Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Il circuito di tonificazione di Giovanna Lecis
Video: Il circuito di tonificazione di Giovanna Lecis

Cuntenutu

E stese di triceps sò stese di bracciu chì travaglianu i grandi musculi à u fondu di e braccia. Questi musculi sò aduprati per l'estensione di u gomu è per stabilizà a spalla.

U triceps travaglia cù u biceps per eseguisce i più forti movimenti di l'avambracciu. Sò unu di i musculi i più impurtanti per sviluppà a forza di u corpu superiore, chì hè particularmente impurtante quandu invechjate.

E stese di triceps aumentanu a flessibilità è ponu aiutà à prevene e ferite.

Stende

Stenditi sempre à u gradu chì sia cunfortu senza andà oltre i vostri limiti. Questu vi aiuterà à guadagnà u più benefiziu è prevene ferite. Hè ancu impurtante di scaldassi è allentà i musculi prima di allungalli.

Pruvate un riscaldamentu simplice è dolce per 5 à 10 minuti prima di cumincià à allungassi. Questa pò esse cumposta da una camminata rapida, jogging liggeru, o saltu per piglià i vostri musculi caldi è u vostru core pompendu.


Stretching pò esse fattu da solu o prima o dopu l'attività atletica. Mantene u vostru fiatu lisciu è naturale per tutta a vostra rutina è evite di rimbalzà.

Eccu quattru stese di triceps chì pudete pruvà in casa.

1. Strice di u triceps sopra

Pudete fà u stretchu triceps sopra quandu si stà o pusatu.

Per fà questu:

  1. Alzate e spalle versu e vostre orecchie è poi tirateli in giù è indietro.
  2. Stende u vostru bracciu dirittu à u tettu, poi piega à u codu per purtà u palmu di diritta versu u centru di u vostru spinu, appughjendu u dittu mediu longu a spina.
  3. Aduprate a manu manca per spinghje delicatamente u gomitu versu u centru è in ghjò.
  4. Mantene stu stretchu 30 secondi per trè à quattru ripetizioni da ogni latu.

2. Striscia di asciugamani triceps

Stu stretchu hè un pocu più profondu di u stretchu triceps sopra. Pudete aduprà una barra o una cinghia invece di un asciugamanu. Durante u stretchu, aprite u vostru pettu è impegnate i vostri musculi core.


Per fà questu:

  1. Cuminciate in a listessa pusizione cum'è u triceps sopra u stretch, tenendu un asciugamanu o una cinghia in a manu destra.
  2. Purtate u gomitu sinistro longu u corpu laterale è ghjunghjite a manu per tene u fondu di l'asciugamanu, mantenendu a parte posteriore di a manu contr'à u vostru spinu.
  3. Tirate e mani in direzzioni opposte.

3. Striscia orizontale

Stu stretchu aiuta à aumentà a flessibilità. Pudete fà stendu o pusendu.

Per fà questu:

  1. Purtate u vostru bracciu dirittu annantu à u vostru corpu.
  2. Piegate un pocu u gomitu.
  3. Aduprate a manu manca per guidà u muvimentu mentre premete u vostru bracciu in u vostru pettu è sopra à manca.
  4. Mantene stu stretchu 30 secondi è fate trè à quattru ripetizioni per ogni parte.

4. Scaldamentu dinamicu di i triceps

Mentre questi movimenti ùn sò micca tecnicamente un allungamentu, sò un riscaldamentu utili chì aiutanu à allentà i vostri triceps.


Per fà questu:

  1. Stendi i vostri bracci dritti à i lati per ch'elli sianu paralleli à u pianu cù e palme rivolte in ghjò.
  2. Rotate e braccia in cerchi in ritornu.
  3. Girate e bracce in i cerchi avanti.
  4. Girate e palme per affruntà in avanti è pulse i vostri bracci avanti è avanti.
  5. Fate u listessu muvimentu cù e palme versu u ritornu, in alto è in ghjò.
  6. Fate ogni muvimentu per 30 secondi per duie à trè ripetizioni.

Cumu sti stesi aiutanu

Questi allungamenti ponu esse aduprati per aiutà à alleviare a tensione musculare è aiutà à recuperà a ferita. I stesi di i triceps miglioranu a flessibilità, allunganu i musculi, è aumentanu a gamma di muvimentu.

Inoltre, ponu aiutà à prevene i musculi stretti, allentà u tessutu connettivu, è aumentà a circolazione, tuttu mentre ùn utilizanu micca o un equipamentu minimu.

Se vulete focalizassi nantu à a forza di custruisce, incorpore alcuni esercizi di triceps. A forza di u triceps hè utile per spinghje è lancià movimenti, è attività atletiche.

Prudutti

E stese di triceps ponu aiutà à alleviare u dolore è l'incomodità. Tuttavia, ùn duvete micca fà questi stesi se avete dolore seriu o preoccupazioni per e vostre ossa o articulazioni.

Se avete avutu una ferita recente, aspettate finu à chì site guasgi recuperatu per cumincià i stesi. Fermate subitu se sentite qualchì dolore durante o dopu sti stesi. Custruiti pianu pianu, soprattuttu sì ùn site micca generalmente fisicu attivu o avete qualchì preoccupazione cù u collu, e spalle, o i bracci.

Quandu parlà cun un espertu di fitness

Parlate cù u vostru duttore se avete ferite o prublemi di salute chì sò affettati da i triceps si stende o se utilizate e stese per scopi curativi specifici.

In listessu modu, pudete vulete uttene u supportu di un espertu di fitness se vulete adattà a vostra rutina d'eserciziu à i vostri bisogni individuali.

Un espertu di fitness vi pò aiutà à mette in opera un prugramma è assicuratevi chì fate tutti i cumpunenti currettamente, chì ponu esse immensamente benefichi. Pensate à riservà uni pochi di sessioni unu à unu, almenu in e fasi iniziali.

U fondu

Pigliate u tempu di fà stesi triceps per aumentà a vostra forza, flessibilità è gamma di muvimentu. Questi stretti simplici ponu esse fatti in ogni mumentu è ponu esse travagliatu in a vostra ghjurnata in brevi periodi di tempu.

Parlate cù u vostru duttore prima di inizià un prugramma di esercitazione, soprattuttu se avete qualchì preoccupazione fisica chì pò esse affettata. Custruisce pianu è travaglia sempre in i vostri limiti. Cù u tempu, vedrete benefici in a vostra vita d'ogni ghjornu è in prestazioni atletiche.

Leghje Oghje

Retina

Retina

A retina hè u tratu di ti utu en ibile à a luce à u fondu di u globu oculare. L'imaghjini chì venenu attraver u a lente di l'ochju ò focalizati nantu à a retina. ...
Varicosa è altri prublemi di vena - autocura

Varicosa è altri prublemi di vena - autocura

U angue corre pianu da e vene di e to gambe à u core. A cau a di a gravità, u angue tende à raggruppa i in e vo tre gambe, principalmente quandu ite in piedi. Di con eguenza, pudete av&...