù antibiotici, chì devenu esse raccomandati da l'ostetricu chì accumpagna a gravidanza.
Hè assai impurtante di fà u trattamentu currettamente, perchè a vaginosi batterica in gravidanza quandu ùn hè trattata, pò causà a nascita prematura o u zitellu pò nasce cù pocu pesu.
2. Trattamentu in casa
Un grande trattamentu naturale per a vaginosi batterica hè u tè di u bearberry, per via di a so azzione antibatterica è antisettica. Per fà u tè, bollite solu 30 grammi di foglie di bearberry in 500 ml d'acqua per circa 15 minuti. Poi filtrà è beie finu à 3 tazze di tè à ghjornu. Stu trattamentu ùn deve esse fattu in donne incinte, chì u bearberry hè contraindicatu in gravidanza.
Inoltre, pudete ancu aduprà oliu Melaleuca, chì hà pruprietà antibatteriche. St'oliu deve esse diluitu cù un altru oliu per evità irrità a pelle è a mucosa, cum'è l'oliu d'amanduli per esempiu, è pò esse adupratu immergendu un tampone in questu mischju è appiicandu à u vaginu per circa un'ora, 3 à 4 volte. per ghjornu.
Cura durante u trattamentu
Per assicurà u successu di u trattamentu è prevene chì a vaginosi si ripeta, hè impurtante chì a donna segui alcune linee guida, cume:
- Aduprate un preservativu in tutte e relazioni;
- Evite e dusce è i bagni à bulle in a vasca;
- Evite aduprà saponi prufumati;
- Lavate a zona intima cun acqua è sapone o sapone intimu cun pH neutru;
- Evite di fà dusce vaginali;
- Purtate biancheria intima di cuttone.
I segni di migliurazione di a vaginosi batterica sò in relazione cù u trattamentu è generalmente includenu a scumparsa di scarica puzzolente gialla o verde è a riduzione di prurito vaginale.
I segni di aggravamentu di a vaginosi batterica si presentanu di solitu quandu u trattamentu ùn hè micca fattu o hè eseguitu in modu incorrettu è includenu un odore sporcu è una scarica vaginale verde o gialla, aumentu pruritu vaginale è dolore quandu urina. Sapete cumu ricunnosce i sintomi di a vaginosi batterica.