Trattamentu per asciugà Vasi nantu à e gambe
Cuntenutu
- Creme per vene di ragnu nantu à e gambe
- Rimedii per e vene di ragnu
- Scleroterapia
- Cume evità e nuove vene di ragnu in e gambe
E vene di ragnu in e gambe ponu esse eliminate cù l'usu di creme, medicinali, o cù trattamentu medicu cume a scleroterapia, induve hè iniettata una sostanza di glucosiu chì elimina u vasciu sangu affettu. Facendu questu, u corpu stessu hè incaricatu di rimuovere e vene di ragni trattate cù scleroterapia è forma un novu vascellu sanguinu in quellu locu.
E vene di ragnu sò picculi vasi sanguigni assai superficiali chì anu influenzatu gravemente a circulazione. Scentificamente sò chjamate telangiectasie è u duttore u più indicatu per valutà stu tipu di disordine hè l'angiulogu. Quì indichemu e migliori forme di trattamentu per asciugà e vene di ragnu è piccule vene varicose.
Creme per vene di ragnu nantu à e gambe
E creme chì ponu esse aduprate per alleviare u dolore è l'inconfortu in e gambe ponu esse indicate in i casi più lievi. U megliu modu per sapè sì e creme saranu utili è efficaci hè di appughjà leggermente a regione cù vene di ragnu è vede s'elli spariscenu, se accade, hè pussibule chì quandu si utilizza stu tipu di cosmetichi, assemi à i supplementi alimentari, sia pussibule d'avè una bona migliurazione di a telangiectasi.
E creme più adatte sò quelle chì facenu chì a pelle si senti freta appena appiicata, di solitu si trovanu in forma di gel. Alcuni esempi sò:
- Sesderma Angioses Gel gammi stanchi;
- Capsule Sesderma Resveraderm Plus;
- Venex Tired Legs Gel;
- Cirkuven Tired Legs Cream;
- Martiderm, Emulsione Legvass;
- Gel rinfrescante Antistax;
- Allestax. Unguentu cù estrattu di foglia di vite rossa;
- Gel Akileine Scarica gambe pesanti.
Per aduprà stu tippu di produttu, applicallu direttamente nantu à e gambe, cù un massaghju dolce, finu à chì sia riassorbitu da a pelle. U megliu tempu per aduprà hè à a fine di a ghjurnata, dopu a doccia, applicendu immediatamente prima di dorme. Pò ancu esse utile per riposà cù e gambe più alte di u restu di u vostru corpu, è per quessa pudete mette un cuscinu sottu à e gambe o mette un cunei altu 10 cm à i pedi di u lettu.
Rimedii per e vene di ragnu
I rimedii naturali è di farmacia sò ancu una bona opzione per luttà contr'à e vene di ragnu chì cumpariscenu in e gambe. I migliori rimedii per aiutà à luttà contr'à e vene di ragnu in e gambe sò quelli chì aiutanu à migliurà a circulazione sanguigna, cum'è:
- Centella Asiatica;
- Strattu di Morugem;
- Capsule di agliu;
- Castagna equina;
- Estrattu di Gilbardeira;
- Ginkgo biloba;
- Antistax;
- Frileg;
- Martiderm Legvass in capsule;
- Almiflon;
- EasySlim Duo Rapid in Ampolle;
- Innéov Circuvein;
Questi rimedii à base di erbe ponu esse acquistati in butteghe di alimenti sani è in alcune farmacie, ma sempre sottu à a guida di u duttore o di u farmacistu, soprattuttu in casu di gravidanza, perchè in questa fase a donna ùn deve micca aduprà droghe, mancu naturali.
Scleroterapia
A scleroterapia, chjamata popularmente "applicazione di vene varicose" consiste in l'applicazione di una sostanza sclerosante direttamente à e vene di ragnu facenduli sparì guasi à l'istante.
A scleroterapia face male un pocu è, per alleviare stu dolore, un balsamu anesteticu pò esse applicatu à e gambe circa 30 minuti prima di l'applicazioni. Ancu cusì, ci pò esse qualchì disconfortu quandu a sustanza sclerosante entra in a vena spider, soprattuttu se a persona hà parechje vene spider.
Dopu a scleroterapia, una calza di compressione elastica, cum'è e calze Kendall, deve esse purtata ogni ghjornu per tutta a ghjurnata, solu caccendula per bagnassi è dorme. Hè normale chì l'area trattata sia dolente è leggermente macchiata in i primi ghjorni, per questu, pudete piglià un analgésicu è evità l'esposizione à u sole.
Cume evità e nuove vene di ragnu in e gambe
À a fine di u trattamentu, hè raccomandatu chì l'individu abbia qualchì cura quotidiana per prevene l'apparizione di nuove vene di ragnu. Tra queste precauzioni ci sò:
- Ùn stà troppu longu o stà troppu longu;
- Ùn stà micca à croce;
- Marchjà è
- Avè una alimentazione sana.
Questa cura hè impurtante perchè mantene u sangue è a circulazione linfatica chì funziona currettamente.